אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בתגובה לטלוויזיה של סלקום: yes ו-HOT משדרגות את התוכן ללקוחות

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
הוט עדיפה על יס
שירות VOD ב״יס״ גורם לחברה להפסדים רבים בשל התקלות הבלתי פוסקות בשירות זה (הוצאות עבור כח אדם- נציגים טלפונים, טכנאים, רכבים ודלק) ובכל זאת החברה ממשיכה לספק שירות זה בגלל שהחברה המתחרה, ״הוט״, מספקת את השירות (בצורה הרבה יותר עמידה וכלל ללא תקלות משמעותיות). ״יס״ מודעת להפסדים המשמעותיים הצפויים באם תינתן החלטה על הפסקת שירות זה (נטישת לקוחות והודאה בחסרונות הרבים בשיטת השידור מסוג הלוויין והצלחות).
הצרכן החכם | 20.05.15
38.
שיעשו ערוצים ישראלים כמו ביס והוט אם לא לא יהיה שווה
התחרות לא תעזור היום אפשר לראות תוכניות מVOD הכל באינטרנט לא שווה..כל הטוב בהקמת חברת תקשורת טלויזיה חדשה שתקים ערוצים ישראלים כמו שיש ביס והוט בניהם ערוצים סרטים,תוכן, סדרות, מוזיקה, ילדים וכו... בניהם גם ערוצים זרים בדיוק כמו יס והוט אבל חלק ערוצים משלהם רק כמו סדרות וסרטים וילדים הם יכולים לכלול שם ערוצי טבע ולייף סטייל כמו ערוץ הבריאות שיש ביס והוט ולשדר גם אותו וערוץ ויוה חלק מערוצים שיש בהוט ויס שיהיו כמוהם...
דנה | 15.12.14
34.
32 צודק. לא הייתי לקוח HOT. אבל כשאני רואה את מה שהם עשו כאן אני מבין איזו חברה איומה זו
אני קורא את תגובות 30 ו-33 ואני מבין עכשיו למה כולם מדברים על HOT דברים כל כך קשים. איזו עוצמה של רעל. מפחיד. ולחשוב שלקוחות של HOT ממנים את האנשים האלה, במקום ש-HOT ישקיעו באנשי שירות ובתכנים הם משלמים ליחצנים שיהללו אותם. אני מהמר שמרבית לקוחות HOT הם אנשים שמחפשים מוצר זול, ועוד מעט יגיע מוצר דומה במחיר שיגרום לכל לקוחות HOT לעבור. ב-YES לפחות הלקוחות מרוצים יותר, משלמים מחיר יקר אבל מקבלים מוצר איכותי. HOT היא חברה שאפילו בפרסומות שלה מציגה דמויות של אנשים פשוטים עם מעט שכל, מדברים במבטא מזרחי כבר כמו הסבתות משנות ה-70 ... חברה שמנסה להציג את עצמה כחברה עממית וחמה - בפועל היא חברה שמזלזלת בלקוחות שלה, נותנת להם מעט תכנים, ברמה נמוכה. הלקוחות של HOT סובלים מהרבה מאוד תקלות טכניות בגלל שהיא מעסיקה צוות טכני מצומצם ולא מקצועי מטעמי חיסכון. ולקוחות HOT מתלוננים על שירות גרוע וקשיים שהחברה מערימה כשיש רצון להיפרד ממנה. כשאומרים YES ישר חושבים על משחקי הכס. כשאומרים HOT ישר חושבים על תקלות. (ושירות גרוע) מאמין ש-HOT עוד כמה שנים ייסגרו, העובדים שלה ייקלטו בחברות התוכן החדשות והמנהלים ילכו הביתה. ועדיף שלא יצאו ממנו יותר. מנהלי HOT - אין טעם לשלם למגיבים בתשלום - אנשים לא טיפשים כמו שאתם חושבים.
גיא מ. | 12.12.14
33.
ל-32 - מי הסמיך אותך לזלזל באנטליגנציה של הקוראים והכותבים כאן ??? מי אתה ??? .
מי אתה ???????.מדוע מוטרד כבודו מי כותב מה כאן ??? מי הסמיך אותך לקבוע מי כותב מה כאן ומתי ???????? הנך טרול ממומן ממקלדת גולן טלקום שמתחזה בגלימת צדיק ...שקוף עליך . האתר הזה והרשת בכלל לא בבעלות מיכאל גולן !!! חופש הביטוי נתון כאן לכווולם !!! אנא הפסק לזלזל באנטליגנציה של הקוראים והכותבים כאן בתגובות תחמניות כדוגמת תגובתך !!
קורא המדור לא פראייר  | 11.12.14
31.
ל-29 -גולן טלקום חברה שלא ייצרה כלום והורסת את התעשייה בה היא חייה
גולן טלקום חברה שלא ייצרה כלום והורסת את התעשייה בה היא חייה תחרות זה לייצר מוצר מתחרה, ולא למכור מוצר של אחרים באמצעות רגולציה מעוותת. בעוד שמיכאל גולן ממשיך לפזר שהאזרחים נהנים ממוצר זול , אחרים איבדו את מקום העבודה שלהם ונפגעה הפנסיה שלהם. משרד התקשורת לא אוכף את החוק מטעמים פוליטים מול הפרת תנאי הרשיון של חברת גולן טלקום בישראל בזכות תמיכת כחלון .... תגובותממומנות ממקלדות גולן טלקום אגב .....כבר מוכרים ...כאן ....)))
עמית הלוי | 11.12.14
30.
כחלון/ארדן אוחזים את עיני הציבור בלוקשים בכדי להתפאר במהפכות ורפורמות
ברמי לוי לא מתכננים להיכנס לתחום הפקות המקור העצמאיות. עם זאת, הנושא עדיין נתון להחלטתה של ועדת שכר, הצפויה להגיש את המלצותיה בקרוב ולקבוע האם מפעיל טלוויזיה רב־ערוצית בישראל יחוייב לממן הפקות מקור בהיקף 8% מהכנסותיו - בדומה למחויבות של HOT ו–yes. לפי הערכות, אם המתחרים החדשים בזירה יגיעו לנתח שוק בהיקף מסוים, הם יחויבו במימון הפקות מקור....רמי לוי TV תרכוש תוכן ישירות מהספקים באמצעות מתמחה בתחום, ו-SmartVOD תתפעל את מערך השידורים. התוכן יירכש באמצעות קבלנית משנה.... את כל ההוצאות רמי לוי יגלגל עלינו הצרכנים ..והפרש המחירם בין הוט/יס למתחרים יצטמצם מאוד וצרכנים הבוחרים בשידור על גבי תשתיות אינטרנט זה שוק מצומצם מאווד בישראל ובעולם !!! יכולות התוכן של HOT ושל yes והשירותים של קבוצות בזק ו-HOT עולים לא מעט כסף ויהיה קשה להשתוות אליהם מתוך הפלונטר הקיים. אז מה קיבלנו בשוק הסיטונאי ..? קבוצות סלקום ופרטנר ועוד כמה שחקני תקשורת קטנים, שקיוו "לרכב" על הרשת של בזק במסגרת "שוק הסיטונאי", נפלו עמוק לבור, שהכינו לבזק ויישארו בבור העמוק שלהם עם החלום בלבד, בתוך הבור..מי סובל? הצרכן כמובן, משלמי המיסים המממנים עוד ועוד עבודות ייעוץ והמשקיעים, שלא יודעים מה ילד יום במישור הרגולטורי..כאן מדינת ישראל שמיומנת לתחמן ולשקר באמצעות 120 נבחריה ולהתקיים על גב כספי הציבור ביצירת מהפכות בלוף ותחרויות שאין בהן כל ערך מוסף לצרכנים. כיום, מחויבות HOT ו–yes להציע לצרכנים חבילות יסוד של כ–23 ערוצים, בעלות של 120 שקל בחודש - רמי לוי /פרטנר/סלקום מציעים חבילת בסיס רק עם של 6 ערוצים בלבד ו-VOD בתשלום !!! בחישוב מהיר מחיר חבילת רמי לוי זהה להוט/יס אבל באיכות צפיה ירודה יותר על בסיס תשתיות אינטרנט ובמהירות נמוכה יותר מאחר ומהירות פס הרחב ייקבע ע"י רמי לוי/פרטנר/סלקום מלתחילה לשידורים ...כחלון/ארדן אוחזים את עיני הציבור בלוקשים בכדי להתפאר במהפכות ורפורמות ולגזור קופוני פופוליזים על גב הפראיירים כמובן תמיד.על הגב שלנו.
מביט מהצד  | 11.12.14
19.
אם במיזם של סלקום יהיו הסדרות הפופולאריות ומגוון גדול של סרטים מהשנים האחרונות אז HOT ו-YES בצרות.
להציע את אותם תכנים וכל פעם לתת להם שם חדש - זה לא משהו שמרגש את הצופה, רק את מחלקת השיווק ב-YES. כנ"ל גם הטריק הזה של לבטל ערוץ ואחרי חצי שנה להשיק ערוץ חדש בקמפיין יקר, על חשבון דמי המנוי של הלקוחות. אני מאוד נהנה מ-YES : רואה המון סדרות וסרטים. לא עברתי ל-HOT כי שם אין שם את הסדרות שאני אוהב. אבל אם תגיע חברה חדשה, שיש לה מגוון טוב של סדרות, במחיר זול יותר - אין ספק שאני אעבור. ואותי לא יצליחו לפתות עם רשימה ארוכה של סדרות וסרטים שראיתי בעבר. או מיתוג נוצץ יותר של משהו שכבר קיים גם ככה. נראה לי שמהר מאוד HOT ו-YES יתמחרו מחדש את המחירים שלהם. כמו שעשו סלקום פלאפון ואורנג' כשנכנסו לשוק מתחרים חדשים.
גיא מ. | 11.12.14
16.
סיכום: אז מה היה לנו כאן בעצם?
יס והוט - אם הן יכולות להרחיב משמעותית את התכנים באותו כסף - סימן שהן יכלו לעשות את זה גם קודם, אבל העדיפו לחלוב אותנו כמו תאגידים אמיתיים.. מעבר לכך - הן מנסות לא להיגרר למלחמת מחירים, אבל כמו בשוק הסלולאר - לא תהיה להן ברירה, ומה יקרה? לפתע פתאום הן תשמחנה למכור את אותו הדבר בחצי המחיר ואף פחות... ככה זה מונופולים. לסלקום אני לא מתכוון לעבור - כי בכל זאת זו סלקום עם הסטוריה ארוכה של שוד וגזל בחסות המונופול, אבל אם יכנס שחקן חדש ללא עבר "פלילי" בתחום, אשמח לתת לו הזדמנות.
 | 11.12.14
11.
יכול להיות שהוט ויס יעשו צעד נכון אם יפתחו את ה-VOD בחינם למנויים שלהם
מבחינת ההיצע הבסיסי של ספריית ה-VOD ותכנים לספרייה. האטרקטיביים בתשלום, השאר כחלק מהחבילה למנויים שלהם. את ההערכות שלהם הם יעשו, והצרכן יבחר מה טוב לו אחרי ששירותים חדשים יעלו לאוויר. חשוב שהצרכן ירוויח תכנים וישלם פחות בעתיד.
גיא | 11.12.14
9.
למה צריך כבלים? אני מסתפק בעידן + וגם את המעט שיש שם בקושי מספיק לראות
לו רק המדינה שהפסיקה את השירותים האנלוגיים היו גורמים לכך שעידן + הייתה פרוסה בכל ישראל כמו שהשירות האנלוגי היה. אבל כרגיל מי שיזם את החלפת השירות האנלוגי לדיגיטלי של עידן + נתן תנאים מאד מקלים לזכיין ולו"ז גמיש מאד. גם האיכות לא משהו ואזי צריך להוסיף לממיר הבסיסי אנטנה מיוחדת וכו'. סלקום לא תהייה טובה יותר מהוט וYES קחו לדוגמא את השירות בסלולר שלה, המחיר ירד אבל השירות ירד הרבה יותר.
ליאור | 11.12.14
8.
אולי זה רק אני, אבל קחו נקודה למחשבה בקשר ל VOD
תמיד אומרים שמוסיפים סרטים וסדרות לצפיה בחינם בשידורי VOD. נשמע אחלה. אבל אם המנוי לשירות ה VOD עולה 25 שקל בחודש, אז הצפיה בסרטים יכולה להיות אחלה, אבל היא לא בחינם. צפיה בחינם זה צפיה בערוצים שמגיעים בחבילת הבסיס. ושם יש סרטי זבל. מבחינת מה שלא עולה כסף, לא שווה כסף.
ישראבלוף | 11.12.14
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת