3. ל 1 , נמל התעופה בעיר חייב לצאת משם אני לא בקיא בפרטים ובתוכניות מה הולך לקום במקום הנמל הקיים אבל הגיע הזמן לנמל חדש: - המסלול מהווה סכנה בטיחותית - ממש בתוך העיר, גישה מוגבלת למטוסים (משולש הגבולות) ורוחות חזקות בשל אופי הסביבה. - מתקנים קטנים ומצומצמים שלא מאפשרים ניהול של כמה טיסות במקביל (מספיק ששני מטוסים נוחתים במקביל ואולם הנכנסים עולה על גדותיו. - המסלול לא מאפשר נחיתה של מטוסים גדולים (וזה בנוסף על כך שמתקני הטרמינל לא מאפשרים זאת) מה שאומר שהנמל אינו יכול לקבל טיסות ישירות מחו"ל ... וגם לא יכול להוציא טיסות ישירות לחו"ל. לכן חשוב מאד שיהיה שדה בינלאומי ומודרני באילת. k | 05.11.14 (ל"ת)
2. מעניין במרחק 3 ק"מ מזרחה מהשדה המתוכנן, מעבר לנחל הערבה, בתחומי ירדן, יש שדה תעופה בינלאומי חדש לגמרי שאפשר להפוך אותו בקלות לשדה בינלאומי שישרת את ירדן וישראל. במקום המדינה מעדיפה לקבור 5 מליארד ש"ח בלהרוס ערכי טבע נדירים. לא רק איפה הכסף גם איפה השכל | 04.11.14 (ל"ת)
1. רק נהגי המוניות ירוויחו מזה בשביל עוד כמה מלונות מרחיקים את שדה התעופה 20 ק"מ מהעיר? חיים | 04.11.14 (ל"ת)
המועצה הארצית אישרה את העברת שדה התעופה באילת לתמנע
3 תגובות לכתיבת תגובה