אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכבת ישראל תרכוש 62 קטרים חשמליים במיליארד שקל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
קטר חשמלי מול קטר דיזל
להערות ״פ״: 1. החימום המוקדם של קטרי הדיזל הכרחי מההיבט הטכני ולא מתוך התנהגות רעה של עובדי הרכבת! זה בדיוק יתרונו של הקטר החשמלי! הוא אינו צורך אנרגיה כאשר הוא לא בתנועה. 2. יתרון נוסף ומרשים של הקטר החשמלי -שלא מוזכר בתקשורת שלנו- הוא היכולת שלו להחזיר אנרגיה לרשת ההזנה בעת בלימה.
סקורפיון | 31.07.14
4.
נשמע יפה וזה הכול
הוצאת מכרז לא אומר שום דבר בעיניי. למה לא עשו את זה מזמן? ומי בכלל צריך השקעה כ"כ ענקית במעבר מקטרים המופעלים על ידי מנוע דיזל (סולר) לקטרים חשמליים כאשר יש בסה"כ קו ראשי עיקרי אחת (באר שבע - נהריה) ועוד כמה קווים פרברים בודדים? יכולת לחשוב שמדובר ברשת מסילות ברזל לאורך ולרוחב המדינה. היה פעם דבר כזה ולא השכילו לשמור עליו ולהשקיע בהחזרתו לשימוש. כדאי לזכור גם שיהיה צורך עכשיו להגדיל בצורה ניכרת את תקציב הביטחון ולכן אם שר האוצר מתעקש שלא יהיה העלאות מיסים יצטרכו לקצץ בתקציבי המשרדים האחרים כולל התחבורה. אז המיליארד שקל שהם היו רוצים להוציא על הרכש הזה יילך לעדיפויות אחרות. וחוץ מזה עדיין משתמשים בקטרי דיזל בחברות רכבות בכמה מדינות באירופה.
אליהו | 31.07.14
1.
האם עובדי הרכבת ימשיכו להתניע אותם 24 שעות ללא כיבויים ?
פורסם שעובדי הרכבת משאירים את הקטרים פועלים 24 שעות ללא כיבוי כדי לחסוך זמן ההפעלה שלהם בבוקר. כמובן שההתנהגות הזו של עובדי הרכבת גורמת לזיהום רעש זיהום אוויר וביזבוז דלק בעלות של עשרות מיליוני דולרים כל שנה האם שר התחבורה התגבר על בעיה זו ?
פ | 31.07.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת