3. בסה"כ זו הונאה הרי הם לא עוצרים כל אחד רק את הגרוטאות לכן אפשר לשנות את הכותרת ל- 17% מהגרוטאות שנבדקו הורדו מהכביש. יקי | 14.04.14 (ל"ת)
2. מהו העונש שהם מקבלים? מה מפריע לחזור לכביש בלי לתקן? ראוי לצרף בכתבה כזו מידע על מה שקורה אחרי הבדיקה וההורדה מהכביש. האם יש מה שמונע מהרכב לחזור לכביש מייד (או אחרי יום) בלי לתקן דבר? מהו גובה הקנס, אם בכלל יש? האם הוא מרתיע? האם יש חובת דיווח על תיקון ליקויים שבלעדיה לא מחודש רישוי הרכב - מיידית, לא בהמתנה לטסט השנתי. כנראה אין הרתעה ואין ענישה, ולכן רבים מזלזלים במצב הרכב ומשבכנים את עצמם ואת האחרים. עצוב. פשוט עצוב שככה מתנהלים דברים בישראל שלנו. אישימוטו | 08.04.14 (ל"ת)
1. שיפרסמו כמה מתוכם עברו טסט וכמה בכלל לא ניגשו אני מניח כי הרבה לא ניגשים כלל לטסט השנתי בגלל שאין להם כסף לתקן את הרכב או כי סתם לא בא להם. רכב שעבר טסט ונמצא לא כשיר על ידי הניידות הללו, צריך לבדוק את מכון הטסטים האם הוא התרשל. אלון | 08.04.14 (ל"ת)
מסוכן בכביש: 17% מהרכבים שנבדקו במרץ הורדו מהכביש
3 תגובות לכתיבת תגובה