4. איך אפשר להשוות אותה למתחרות היא עוד לא כאן וכבר נמצאת בעמדת נחיתות. איך אפשר להשוואת אותה לקליאו, פיאסטה או 208. הן פשוט בליגה הרבה יותר גבוהה. גידי | 30.12.14 (ל"ת)
3. עדיין מפגרת בחיסכון ועלויות נכון שיש שיפור במנועים, אבל גם למתחרות יש שיפורים. הפער נשמר לרעת יונדאי כמעט בכל הדגמים. צריחת הדלק של יונדאי גבוה משל המתחרים המכוניות דומות. לפחות שיהיה איבזור תחרותי. אא | 29.12.14 (ל"ת)
2. השאלה היא, האם יביאו לארץ גם את התיבה הידנית בדגם הקודם הביאו אותה עם מנוע מוחלש אך חסכוני יותר. זו תיבה מצויינת וחבל אם הלקוח הישראלי לא יוכל להנות ממנה. מישו | 29.12.14 (ל"ת)
1. זלזול בלקוחות מנוע 1.4 אטמוספרי 100 כ"ס, תיבת ארבע הילוכים, צריכת דלק עלובה. תזכירו לי באיזה שנה אנחנו נמצאים? המכונית המשפחתית הלא חדשה שלנו הוצגה ב-2007, גם לה יש מנוע 1.4 אבל מוגדש ורב עוצמה, היא גדולה וכבדה יותר, עם יותר התנהגות ואת כל זה היא עושה עם פחות צריכת דלק. אז עם כל הכבוד לכל הגרמנים בצוות הפיתוח, מדובר עדיין ביונדאי טיפוסית אשר מיועדת לחובבי יונדאי טיפוסיים אשר מחפשים מוצר בלי שום תוכן מוטורי ממשי, בלי טיפת חדשנות של ממש ומחיר מופרז ביחס להשקעה הדלה במכלולי ההנעה והמרכב. נהגוס | 29.12.14 (ל"ת)
סופר־מתיחת פנים
4 תגובות לכתיבת תגובה