אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פתרון חדש ללמידה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מודל הכיתה ההפוכה בעייתיות או חזון?
נושא הכיתה ההפוכה הינה בבחינת חידוש טכנולוגי, אך לטעמי "אליה וקוץ בה" לא תיתכן,כיתה הפוכה ,כל זמן השיעור,שהיא בדר"כ כ45 דקות. ואף לא תיתכן,שהכיתה ההפוכה, תהיה עדר ללא רועה. כלומר,סירטון בנושא איכות-סביבה, בשיעורי-מדעים,בא על מנת להראות לתלמידים ולהדגיש בפניהם, שנושאי-איכות הסביבה,אין לו ארץ ואין לו מדינה.והוא בנפשנו,אבל התלמידים באמצעות המורה למדעים חייבים לעשות משהו עם המידע הרשתי הזה בווב. 2.0 כלומר,שסירטון שיהיה טוב מאוד ואף מצויין,ידגיש נושא מסוים צר ומדויק ואף חלק מנושא רחב הקרוי מדעים,ולא את כל נושאי-המדעים סרטון יכול להכיל! לאחר הסירטון ביו-טיוב או באתר של ווב. 2.0 אחר ושונה. גם אוניברסיטת קאהן אינה מכילה את כל כמויות המידע הנמצאות ברשת האינטרנט,וכבל הדיסציפלינות המדעיות באשר הן.לגבי-אחריות הלומד,זוהי כבר אחריותו של המורה לאותו מקצוע לגרום ללומד להיות אקטיבי לפחות בחלק מהשיעורור
yigal heffe | 15.05.15
12.
העדר מורה מנחה עלול ליצור בעיה בלימוד
מניסיוני למדתי שהעדר מורה מנחה בשיטה עלולה לגרום לקשיים בקרב הלומדים גם אם מדובר במורה שרק מגשר או מפשר באופן קליל במהלך השיעור. השיטה עצמה יכולה להיות תורמת להבנת החומר בתנאי שיש סקרנות ונכונות לצאת מקיבעון לימודים מסורתי אצלנו.
ד"ר רוני מירון | 08.03.15
5.
מודל הכיתה ההפוכה יכול לסייע בהעמקת הבנת החומר הנלמד כולל כלכלה
המודל והשיטה דורשים מהסטודנטים יותר השקעה ורצינות כדי לגשר על פערים ולכן כאשר ישנה השקעה סביר שתהיה במקביל הבנה מעמיקה יותר של החומר הנלמד. הבנה מעמיקה גם בתחומים שנחשבים מסורתית לקשים יותר כסטטיסטיקה וכלכלה.כדאי למשרד החינוך לאמץ את המודל במספר מוסדות ולבנות מתודולוגיה ברורה בתחום.
ד"ר אילן אסף | 06.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת