15. המבחנים של התורים מראים כי דואר ישראל חבס להתיעל לדוגמה ברחוב הספר בנתניה שובל שלמה | 20.03.15 (ל"ת)
13. נראה שמסקנות הוועדה יביאו לטיב שירותים בסניפים וכי ד"ר זיו רייך וצוותו עשו עבודה יפה אבי רחמי | 18.06.14 (ל"ת)
12. עלויות משלוח החבילות כבר גבוהות! ויותר מדי לא מגיעות בזמן או לא מגיעות בכלל. כשאתה משלם על משלוח לא רשום של חבילה, הדואר לא מתחייב מתי יגיע ליעדו ואם בכלל. מה זה השטויות האלה? אז על מה אני משלם? אני לא מדברת על מקרה שאתה רוצה אישור על המסירה לנמען. אני מוכרת ספרים ושולחת בדואר, וכשבנאדם קונה ספר ומשלם 11 ש"ח משלוח (בממוצע) הוא מצפה גם לקבל אותו. אז המשלוח יעלה 16 ש"ח. (לפעמים יותר מהספר עצמו). שיקים וחבילות שאני שולחת ונשלחו אלי במשלוח רגיל מתעכבים שבועות. אז על מה בעצם אנחנו משלמים כשאנחנו משלמים על דואר רגיל? ענתה לי הפקידה: "על הניסיון של הדואר לשלוח". שערוריה. פיית הספרים | 15.06.14 (ל"ת)
11. לא אמרו שתחרות, והפרטה יביאו להורדת מחירים ???? האם מחירי הדואר ירדו מאז שהוקמו חברות נוספות לחלוקת דואר ? | 01.05.14 (ל"ת)
9. דואר עובדי הדואר מבצעים את עבודתם כראוי ,המחירים של החבילות זולים בהרבה מול החברות הפרטיות , רוב פעולות הבנק הינם ללא עמלה . יורם | 30.04.14 (ל"ת)
8. עם כאלה מחירים ועוד בהפסדים? בארה"ב מכתב שנשלח מניו יורק ללוס אנג'לס (שזה מרחק כמו מישראל לאנגליה) מגיע תוך יום (!) במחיר של .044 סנט (בערך 1.5 ש"ח ) ובישראל הקטנה 2.1 ש"ח ???? מכתב מארה"ב לישראל עולה 1.15 $ (בערך 4.00 ש"ח ) ומישראל לארה"ב 6.7 ש"ח ועוד בהפסדים ????????????????? יוגב . | 30.04.14 (ל"ת)
7. חבל שחושבים בעיקר על שיפור הגביה והחסכון במקום על שיפור השירות המוצע. הייתי שמח אם הדואר היה מתקדם לשנות ה-2000 ומציע שירותים נגישים יותר לחברות יצואניות עם דגש על התממשקות באמצעות מחשב. יש לדואר מחירים טובים ושירות הEMS הוא זול בהשוואה לשירותי חברות השילוח הבינלאומיות, חבל רק שאי אפשר לעבוד איתו בגלל חסמים טכנלוגיים שכבר מזמן נעלמו מן העולם. שמעון | 29.04.14 (ל"ת)
6. מדוע העלאת מחירים לא תעזור ואף עלולה להרע את מצב הדואר מכיוון שמדובר בתמריץ לפיתוח ומעבר לפתרונות אחרים להעברת מידע בין גורמים שונים. כבר היום הרבה דואר מנותב באמצעים אלקטרוניים ואחרים. הסיבה לבעיה של הדואר היא, כנראה, לא תמחור אלא פיתוח (עסקי) וניהול כושלים. כמו בהרבה מהבעיות במדינה הזו... שם | 29.04.14 (ל"ת)
3. זה תמיד הפתרון במדינת ישראל,להעלות מחירים! מה עם להתייעל? בכל ארגון בישראל קיימים בין עשרות למאות עובדים מיותרים. תפקידי מפתח מיואשים ע"י מקורבים שאין להם הבנה בסיסית בהתנהלות ומביאים את החברות לבזבוז משאבים מיותר. מה עם כל אלה? יוסי | 29.04.14 (ל"ת)
2. לצמצם את המגזר הציבורי ! נמאס לסבסד את כל הפרזיטים די !!! במגזר הפרטי נמאס לממן את כל הפרזיטים במגזר הציבורי. לא מייצרים כלום, יושבים על משכורות גבוהות, לא עושים כלום ואי אפשר לפטר כי זה לכל החיים. הלוואי עלינו במגזר הפרטי. | 29.04.14 (ל"ת)
1. ראשית - יש להבין מהיכן נובע ההפסד. רק אחר כך לחשוב על צעדים לפתרון. אני יודע ממקור ראשון שהדואר סובל מעודף עובדים שלא עושים כלום והשאר - עובדים קשה ובשכר זעום. גם אני חושב שמחיר משלוח מכתב בארץ - לא מאפשר רווח נאות, אבל כשאני שולח מכתב בתהליך "דואר 24" והוא מגיע אחרי חודש (מקרה שהיה) - אין לזה תקנה. וגם לא שווה לבזבז את הזמן כדי להתלונן. אז ככה: לקצץ בעובדים ה'שמנים', ה'מנהלים' - אלו שלא תורמים דבר, ויונקים מהעטינים. לפטר ללא רחם. להעלות את תעריפי הדואר לכאלו שיבטיחו רווח לדואר. לייעל את עבודת הדואר, ולייצר נגדם סנקציות. מכתב שמגיע אחרי שבוע - קנס אוטומטי ללא רחם. עד שילמדו להיות אחראים. אלי בר-נס | 29.04.14 (ל"ת)
ועדת רייך ממליצה על שורה של העלאות מחירים בשירותי הדואר
15 תגובות לכתיבת תגובה