10. ולמרות זאת לא ממש אוהב את דלק מוטורס ומתעב את במוו ויש לי סיבות טובות, למרות זאת בחשיבה נטולת יצרים הבמוו עדיף גם לנו משלמי המיסים מהסיבה הפשוטה שערך המכונית בעוד שנתיים שלוש לא ירד ממחיר הקניה והמדינה תוכל לקבל יותר ממה ששילמה עבור המכוניות. במוו רואים את ההשקעה בהנחה הגדולה כחלק מתקציב השיווק. ומה רע בזה עבורינו? שונא במוו | 11.08.14 (ל"ת)
8. במוו שנמכרת לשרים ב 207 במקום 400 יסבסדו האזרחים הפרטיים שישלמו עוד 70 סיבסוד צולב סבסוד צולב | 10.08.14 (ל"ת)
7. המכוניות שנבחרו , סיטרואן ובמוו, היו ההצעותהכי טובות. במוו 528 ב207,000 ש"ח, זה מציאה אמיתית. למה לא ? המדינה מקבלתתמורה מצויינתובמוו מקבלת את ההכרה שהיא מחפשת. לגבי הסיטרואן, למעט נושא האמינות הבעייתית, מדובר במכונית נוחה ומרווחת והיא עולה בהרבה על הסקודה העממית. | 09.08.14 (ל"ת)
6. שרים מקסימום סקודה אוקטביה, סגני שרים וחכי"ם סקודה פאביה. העם נאנק תחת עול מסים וחוקים מטורפים והאוצר מוציא מכרזים כאילו אנחנו מינימום שווייץ או נורווגיה. אבי | 09.08.14 (ל"ת)
2. אם בענין כזה ממשלת ישראל אינה מסוגלת לקבל החלטה בת-ביצוע... על אחת כמה וכמה בעניינים חשובים באמת. | 09.08.14 (ל"ת)
1. למה מדינה צריכה להחזיק מכוניות ? לתת להם מכונית ליסינג איזה שיבחרו והעודף יכנס למשכורת. די !! עם הוולוו והווילונות ונהג השר. 916 | 09.08.14 (ל"ת)
ביי-ביי ב.מ.וו: מה גרם לפיאסקו של רכבי השרים?
10 תגובות לכתיבת תגובה