אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דרושים שטיקים: השקת הדור הרביעי תעמיד את חברות הסלולר במבחן ההכנסות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
תעלה, תעלה לברלין (תגובה מס' 1)
אידיוטים כמוך יש מספיק במדינה הזו. אתה משווה את T-Mobile (חברת בת של דויטשה טלקום הגרמנית, צחוק הגורל) לחברות הסלולר בארץ? אתה משווה את השוק האמריקני, בן 300 מליון התושבים לשוק הישראלי בעל הפוטנציאל ל 20 מליון קווים לכל היותר?!? (רבאק - איך מדינה עם 8 מליון תושבים, כמו ישראל, מחזיקה ב 10 מליון קווים?!?)
שטח | 14.10.14
7.
כתבה קצת מיתממת...
אתה באמת חושב שחברות הסלולר יתאמצו להמציא משהו? יש לחברות האלו מזמן יתרונות בלעדיים שאין לחברות בחו"ל - שוק קטן ולא תחרותי, חברי כנסת מושחתים עד היסוד, שופטים עלובים שלא מענישים רמאים שפועלים בשיטת מצליח, ציבור פראייר שאוהב לקטר אבל בזמן אמת מוותר על המגיע לו (כמה כבר עזבו את 3 החברות הוותיקות). במצב זה תעשו 1+1+1+1 ותבינו לבד מה תהיה השיטה של חברות הסלולר להכניס את הציבור לרשת דור 4. אין שום צורך להמציא שום דבר.
איציק | 14.10.14
2.
איך יגרמו לישראלי לשלם על דור רביעי? פשוט מאוד...
אופיר דור, אתה תמים? נאיבי? רק הרגע עלית לארץ? לא ברור לך איך החברות בארץ יצליחו למכור דור רביעי לצרכנים במחיר יקר? זה מאוד פשוט הם יאטו את מהירות הגלישה בדור ה-3 למינימום אפשרי, יספרו ללקוחות סיפורי סבתא על בעיות תשתית וכו' וימליצו להם לשדרג בכסף רב. והישראלי, מה יעשה? ימחה בפייסבוק וישלם... פשוט, לא?
אודי | 14.10.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת