אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אתר שיתוף הביקורות yelp הפך לאויב מר של בעלי העסקים

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
למגיב 2 ובכלל.
Yelp זה עוד אתר של ביקורות ברשת, אלא שהאתר שלהם תפס בגדול בזכות זה שבניגוד לאתרים דומים אחרים- Yelp לא מחכים שבעלי העסקים יפתחו עמוד באתר שלהם, אלא שכל אדם יכול לפתוח עמוד עבור בית העסק שעליו הוא מעוניין לתת ביקורת. עד כאן החלק החיובי. חיסרון לבעלי העסקים- אין להם אפשרות או זכות להסיר את בית העסק שלהם מ YELP. ברגע שעסק נפתח- הוא שם לנצח (לטוב ולרע). הבעיה הגדולה עם Yelp היא שתצוגת הדיפולט אינה חוות דעת עדכנית (חוות הדעת החדשות קודם ואז חוות דעת ישנות) אלא "סינון של YELP" כלומר Yelp מחליטים אילו חוות דעת יהיו בראש העמוד ואילו ישתרכו בסוף הרשימה. מה שאומר שכשאתה נכנס ל Yelp, יתכן מצב שההודעות הראשונות יהיו משנת 2009, 2010 וכ'ו עם ביקורות שליליות ולא כאלה שנכתבו בתקופה האחרונה ושהרבה יותר עדכניות לגבי איך בית העסק מתנהל. היות ו Yelp קובעת את שיטת הצפייה בהודעות, יש לזה טעם לפגם. הם יכולים להחליט שהביקורות השליליות "חשובות יותר" ללא קשר למתי נכתבו. והאדם הממוצא לא קורא את כל התגובות, אלא בד"כ מסתפק במספר הודעות ראשונות. כך שביכולתה של Yelp לערוך מניפולציות ובכל לקבוע את מידת הצלחתו של בית העסק.
חו"לניק | 01.12.14
2.
למה כל המודלים צריכים להיות קשורים לפרסומות ?
האם מישהו בדק אם משתמשים בהיקפים כפי שמפורסם (139 מליון משתמשים ייחודיים בחודש) לא יהיו מוכנים לשם דולר לשנה ? כל הקשר בין ביקורות אובייקטיביות לצד פרסומות, תוכן חברתי פתוח לצד תוכן מסחרי - יכול ליצור קונפליקטים (אני לא מכיר את המנגנון של YELP) אני לא שמתי לב לשום דבר בעייתי כשהשתמשתי ב YELP אבל כתייר לא נכנסתי יותר מידי לעומק.. בד"כ הביקורות היו היו מדוייקות והאפיקציה הייתה יעילה.
mm | 01.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת