אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היבואנים בנו על משפחתיות ידניות, אך הלקוחות אדישים

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
תיבה רובוטית כפולת מצמד יקרה לאחזקה, מי שרוצה חיסכון קונה סופר מיני
תיבה רובוטית כפולת מצמד מעבירה הילוכים מהר, חסכונית בדלק אבל עלויות אחזקה מאוד גבוהות אז לא נשאר שום חיסכון. מי שרוצה לחסוך בדלק קונה סופר מיני, מכוניות משפחתיות עדיין מעדיפים עם כול הנוחות. שימשיכו לעלות מחירי הדלק אולי זה ישתנה.
אייל | 05.08.14
6.
לא לגמרי נכון
אני קניתי סוזוקי סוויפט ידנית ותאמינו לי שבשביל סופר מיני 95 כח סוס זה די ויותר כדי להסיע בנוחות ובמהירות (יחסית) משפחה של 2 מבוגרים + תינוק + מטען. צריכת דלק ממוצעת עומדת (לפי נתוני שטח - לא יצרן!) על 17 ק"מ לכל ליטר - המשפחתית אוטומטית הקודמת שלי אכלה 1 ל 11 ק"מ ביום טוב - כבר חסכון לא מבוטל. אבזור של הרכב הוא לא רע בכלל - מראות וחלונות חשמל, 7 כריות אוויר מערכת שמע מקורית + שליטה מההגה, מחשב דרך והתקן איזופיקס - ל 80000 ש"ח זה די הוגן. והאוטו יכול להתאים למשפחה של עד 4 נפשות - גם פרט חשוב.
the driver | 04.08.14
5.
רק ידני
היבואנים טעו באופן הייבוא של הרכבים הידניים. הם ייבאו את כלי הרכב הידניים, בגרסאות הפשוטות ביותר, כאשר הם עירומים מכל איבזור. העניין הוא, שמי שקונה את הרכבים הידניים הם הלקוחות הפרטיים. שוק הליסינג, הוא זה שקונה מכוניות ערומות מאבזור, אבל רק עם גיר אוטומטי. לקוח פרטי שמעוניין לרכוש מחסכונותיו האישיים (אשראי) רכב חדש, ב-120-140 אש"ח, לא מעוניין להתפשר על מפרט סביר כגון כריות אוויר, בקרת אקלים, מערכת שמע, וכד'. ולכן, גם אם בתחילה הוא רק לרכוש רכב ידני, בלית ברירה הוא מוסיף את 10,000 השקלים ומשדרג לרכב אוטומטי מאובזר. וכך היבואנים נשארים עם מלאי של רכבים ידניים, במחירי מבצע. מקווה שהם יסיקו מסקנות, וינסו לפעול בדרך אחרת. מבחינתי כלקוח, עדיף אפילו שהם לא יחזיקו את הרכב במלאי, אלא יקבעו תקופת אספקה של 60 ימים ללקוח פרטי, שישלם מקדמה, ויוכל לקבל איזה רכב ידני שהוא מעוניין לקבל, ובאיזו רמת אבזור. (אני למשל הייתי שמח לרכוש את הפורד C-MAX או את ה-C4 פיקאסו החדשה בגירסת דיזל ידני). וחבל ששתיהן אינן משווקות.
המכונית המגוייסת | 04.08.14
4.
ליסינג לא קונים ידני וההפרש במחיר לא גדול דיו
כלומר גם יקר מדי וגם היבואנים לא עשו שיעורי בית רוב הרכבים המשפחתיים נמכרים לחברות ליסינג, לא? מי הלקוח הפרטי שקונה רכב משפחתי חדש? אנשים שיכולים לשלם 130K ש''ח ולא מקבלים רכב מהעבודה. אלו אנשים שעוד 10K במחיר הרכישה ועוד קצת הוצאות על דלק לא יהיו משקל נגד הנוחות והאבזור החסר. חוץ מזה שרובם בטח פנסיונרים? למה שהם ירצו רכב ידני? משפחה צעירה קונה סופר מיני ידנית (עם בגאז') ב70-75K או משפחתית משומשת. מי שרוצה לקנות רכב ב 110K, קונה סופר מיני אוטומטית עם בגאז' כמו יונדא ן-25 או קיה ריו. פורד פוקוס ידנית עולה 115K. אם היא הייתה נמכרת ב 95K..... היבואנים שכחו שהפריצה של רכבי המיני הידניים הגיעה עם הסוזוקי אלטו שנמכרה ב 60K כשסיטרואן C1 נמכרה ביותר מ 80K.
פילוח מישהו? | 04.08.14
3.
מדוע ההפתעה ?
אחרי תקופה של כמה עשרות (!) שנים שבמהלכם יבואני הרכב בישראל לימדו את רוב הנהגים בישראל שתיבת הילוכים אוטומטית נחשבת יוקרתית ואיכותית ולפיכך עדיפה, מה הפלא שכעת הם לא מצליחים למתג את ולתעדף מחדש את כלי הרכב עם תיבת הילוכים ידנית. כנראה שיבואני הרכב בארץ יודעים משהו שאף אחד מאזרחי יבשת אירופה לא יודעים בנוגע לגיר ידני .....
שלייקס | 04.08.14
2.
מרבית הידניות משודכות למנועים חלשים ביחס לאוטו' לעיתים במסווה של "ירוק"
לפני 15 שנה יכולת לקנות את אותו הרכב באותה רמת אבזוק וגימור כשכל ההבדל היה גיר אוטומטי או גיר ידני. היום הרכבים שנמכרים עם גיר ידני באופ ןסדרתי כמעט נמכרים עם מנוע חלש יותר, שזו כבר סיבה לוותר על המכונית, ואח"כ אם להוסיף חטא על פשע מפשיטים את הרכב מכל אבזור אפשרי - בטיחות, כריות אוויר, ואביזרי נוחות. מה חושבים לעצמם היבואנים - שאנחנו מחפשים לקנות רכב לפי מחיר לק"ג פח ? אני רוצה למשל רכב ידני, אז למה המשמעות בשבילי צריכה להיות מנוע חלש יותר ורכב ערום מאביזרים? אפילו סיאט מעצבנים - אם אתה רוצה איביזה ידנית ברמת אבזור רגילה אתה צריך להיחנק עם המנוע 1.4 במקום לקבל 1.2 טורבו. 80 כ"ס לרכב הזה, לא מספיקים. עם 105 כ"ס זה נוסע יופי. אבל בשביל מנוע 1.2 טורבו אני צריך להוסיף ים של כסף לרמת הגימור הגבוהה ביותר וגם לוותר על 5 דלתות... או לקנות סיאט ליאון שיקרה יותר ב- 50 אלף ש"ח. לפי זה אפשר לקבוע שהטרנד לא תופש? פשוט אין מוצרים - אז מה הם חושבים לעצמם?
א.א | 04.08.14
1.
עוד סיבה - אביזור דל. רציתי לרכוש ידני, ומה גיליתי?!
גיליתי בשבידני, הכל ידני, אין בקרת שיוט, אין שליטה מההגה, אין בקרת אקלים. הדגם בסיסי יותר מאוטומטי, אין יכולת לשדרג, גם לא בתוספת מחיר. אם אני רוצה רכב ידני איכותי ומאובזר, אני צריך ללכת על אלפה או סיאט. לא רוצה רכבים אירופאים שיקרים בתחזוקה, התפשרתי על אוטומט בדגם בכיר של יפנית משפחתית כי היה לה גם בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה, חישוקי מגנזיום והכי חשוב - בקרת שיוט. ועדיין אוכל את עצמי שלא קניתי ידני
ג'ין | 04.08.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת