אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"חות מצוינים ל-yes: גייסה 31 אלף לקוחות בשנה

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
הנה עצה להוט איך לאבד פחות מנויים
אני מכיר מעט מאוד אנשים שלא נכוו בשלב כזה או אחר מהשירות של הוט. חלקם ישבעו שלעולם לא ישלמו ולו שקל אחד להוט גם אם תהיה זולה בהרבה. אני בטוח שבהוט מכירים את זה, רק לא מבין למה אין שם מהפכה בתחום. הרי זה מתבקש. בכל מקרה, במצב שבו לקוח עצבני ולדעת הנציג הראשון שטיפל בו - בצדק - הנציג צריך "להרים דגל" ושימור לקוחות צריך לדאוג להרגיע את הלקוח. אחת הבעיות העיקריות שראיתי היא ששימור לקוחות יודע להתקשר יום אחרי שהלקוח נטש את החברה. איפה הם היו לפני? אם לקוח עצבני - יש ברוב המקרים סיבה לכך. לקוח כזה יעזוב ואין טעם לרדוף אחריו. אם בשיא העצבים יגידו לו, בלי להודות באשמה, שהוא מקבל חודש חינם (לדוגמא) - אחוז גבוה מהעצבניים יחליטו להשאר וזה שווה את החודש הזה. זה תקף, אגב, לכל שירותי הלקוחות, פשוט אצל הוט יש ככה"נ יותר לקוחות עצבניים.
יגאל | 09.03.15
2.
לחשוף שכר בחברות ומוסדות ציבוריים שמתקיימים על גב עושק כספי הציבור -בזק/יס חברות פרטיות
חברות פרטיות שנסחרות בבורסה למחליטים להשקיע במניותיהם . אז יס/בזק זה הבעיה שלנו בשכר בכירים ??? אלו חברות פרטיות שאינם ממומנות מכספי הציבור/המדינה !! היגיעה הזמן לחשוף שכר אוכלי החינם ועושקי קופת המדינה בחברות ציבוריות/ממשלתיות שמחזיקים אותנו בביצים ..חברת החשמל...המים..רשות השידור...מועצת הכבלים ... ועוד ועוד משרדים עם כסאות חמים על גב הציבור.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 | 09.03.15
1.
מתים עליך רון! רק תעלה כבר את שכר העובדים בשירות!
אנחנו עובדים כל כך קשה כדי להשיג כתבות כמו אלה, לא סתם הנתונים בכתבה. הגיע הזמן לתת תמורה לעובדים ולהעלות את השכר הנוראי..נציגי שירות, מערך טכני, שימור, שטח, וכו׳. גאים שבן אדם כמוך עומד בראש החברה, אחלה בן אדם. אבל ראבק, תן קרדיט לאלו שעושים את העבודה השחורה. אולי עכשיו שנכנס הוועד יתחילו דברים להשתנות. נצל את ההזדמנות להראות לנו כמה גבר אתה, ותפעל לשינויים. יחי yes
עובדת yes | 09.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת