אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדור הבא של האופניים החשמליים: מהירות של 24 קמ"ש והטענה לנייד

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
האופניים שלי מטעינות אותי
להטעין סמרטפון זה גימיק, הדיווש שלי לעבודה מטעין אותי. מטעין בנופים, בעירנות, בשליטה, בכיף. בנוסף לחסכון האנרגיה, גם חוסך לי את זמן והוצאות מכון הכושר של הקלסטרופילים. ככל שאנו מתבגרים, עירנות וחוש שיווי המשקל מתרופים, לכן הדיווש לא רק מחזק שרירים - גם מחזק ברגים. בפעם הבאה שתעמדו בפקק, תחשבו על זה
למה להטעין סמרטפון | 12.07.14
25.
בהולנד 15 מליון זוגות אופניים. רק חלק קטן מהזקנים משמים באופניים חשמליות, אולי פרומיל אחד
בארץ, למה צריך אופניים חשמליים? ולמה ילדים משתמשים בהם? מה אנחנו ציבור של נכים? אין זאת אלא שהישראלי מפונק ופלצן, חייב להראות לחברה, לא זו אף זו, הורס גם את הדור הצעיר, שגם כך צמוד למחשב, וכעת שהם יוצאים מהבית, גם אז אינם עושים כל פעילות גופנית, ומשתמשים במנוע חשמלי. כמה אידיוטים אנחנו!? ועוד אומרים עם בחירה, עם חכם, איזו בחירה ואיזה חכם, נבחרנו להיות מטומטמים ופלצנים.
ישראל | 08.05.14
24.
המלצה לאופניים מעולות!
יש לי אופניים חשמליים מיבואן בשם אלפא בייקס, (גלגלים -26"אינץ) אשר הם באישור מכון התקנים הישראלי ,וכן באישור משרד התחבורה הישראלי. באופניים אלו לאחר הדלקת הסוויץ עם מפתח,ורק לאחר פידול פעמיים מנוע האופניים מופעל .פעולה זו בטיחותית הן לרוכבי האופניים והן להולכי הרגל. (שלא כמו באופניים לא תקניות עם ידית "גז"שמופעלות מייד עם נגיעה בהם שגורמים לתאונות. ) כמו כן בזמן עצירה, המנוע כבה, דבר שמאפשר שליטה טובה יותר, ובזמן נסיעה (במישור)הסוללה ניטענת. לאופניים אביזרי בטיחות נוספים-אור נסיעה אחורי משולב עם אור ברקס בזמן עצירה,וכן איתותים (וינקרים) ימני+שמאלי.צופר חשמלי,פנס קדמי משולב עם חיווי למצב הסוללה.בקיצור מומלץ.
דני | 04.05.14
21.
אופניים/קורקינטים חשמליים הפכו למכה נוראית במיוחד בגוש דן
אלפי בני נוער, חלקם בני לא יותר מ-12, דוהרים על הכלים האלו שהם למעשה קטנועים חשמליים שמסוגלים להגיע למהירויות מאוד גבוהות (עד 50 קמ"ש במישור), משתמשים בטלפון תוך כדי רכיבה, שמים קצוץ על חוקי התנועה, שמים קצוץ על הולכי הרגל ולעיתים אף מנסים להפחיד אותם בכוונה. קסדות? פחחח, הצחקתם אותם. אם דבר כזה פוגע בך כהולך רגל ונמלט - לא רק שיש לך סיכוי להפגע קשה בשל מהירות הפגיעה, גם אכלת אותה פיננסית, מאחר ולא מדובר בכלי רכב, אין כיסוי ביטוחי! עכשיו לך חפש את הנער בשביל לתבוע אותו (את ההורים שלו למעשה)... נער שמתפרץ לכביש עם רכב כזה או נוסע נגד כיוון התנועה ונפגע ממכונית עלול להפגע קשה מאוד (מהירות גבוה וכאמור אין קסדה) והנהג הפוגע יאבד רישיונו לשנים רבות וישלח לכלא על לא עוול בכפו. אופניים עם מנוע עזר חשמלי וקורקינטים חשמליים עירוניים הם ברכה לערים פקוקות ומזוהמות כגון תל-אביב רבתי, אולם רק במגבלות של גיל משתמש (16) ומעבר מבחן שליטה והכרת חוקי התנועה, עוצמת מנוע מרבית ומהירות מרבית.
אזרח | 03.05.14
18.
זה נועד למשתמשי התחבורה הציבורית הדפוקה
אצלנו חושבים שתחנת רכבת חייבת להיות נגישה רק לבעלי רכב ואז ממקמים תחנת רכבת אומנם במרחק של 1 ק"מ מטר אווירי משכונה אבל במרחק של 3 ק"מ ברגל (כי אנשים עדיין לא יכולים לעוף) כאשר הבאים צריכים ללכת בשולי כביש בין עירוני ראו את תחנת רכבת סגולה שם עוד אפשר לגשת יחסית בביטחה, שלא נתחיל לדבר על תחנת רכבת ראש העין צפון שאליה אי אפשר לגשת גם אם מוכנים ללכת על שולי כביש בין עירוני, כי מתישהו יגמרו השוליים ולא יהיה מעבר חצייה. לכו תחכו לאוטובוס שעושה סיבובים במשך חצי שעה לפחות כדי שתוכלו להגיע לתחנת רכבת (ואז לחכות עוד, כי הוא גם לא מתואם לשעות של הרכבת) אנחנו לא עצלנים, פשוט מאוד אי אפשר להעלות אופניים לא מתקפלים לרכבת בשעות רגילות! זה לא משתווה ליכולת ולנוחות של אופניים רגילים.
. | 02.05.14
15.
מגניב!!
נראה כמו כלי רכב-אופניים מושלם לעיר. נוח לנשיאה מתקפל ונפתח בקלות. וממש לא מזיק. לא כל דבר צריך להכניס לחוק - לא כלדבר צריך לעלות כסף. יש שבילים לאופניים בהרבה מקומות. וניתן לנסוע עליהם שם. פתרון טוב לאנשים בדרך לעבודה. להיות תלוי באוטובוסים בישראל, כל יום כל הזמן זה מעיק ודי סיוט.
 | 02.05.14
14.
משרד התחבורה- אל תאשרו כל כלי הנעה מסוג כזה
כל הכלים האלו מסוכנים להולכי רגל יש המון תאוות עם רוכבים כאלו במדרכות וכשהם פוגעים קשה, הם גם בורחים במהירות ואי אפשר לתפוס אותם לסגור חנויות שמוכרות כלי רצח כאלו ולהעמיד לדין את המשתמשים עד שלא יהיו כלים כאלו בכלל
מומי | 02.05.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת