אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יו"ר הרכבת הקלה מנסה לשכנע מוסדיים להשקיע בפרויקט

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
רק רכבת תחתית
רכבת קלה היא אסון, זאת רכבת שייקח לך 3 שעות להגיע מבת ים לפתח תקווה. ראו לדוגמה כמה איטית להחריד הרכבת הקלה בירושלים. רכבת קלה, מתאימה למרכזי ערים בכדי להחליף את האוטובוסים הקטנים יותר. רכבת קלה אינה מערך הסעת המונים כלל וכלל. כדי לפתור את בעיית התחבורה בגוש דן יש להקים רכבת תחתית. רק רכבת תחתית מהירה יכולה ליצור הקלה משמעותית בסבל היומיומי שאנשים כאן עוברים. רכבת תחתית שיהיו לה תחנות במיקומים אסטרטגים בלבד, תהיה אפקטיבית יעילה ומהירה. ניתן יהיה להגיע מבת ים לפתח תקווה תוך פחות מחצי שעה ואין סיבה שזה ייקח יותר.. כדי לממן השקעה כזו, די בהנפקת אג"ח מיועדות לנושא זה עם גיבוי ביטחון ממשלתי. אני מאמין שמוסדיים רבים יקפצו על המציאה.
אורן | 16.06.14
1.
אי השתתפות המדינה במימון - מחדל
מערכות כאלו אמורות לחסוך מיליארדי שקלים בטווח הארוך ולשפר את איכות החיים בגוש דן הצפוף. גוש דן ייעשה צפוף יותר ויותר עם השנים מכיון שקיימת משיכה גדולה לגור בתל אביב וסביבותיה , משיכה שאינה הולכת להשתנות. כמו כן מדובר במרכז העסקים והבילוי של המדינה. אם יתקצבו את הפרוייקט נכון המודל של כביש 6 יכול להרוויח הרבה.
רואה חשבון | 16.06.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת