26. יותר פשוט לשכור כמה אלפי עזתיים לחפירת מנהרות לרכבת תחתית יותר חכם ויותר יעיל אלימלך זורקין | 27.10.14 (ל"ת)
25. הפלגה משום מקום לשום מקום מרכזי התעסוקה העיקריים במרכז הארץ רחוקים יחסית מרצועת החוף. כמה אנשים עובדים סמוך לנמל תל אביב או נמל יפו? נראה שירות שאין לו הצדקה כלכלית. עמרם פיטוסי | 26.10.14 (ל"ת)
23. רעיון יפה מאוד אך דורש שיפור קל. לדעתי כתחבורה פרברית-אזורית (הרצליה-רשל"צ) זה לא מוצדק כלכלית אך אם יעשו קו ארוך יותר: חיפה-ת"א-אשדוד עם עצירות ביניים (בשעות השיא בלבד) בחדרה/ נתניה/ הרצליה/ ת"א וגוש-דן/ אשדוד ואשקלון זה יספק לדעתי פתרון שיהיה כלכלי ויעיל וגם יתן תחרות לרכבת ויצמצם את עומסי התנועה בשעות הלחץ. בני | 23.10.14 (ל"ת)
22. רעיון ותיק שמעולם לא מומש הרעיון ה"גאוני" הזה הועלה פעמים לא-מעטות לאורך השנים, ולא התממש. מעניין למה. עמרי | 23.10.14 (ל"ת)
20. רעיון מטופש ומזהם את הים המזוהם גם ככה ניסיון טיפשי להתמודד עם הבירוקרטיה שקוברת את האפשרות שנראה רכבת קלה/תחתית בת"א בימי חיינו. ספינות קרוב לחופים יזהמו את חופי הרחצה שגם ככה מלוכלכים, ולא יפתרו שום בעיה. רוב האנשים לא עובדים בחוף הים ויצטרכו לקחת משם אוטובוס נוסף ולא יעיל. תשפרו את התחבורה הציבורית במקום מיזמים דמיוניים ומחלפים שמובילים לשום מקום. א | 23.10.14 (ל"ת)
19. סירות קטמרן סילוניות כל קטמרן כזו 450 איש שטה במהירות אדירה אינה תלויה במזג אויר ובודאי לא בגלים הנמוכים של הים התיכון והנוסעים אינם חשים בכלל בגלים המוכים של הים התיכון הבעיה אלה רציפי הנחיתה והעליה והירידה של הנוסעים שבכמויות כאלה זה עלול לקחת זמן אבל לא הייתי פוסל מה עם רכבת עילית שניתן לביות תוך 5 שנים וזהו ? nav | 23.10.14 (ל"ת)
18. ל-12 קפטן סלמוניקו כבר מפעיל ספינה בירקון כשגילי מוסינזון לא מפריע.... הרצועה תוכנית מיתולוגית! | 23.10.14 (ל"ת)
16. כדי שזה יעבוד חייבים לחפור תעלת קישור אין תח"צ בנמל, צריך להגיע עם הסירה עד כיכר מוגרבי לפחות קזימיר בלאומילך | 23.10.14 (ל"ת)
15. חה חה חה ,,,,,,,,,,,,,,, אותי זה קרע מצחוק כנסו מי שמכיר את אזור החוף שלנו יודע, שמשטר הרוחות כאן ,לא יאפשר רעיון טיפשי כזה, כל הפלגה לאורך החוף (ברוב ימות השנה) למעט ימים שיש מזרחיות,או דרומיות מערביות(סערה) היר הפלגת דופן לגלים,זאת אומרת,כלי השייט יתנדנד כל הדרך. אחרי 3 -5 דקות הפלגה,הנוסעים יקיאו את נשמתם. 95% מהאנשים מקיאים בהפלגות!!!! על 5% אי אפשר לבנות עסק. | 23.10.14 (ל"ת)
14. רעיון ממש גרוע - סגנית ראש עיר מדאיגה "רעיון גאוני"? ממש לא. מדאיג שסגנית ראש עיר כל כך חסרת הבנה בסיסית בכלכלה ועסקים. גם ספינת נוסעים מהירה שטה במהירות הרבה יותר נמוכה מאוטובוס או רכב פרטי. כדי לשמור על תדירויות של 4 -6 סירות בשעה, זה מחייב השקעה ברכישת יותר מ-10 ספינות. הקיבולת המקסימלית של ספינה כזאת לא יכולה לעלות על 200 איש (כדי לשמור גם על מהירות וגם על עלויות הפעלה נמוכות). ז"א שקיבולת התעבורה בים היא מינימלית ולא תשנה את הצפיפות בדרכים. בנוסף לכך לשירות כזה תהיה אמינות נמוכה בגלל שינויים במזג האוויר, רוחות, זרמים וכו' שישפיעו על זמני הפלגות אורך השייט ועוד. סתם רעיון הזוי שלא פןתר בעיה אלא מגדיל הוצאות והשקעות, רעיון טוב בשביל החברים של "פרנסי העיר" וטו לא. | 23.10.14 (ל"ת)
12. מה עם הירקון? אם כבר בנושא, למה לא לעשות הסעות על הירקון? נמל ת"א, גני התערוכה, קניון איילון והמשך לפתח תקווה. ירקוני | 23.10.14 (ל"ת)
10. הקמת שירות של מעבורות מנהריה לאשקלון לאורך כל חוף הים התיכון עם תחנות בכל עיר ששוכנת לחוף הים יש רעיון יותר טוב | 23.10.14 (ל"ת)
8. זה מה שהעירייה עושה? ממציאה שטויות? מה צריך את זה? למי זה יועיל? זה הרי לא ימנע כניסה של כלי רכב לעיר, רק יקח אוד קטע חוף בשביל התשתיות לקישקוש הזה. בטח מישהו מנסה לעשות קופה ו"להעזר" בכספי הארנונה שלנו על הדרך. אורן | 23.10.14 (ל"ת)
6. בעייריה בונים תחנת הסעות לדגים באזור גוש דן ,ויקטור חסון בונה שיכון לזוגות דגים צעירים בים מול הרצליה | 23.10.14 (ל"ת)
2. שטות מוחלטת. מחיר שיט מהרצליה לת"א יעלה פי חמש ממחיר אוטובוס לפחות. בימי חורף קשים השירות יופסק.מהירות כלי שיט בים נמוך לאין ערוך ממהירות אוטובוס בנת"צ פופאי המלח | 23.10.14 (ל"ת)
עיריית תל אביב בוחנת הקמת שירות הסעות ימי
26 תגובות לכתיבת תגובה