אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

HOT איבדה 24 אלף מנויי אינטרנט וכבלים ברבעון; ההכנסות ירדו ב-4%

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
תכנים עלובים כי חוסכים את הכסף לשכר המנכ"ל/ית
מאות אלפי שקלים בחודש, לפני בונוסים, סטלה הנדלר קיבלה מעל 14 מליון ש"ח ב 2011, וכל מי שלא מתנתק מהוט שילם ומשלם על זה. ומה מקבלים בתמורה? חברים חברים חברים חברים חברים חברים חברים החיים זה לא הכל החיים זה לא הכל חברים חברים חברים חברים נאור ציון חברים חברים
ברוך שפטרנו | 18.11.14
7.
התנתקתי לפני כשנתיים שרות לקוחות עלוב המתנה למענה שעה שלמה
ופעם שנייה ''רק'' 20 דק'. בפעם השנייה היתה פעם אחרונה. החזרתי את הממיר וברוך שפטרנו מהעונש ששמו הוט. לשלם על תכנים בשידור חוזר מאות שקלים? לשלם על קו טלפון מקוטע? להמתין יום שלם כולל הפסד יום עבודה לטכנאי שלא יגיע ולא יודיע שלא מגיע? וגרוע מזה שרות לקוחות מהעולם הרביעי. לא תודה.
חיים | 14.11.14
6.
שרות הוט
שרות גרוע מאוד...אנשי שרות לקוחות ברמה מאוד מאוד ירודה....האחד לא מבין מה האחר עשה...שקרנים...תקבל כמה תשובות על אותה הבקשה במשך יום אחד...אני מחזיק שני ממירים שלהם כבר למעלה משנה והם לא מאמינים לי...איזה טיפשות..מבקש מהם בואו אלי לקחת אחד מהם והם עונים לי שאני משקר...איזה דפוקים....
דני | 14.11.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת