19. שינוי דחוף רמת גן זקוקה לשינו דחוף לא על חשבון התושבים .ממשלה חייבת לפצות את התושבים מתגוררים בכביש זבוטינסקי.ואת בעלי החניות . לזה ראש העיר צריך לדאוג. הרכבת חייבת להיות תחתית . ריקי | 21.06.15 (ל"ת)
18. עבודות מתחת לקרקע יפגעו בעסקים ועבודות מעל הקרקע לא יפגעו? עבודות מתחת לקרקע יפגעו בעסקים ועבודות מעל הקרקע לא יפגעו? נשמע לא הגיוני בעליל. מה המניע האמתי של ראש העיר? יוסי | 18.04.15 (ל"ת)
16. מה הסיבה שמסתתרת מאחורי המהלך? לרמת גן יש היום ( שוב) ראש עיר שנחקר על חשדות בפלילים וכבר נכתב- שמאפיות השתלטו לכאורה על העירייה ואגפיה. וגם:המאזן הכספי של העיריה בסוף 2014 לא היה משהו. . כמו כן יש לציין שזו עיריה שלא אכפת לה מהתושבים, בונה באופן מופקר וגם לא מפקחת על בטיחות בניה.ולכן: 1. היא צריכה לסחוט כספים איפה שאפשר 2.על ז׳בוטינסקי ישנם עסקים לא מעטים הקשורים לכאורה בעולם התחתון ( גם על כל כבר נכתב) וכנראה שעבודות הרכבת יפגעו בהם. זינגר מכהן כבר שנה וחצי. עכשיו קיבל הוראה לעצור את הבנייה. ברור שלא בגלל טובת התושבים ורד | 15.04.15 (ל"ת)
15. משתין בקיר.... יש לגרש את הכלב, שכל שעשה הוא בבחינת כלב המשתין בקיר. כתם וסירחון. עומר | 15.04.15 (ל"ת)
14. זה מקרה פשוט של המדינה שמחליטה מה שנוח לה ולא לוקחת אחריות הקו ההזוי הזה אם כבר יהיה צריך בהחלט להיות תחתי אבל המדינה צריכה לפצות על העבודות את העסקים והמגורים שיסבלו מזה כמה וכמה שנים ובמקרה של ישראל אולי אפילו עשרות שנים.... | 15.04.15 (ל"ת)
13. הבן אדם הזוי לגמרי? קודם כל - הזוי שבן אדם שידו עמוק עמוק בשחיתות של השלטון המקומי ולא ברור לי איך הוא עדיין ראש עיר הולך להחזיק את כל מרכז המדינה בביצים. שנית - הבן אדם טוען שבעלי העסקים יפגעו ועל המדינה לפצות אותם, ומצד שני דורש קו עילי (!) מה שיפגע בהם ה-ר-ב-ה יותר (והוא עוד נותן את הדוגמא של ירושלים ששם אכן נבנה קו עילי). יאצ'ק | 15.04.15 (ל"ת)
12. למה הוא לא מסכים? כי הבלגן יהיה במשמרת שלו, וגזירת הסרט אצל ראש העיר הבא זאת הסיבה היחידה ברק | 15.04.15 (ל"ת)
10. רק רכבת תחתית אין כל היגיון בהקמת קו עילי, זבוטינסקי גם בלי רכבת הוא רחוב עמוס מאוד מאוד! לירון | 15.04.15 (ל"ת)
8. מה שבסוף יקרה שיבנו את הרכבת עילית. ואח"כ יבינו שזה לא טוב. ואז יבנו אותה תחתית. ואלה שלא מוכנים לסבול יסבלו כפול. וינו | 15.04.15 (ל"ת)
7. אף ראש עיר לא מוכן לקחת פרויקט שהבא אחריו יגזור את הסרט. הרי ברור שצריך להיות רכבת באדמה אין אופציה אחרת. וינו | 15.04.15 (ל"ת)
3. האיש היחיד שיש לו השכל לצעוק המלך עירום פרויקט שאסור לבנות בכפי שמוגדר הפרויקט המתכונן היום הינו בכייה לדורות מתכונן באופן בזבזני מיותר ולא מתאים לעיר יגרום לסגירת העיר לתקופה של 8-10 שנים וביום הפתיחה יהיה קטן מדי למספר הנוסעים מי שמנהל את הפרויקט אין כל יכול והבנה בסיסית במה נדרש וכיצד, הבזבוז והטיפשות בכל מקום הגדרות התכנון הינם אסון לאומי בסדר גודל שלא היה כאן הוגדרו על ידי אנשים חסרי יכולת ומעוף בלי כל הצדקה הנדסית ו/או כספית ו/או דרישות המערכת . צודק ראש העיר כי בתחום של רמת גן בני ברק אין כל יתרון לרכבת תת קרקעית וצריך להיות עילי עובד נתע | 15.04.15 (ל"ת)
1. עד מתי. ראש עיר שחי באלף הקודם. למה כי מאות האחרונות באירופא בונים ממתחת. אז הוא אפילו לא במאות הללו. במקום להתקדם הוא תוקע יאיר | 15.04.15 (ל"ת)
עיריית רמת גן הקפיאה העברת 50 מיליון שקל לרכבת הקלה
19 תגובות לכתיבת תגובה