אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לראשונה: קיה הוא מותג הרכב הנמכר ביותר בישראל

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ל 3 ו 4 סוכני קיה היקרים
3 בעקיפין מאשר את מה שכתבתי על הריו והסיד שאמרות להיות הלחם והחמאה של המכירות . 4 בודאי שמשלמים הרבה לליסינג , זאת כיון שהמחירון המופקע הופך את הקנייה ללא כדאית ותודות לקיה הסבסוד הולך למתווכים של הליסינג . כנראה שמשעמם לכם בסוכנות של קיה שלא אגיד מילה רעה על הרכבים שלה שעומדים באותה שורה של המתחרים שחלקם אגב לא העלו מחירים ב 2015 ואף הורידו , מה ההבדל ? ההנחות לליסינג מ"המחירון" . אגב מחירון , אולי תגלו לנו מה המחיר האמיתי שבו נמכרת קיה סיד לחברת הליסינג ?
אני רק שאלה 2 | 02.04.15
4.
ל-1: אם לא מבינים - לא מגיבים. תלמד את הנושא קודם כי הקנאה אוכלת אותך
אם היית בודק היית מגלה שקיה מוכרת למוניות, ומוכרת הרבה מהדגמים שליסינג לא לוקחים, ומוכרת חלק לליסינג. גם היתר מוכרים לליסינג. לידיעתך מי שמקבל רכב ליסינג - המעביד מוריד לו את העלות מהשכר, ומגביל בכמות ק"מ. בנוסף משלמים אלפי שקלים שווי שימוש. אני במסים מסבסד אותך.
אני מסבסד אותך | 02.04.15
1.
קיה בכלל מוכרת מכוניות לפרטיים ?
ברכות על הזכיה במקום הראשון שמשמעו שקיה הוא המותג שהכי דופק את הצרכן הישראלי ע"י מתן ההנחות הכי גדולות לליסינג על חשבונו , ומי שרוצה לקנות נאלץ לשלם לפי מחירון פיקטבי ומופקע ברמה שעוד לא נראתה . קיה כבר לא מתאמצת למראית עין ובסוכנות שבה ביקרתי אפילו לא היו ריו וסיד לנסיעת מבחן , כולן כנראה בליסינג ורכבי שירות לטכנאים והפראייר שיקנה יספוג ירידת ערך חדה . האשמה בכך היא לא קיה אלא הממשלות שיצרו את המצב עם מיסוי כבד , מונופול ליבואנים ועידוד הליסינג שהפקידים נהנים ממנו על חשבון האזרחים שמסבסדים את כולם .
אני רק שאלה | 02.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת