אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עלות שכרם של שני מייסדי מובילאיי ב-2014: יותר מ-60 מיליון דולר

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
לכל החכמולוגים
במקום להיות גאים בחברה ישראלית, שמוכרת לכל יצרני הרכב בעולם מפתחת רכב אוטונומי, ומהווה מופת לחברות טכנולוגיה בעולם, משלמת מיליארדים במיסים למדינה- כן גם עבור רווחי המייסידים( לא על חשבון המלעיזים) קמים כל אלה שלא עשו דבר בחייהם , סביר להניח שלא משלמים מיסים (5000 ש״ח משכורת) ומעבירים ביקורת קצת בושה.
דורון | 17.03.15
9.
אין לי החזקות בחברה ואני תושב ארה״ב
המניות הן בבורסה האמריקאית לא עמך ישראל. השווי לא מבוסס על המחזור הנוכחי אלא העתידי. המערכות המותקנות בארץ הן ביטא ולא מובנות ברכב עי היצרן. שווי החברה נגזר מהחוזים העתידיים ובעיקר מהכנסות הפטנטים היתרי השימוש והחזון של מכוניות ללא נהג. לא ממליץ לקנות או למכור את המנייה רק מבקש מכל החכמים בגרוש להירגע ולא לכתוב שטויות.
רדידות התגובות מפריעה לי.  | 06.03.15
8.
יש לי מובילאיי ואני מאוד מרוצה
המערכת הזאת מנעה לפחות 3 תאונות אצלי ברכב. נהדר לנהוג איתה כי אתה יכול להתעסק בבלטמ"ים תוך כדי נהיגה כאשר אתה יודע שהמערכת תתריע בפניך לפני התנגשות או ירידה לשוליים. מה שכן, יש לה שטחים "מתים" - למשל בכיכר תנועה הם הרכב שלפניך בזווית פניה אבל עדיין מולך, המערכת לא מזהה אותו
הידען | 06.03.15
5.
פירמידה
המשקיעים השונים יושבים בקרוסלה ומחכים שעמך יכנס ויחליף איתם מקום במכפיל מכובד להשקעתם. ברגע שרוב בעלי המניות יהיו מהציבור הרחב . יוציאו את האויר מהבועה. המשקיעים הראשונים ירויחו. עמך הפסיד שוב את המכנסיים. זה כל הסיפור. שוק הרכב לא מספיק גדול כדי לשקף עשירית הערך של החברה. מנפחים בועה כאילו שזו אפליקציה אבל בסופו של דבר זו עוד פיסת חומרה.
זר לא יבין | 05.03.15
1.
זה הדור הבא של בטר פלייס
המערכת הזו לא שווה דבר וחצי דבר והיא מטרד נוראי בעת הנהיגה. הטורדנות של המערכת גורמת לנהגים בהדרגה להתעלם ממנה. המערכת גם לא מבדילה בין מצבים שונים בכביש. במקודם או במאוחד גם הבלוף הזה יתפוצץ רק שאלה של זמן בדיוק כמו בטר פלייס או בשמה המדוייק בטר בלוף.
עמית | 05.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת