אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקרב האווירי על הטובלרון

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לא שאני מצדיק, כנראה באמת מדובר בערסים בהמיים, אבל אף אחד לא באמת יודע איך זה התחיל
מה הקונטקסט, כל פתיתי המידע הקטנים (כגון הבעות פנים) מצד המשתתפים (בעיקר הדייל), ומהמעט שכן ניתן לדלות יש לו אחריות. כשאנשים כאלו מתחילים לעשות את מה שאנשים כאלו עושים, אתה לא מתחיל לחנך אותם ולאיים עליהם. אני יודע שכרגע אני מבצע שיפוט מהיציע וכשאתה נמצא בסיטואציה התפיסה היא אחרת, אבל עדיין, גם לי היו לקוחות ערסים שצעקו או התפרעו ומה שעשיתי היה להסביר להם בנועם וברוגע שאני לא יכול לעשות את מה שהם רוצים כי.... ברגע שאתה כנותן שירות מגיב באגרסיה אתה רק מדרדר את המצב והאמת, בגלל שמשלמים לך כסף אז מוטלת עליך האחריות להיות האדם הבוגר וגם לקבל מידה מסוימת של abuse מצד הלקוח. אני מקביל את הסיטואציות הללו למה שמתרחש בתכנית "הלוחש לכלבים", כי הדינמיקה היא קצת דומה, והדבר האחרון שאתה צריך לעשות לכלב שמתנהג לא יפה זה לאיים עליו. בנוסף, כאמור, הסרטון לא מתחיל מהתחלה ואי אפשר לדעת מה באמת קרה ומה הפעיל את כל הסצנה (גם אם בן אדם נוטה להתנהגות כזו, הוא לא יתחיל סתם)- שמועות אומרות שלפני כן הוא התנהג גם לא בסדר.
 | 23.02.15
7.
ל-5, שטויות
יצא לי לשבת בטיסה פנימית בארה"ב על יד דיילת והתחלנו לדבר. יצא לה לטוס להרבה יעדים בחו"ל, כולל בישראל. היא אמרה שלכל עם יש את הקריזות שלו, וישראלים לא שונים. אם אתה חושב שישראלים גרועים, תנסה לתת שירות להודים. יצא לה לקבל הערות כמו "I don't speak to servants". יש מבין הישראלים קשים, אבל ככה עם כל עם.
מישהו | 23.02.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת