אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההסתדרות הלאומית הכריזה על סכסוך עבודה בגולן טלקום

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
לא יודעים להתייחס לעובדים
בתור מישהו שעבד בגולן,אני יכול להגיד שזאת חברה שלא מכבדת לא את הלקוחות שלה ובטח שלא את העובדים שלה.. יחס מכפיר ביותר מצד ההנהלה. אתה יכול לעבוד 7 שעות בלי אוזנייה, אם איחרת בשניה מההפסקה צורחים עלייך שיפסלו לך את הבונוס, אם אתה חולה ומביא אישור מחלה מהרופא פוסלים בונוס. אווירה מאוד לא נעימה.
חסוי | 25.03.15
11.
חברה שפוגעת בעובדים -- חייבים לעשות עליה חרם צרכנים
חברה שפוגעת בעובדים ונותנת משכורות רעב - חייבים לעשות עליה חרם צרכנים. מי מרוויח היום בשוק העבודה 3200 ש"ח ל מינימום חמש משמרות ללא תנאי עבודה ללא יחס לעובד תוך התנהגות שרלטנית, מתנשאת, פוגענית, עם עברות על חוקי העבודה מניעת התאגדות עובדים ופגיעה בנציגות העובדים... מומלץ ליחידת האכיפה במשרד הכלכלה לבדוק מה קורה שם ...
דני | 25.03.15
5.
עובד גולן
השלמתי חודש מלא של עבודה בלית ברירה התפטרתי בגלל סיבה פרטית , לאחר סיום אותו חודש אחרי שנקבעה לי כבר המשכורת כשקיבלתי את התלוש משכורת לא קיבלתי את הבונוס שהגיע לי התשובה של ההנהלה - לא מחוייבים לשלם בונוסים ( לאחר שהבטיחו לכל עובד חדש בונוס אם יעמוד בקריטריונים שאותם הציבו לעובדים)
עובד גולן | 24.03.15
3.
איפה משרד הכלכלה - גולן מתיחסת לעובדים כ"עבדים"... פוגעת בתנאי העבודה
גולן פוגעת באנשי התמיכה מתנהגת אליהם כמו עבדים שכר העובדים בחודש 3200 ש"ח איפה משרד הכלכלה למה הם לא מתערבים ובודקים אי עמידה בתנאי החוק. עובדים בלי זכויות ובלי שכר הוגן ... למה שר התקשורת לא מבקש לערוך בדיקה של אי עמידה בתנאי הרשיון... עובדים בגולן עובדים חודש ובורחים..יחס של ההנהלה מזלזל...
סמי | 25.03.15
2.
גולן טלקום
הייתי עובד בגולן אכן אם אתה מאחר בחצי דקה אתה יכול לאבד בונוס של חודש שלם למרות שאתה משקיע, ההפסקות קצובות ( אנשים עם סטופרים בהפסקות בשביל לא לאחר אפילו רגע ) אווירה מלחיצה והראשי צוות ללא יחסי אנוש נאותים. השיטה של גולן טלקום היא להכשיר עובדים למוקד כמו בקו ייצור ככה שאף עובד שרוצה לעזוב לא יכול ל"איים" על החברה ( למרות שתמיד צריך עוד כוח אדם ) הקורס קצר ולא ממצה ובאמצע הקורס כבר נושרים חצי ממנו כמו כן, אין אפשרות לגשת לאחראית מוקד אפילו אם יש בעיה רצינית שלא הצלחת למצוא לה פתרון עם הראש צוות שלך ( החלק שאותי הכי הרגיז....)
סמי  | 25.03.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת