אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

6 מכוניות חשמליות זעירות ייצאו הקיץ לפיילוט ברחובות ת"א

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
רכב להשכרה בגוש דן תמורת 20 שקל לשעה יוריד 90% מהמכונות מהכביש
אפשר לסגור בצורה הדרגתית את ת"א וגוש דן לרכב מנועי מזהם ... בשלב ראשון לסגור את ת"א לרכב מזהם, בשלב שני את רמת גן גבעתיים בני ברק ... בשלב שלישי את כל גוש דן ... 1,000 רכבים כאלו שיועמדו להשכרה תמורת 20 שקל לשעה ב- 200 תחנות השכרה .... הרכבים הללו יורידו מהכביש למעלה מ- 400,000 מכוניות שסותמות את תל אביב וגוש דן ... ניתן יהיה לבטל אלפי דונמים של שטחי חניה וכבישים מותרים שיהפכו לגנים ושטחי מדרחוב ... השכרת שטחים לבתי קפה ומסעדות יכולים לממן את הפרויקט הזה ...
98% מהזמן הרכב שלי בחניה | 30.05.14
16.
מניתוח שעשיתי בהנחיית הפרופסור לתחבורה המסקנה היא
1. זה מתאים כמובן רק לתלביב 2. חולדאי יסביר לנו שזה יותר אקולוגי וגם יפחית את מספר בעלי הרכב בעיר ולכן הוא יקצה מקומות חניה לחשמלוניות 3. רוב תושבי ת"א לא ייפטרו מהרכב הפרטי אלא יתפסו חניה לנצח וישתמשו בחשמלונית לנסיעות עירוניות 4. לעומת זאת רוב הפרברונים יגיעו בנת"צ או יחנו בחניוני חינם וישתמשו בחשמלונית לנסיעות עירוניות 5. כתוצאה מספר החניות בת"א יקטן וגם הצפיפות בכבישים תקטן
דוקטור פקק | 29.05.14
6.
ת"א זקוקה לפרויקט כזה בשיטת תל-אופן, תחנות פזורות שמבטיחות לך חניה כשתגיע ליעד, עם חיבור
לחשמל, כך שהרכב יטען בין לקוח ללקוח. הדבר הזה הוא מעולה כי: אם אתה צריך רכב פעם ביום לנסיעה של 4 ק"מ, אין לך בעיה עם הטווח הקטן של הרכב החשמלי. אין לך בעיה למצוא מקום לטעון כי בכל תחנה יהיו חיבורים. אין לך בעיה עם חניה, אז אתה לא צריך להסתובב שעות ולבזבז זמן. הרבה אנשים יכולים לותר על רכב פרטי- כל רכב חשמלי כזה יכול לשחרר 10 אנשים מהרכב הפרטי. חשוב שהמחיר יהיה זול משמעותית ממונית. במונית נסיעה של 3 ק"מ עולה 30 שקל, מתוך זה עלות הדלק היא בערך 2.5 שקל. ברכב חשמלי העלות העיקרית זה לא החשמל אלא הבלאי של הרכב ובעיקר הבלאי של המצבר היקר. אבל אין סיבה שזה יהיה יותר מ 2.5 שקל לנסיעה כזו, ולכן מחיר של 10 שקלים ל 3 ק"מ נסיעה הוא הגיוני.
מהנדס | 29.05.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת