אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה לעשות כשהספק מסרב להחליף מוצר פגום?

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
גורדון 8 כפר סבא
קניתי סלון בהזמנה מחנות רהיטים לאחר שראיתי את הסלון בתצוגה בצבע לבן שלא ניראו עליו עננים ביקשתי ממנו שיתן לי לראות בקטלוג שלו צבע פחות לבן הוא החזיק את הבד ביד ואמר קחי את זה זה פחות הסתכלתי לא ניראו עננים לא נאמר שיש עננים אבל זה לא סוף הסיפור העננים קיבלתי סלון עבודה רשלנית צבע בת לא מוגדר כמו בד שעמד בשמש 100 שנה הסלון הגיע בשעות הלילה למחרת קמתי בבוקר קיבלתי שוק זוועה אין מילה אחרת העבודה רשלנית מאותו יום טיפלתי בכל דרך אפשרית סירבו להחליף את הבד חבל שאני לא יכולה לשלוח תמונה אין צבע מזעזע
מלכה מאיה  | 05.10.17
1.
רכשתי גלגיליות לילדה מהפיראט האדום לאחר 18 יום
רכשתי גלגיליות לילדה מהפיראט האדום לאחר 18 יום כל העקב פשוט יצא...כשהגעתי לפיראט האדום אמרו לי אין בעיה נשלח לבדיקה ןמה שיחליטו כך יהיה...שאלתי את מנהל החנות כמה זמן תיהייה לי תשובה טען 3 שבועות ..ברצוני לדעת מה עליי לעשות?
Cactus | 19.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת