אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Gotit: האינסטגרם הצרכנית של משפחת אגסי

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
כמו בטר פלייס בדיוק - אפס כדאיות עבור הצרכן.
נניח וקניתי משהו, שאני כל כך מתלהב ממנו עד שאני רוצה להפוך ליחצ"ן שלו ולשכנע את כל חבריי שיקנו כזה גם - למה שארצה לעשות את זה דרך האפליקציה של אגסי ? אני אכנס לפייסבוק, היכן שכל חבריי כבר רשומים, ואפרסם את זה שם. אני גם לא רואה שום סיבה להעמיס את הטלפון שלי בעוד אפליקציה, רק כדי ש"מובילי דיעה", יוכלו להגיד לי שם שקנו חולצה תחתונים בהנחה.
א | 12.04.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת