12. העיקר שלעובדים שלהם הם משלמים משכורות מזעזעות ונמוכות העיקר שלעובדים שלהם הם משלמים משכורות מזעזעות ונמוכות כשלהם יש עשרות מליונים בכיס. אני כמנכ"ל ומייסד חברץ הייטק עם 130 עובדים לא מסוגל להבין מנהלים כאלו כמו במוביילאיי. Fries | 20.07.16 (ל"ת)
11. לכל החכמולוגים במקום להיות גאים בחברה ישראלית, שמוכרת לכל יצרני הרכב בעולם מפתחת רכב אוטונומי, ומהווה מופת לחברות טכנולוגיה בעולם, משלמת מיליארדים במיסים למדינה- כן גם עבור רווחי המייסידים( לא על חשבון המלעיזים) קמים כל אלה שלא עשו דבר בחייהם , סביר להניח שלא משלמים מיסים (5000 ש״ח משכורת) ומעבירים ביקורת קצת בושה. דורון | 17.03.15 (ל"ת)
10. ל-7 "איך חברה מרוויחה 140 מיליון $" רווחים ? לא מדובר על רווחים. מדובר על הכנסות. רווח נקי היה 47 (מכפיל 170) מטורף ? בהחלט ! חיים | 06.03.15 (ל"ת)
9. אין לי החזקות בחברה ואני תושב ארה״ב המניות הן בבורסה האמריקאית לא עמך ישראל. השווי לא מבוסס על המחזור הנוכחי אלא העתידי. המערכות המותקנות בארץ הן ביטא ולא מובנות ברכב עי היצרן. שווי החברה נגזר מהחוזים העתידיים ובעיקר מהכנסות הפטנטים היתרי השימוש והחזון של מכוניות ללא נהג. לא ממליץ לקנות או למכור את המנייה רק מבקש מכל החכמים בגרוש להירגע ולא לכתוב שטויות. רדידות התגובות מפריעה לי. | 06.03.15 (ל"ת)
8. יש לי מובילאיי ואני מאוד מרוצה המערכת הזאת מנעה לפחות 3 תאונות אצלי ברכב. נהדר לנהוג איתה כי אתה יכול להתעסק בבלטמ"ים תוך כדי נהיגה כאשר אתה יודע שהמערכת תתריע בפניך לפני התנגשות או ירידה לשוליים. מה שכן, יש לה שטחים "מתים" - למשל בכיכר תנועה הם הרכב שלפניך בזווית פניה אבל עדיין מולך, המערכת לא מזהה אותו הידען | 06.03.15 (ל"ת)
7. שאלה של מישהו שלא מבין יותר מדי בכלכלה איך שווי שוק של 8 מיליארד? אם החברה מרוויחה 140 מליון דולר אז יקח להם להגיע ל8 מליארד 57 שנים. או שפשוט ככה זה כשמנפיקים. האנושות מהמרת בבורסה וכל מי שנמצא שם התמזל מזלו. | 05.03.15 (ל"ת)
5. פירמידה המשקיעים השונים יושבים בקרוסלה ומחכים שעמך יכנס ויחליף איתם מקום במכפיל מכובד להשקעתם. ברגע שרוב בעלי המניות יהיו מהציבור הרחב . יוציאו את האויר מהבועה. המשקיעים הראשונים ירויחו. עמך הפסיד שוב את המכנסיים. זה כל הסיפור. שוק הרכב לא מספיק גדול כדי לשקף עשירית הערך של החברה. מנפחים בועה כאילו שזו אפליקציה אבל בסופו של דבר זו עוד פיסת חומרה. זר לא יבין | 05.03.15 (ל"ת)
4. שווי שוק של כמעט 8 מיליארד דולר עם הכנסות של 140 מליון בשנה? צלילה נעימה. הם הנפיקו בהצלחה כי משקיעים אוהבים הנפקות, מאז הם רק מתרסקים, וכך ימישכו. שווי שוק אמיתי שלהם הוא אולי מיליארד דולר, הבעלים יודעים את זה ולכן חוטפים מה שאפשר כל עוד המניה שלהם שווה משהו. | 05.03.15 (ל"ת)
2. מה הבעיה השכר נמוך יותר משכר של מתכנת בגוגל או פייסבוק. תיגמול באפוציות מקובל, ככה יש להם אינטרס אישי כמו של בעלי המניות ששווי החברה יגדל. בנו חברה של מיליארדים למה שלא ירויחו יפה ? אליהו | 05.03.15 (ל"ת)
1. זה הדור הבא של בטר פלייס המערכת הזו לא שווה דבר וחצי דבר והיא מטרד נוראי בעת הנהיגה. הטורדנות של המערכת גורמת לנהגים בהדרגה להתעלם ממנה. המערכת גם לא מבדילה בין מצבים שונים בכביש. במקודם או במאוחד גם הבלוף הזה יתפוצץ רק שאלה של זמן בדיוק כמו בטר פלייס או בשמה המדוייק בטר בלוף. עמית | 05.03.15 (ל"ת)
עלות שכרם של שני מייסדי מובילאיי ב-2014: יותר מ-60 מיליון דולר
12 תגובות לכתיבת תגובה