אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רוכב על אופניים חשמליים? בקרוב פקחים עירוניים יוכלו לתת דו"חות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
תקראו לילד בשמו, זה לא אופניים זה דו גלגלי ממונע לכל דבר ועניין
ועל כן מקומם בכביש, ולא משנה אם זה ילד/ה בן/ת 14 או גבר/אישה בן/בת 67, העניין שיש להם תוספת של מנוע, ההורים שמפחדים שהילד ייסע בכביש שילדו אותו תיאוריה לרבות כל החוקים החלים על רכב, לא נעים שדו גלגלי כדוגמת אפניים ייפגע בילד בן 2 או אדם מבוגר, זה מוות בטוח. עם יד על הלב גם בזה המדינה תתקשה לאכוף כמו שיש קטנועים על המדרכה כך גם רואים את אוזלת היד של המשטרה , שיטור עירוני, בכל הדבר הקשור לאכיפה.
בנץ | 20.04.15
16.
במקום להתעסק בשטויות תתמקדו בלפתח שבילי אופנים
ותחבורה ציבורית. הולכי רגל ואופניים לא יכולים לנוע על אותו השביל, ואופניים חשמליות הן כלי תחבורה נוח מאוד וזול שאינו מזהם. ולכן במקום להילחם בתופעה חשוב לפתח נתיבי תחבורה קלה, הרי תחבורה ציבורית אף אחד לא הולך לפתח ועוד מכוניות על הכביש רק מזהמות את האויר ומחסלת ילדים במחלות בדרכי הנשימה.
 | 19.04.15
15.
שתי אפשרויות גרועות
אפשרות 1 אלפי רוכבי אופניים עולים על הכבישים. במקום כמה תאונות קלות בעשרים קמש בין אופניים להולכי רגל נקבל מאות תאונות קשות בשבעים קמש בין רכבים לאופניים שיסתיימו במוות ולא בחבלות קלות. אפשרות 2 אלפי מדוושים חוזרים לסוע ברכב פרטי ומחמירים את הזיהום והפקקים. אין ספק שהמדינה צועדת קדימה בתבונה אופיינית
רוכב אחראי | 19.04.15
11.
החרמה
כמו שמחרימים רכב שעבר עבירה או לא תקין כך אפשר להחרים אופניים חשמליים לא חוקיים. אם עצרו ילד שעבר עבירת תנועה ואין לו זיהוי אזי מחרימים את האופניים ( יקבל פתק שהעתקו מוצמד לאופניים ) שיבואו ההורים לשלם קנס ולשחרר את האופניים בנוסף לשלול מחנויות שמכרו אופניים פרוצים ידיות גז וכולי את רישיון העסק לשלול גם את רישיון היבוא של יבואנים שאופניים שלהם מגיעים עם קיט עקיפה לתקן רק יד חזקה ורציפה נגד הפושעים תביא לסדר בתחום
דני | 19.04.15
10.
איך בדיוק יתנו דוח לילד בן 10 שרוכב על המדרכה?
אין מספר אין תעודת זהות אסור לגעת בילד ולתפוס אסור לרדוף כי אולי מהפחד ירד לכביש אז איך זה יעשה? אני לא מקנא בפקח שיגרום לילד להידרס כי רצה לרשום לו דוח יש לי הצעה: פשוט לצלם את מי שעובר עברה במצלמה איכותית שיהיה לפקח ולבדוק ולהשוות מול תמונות של ילדים שלומדים בבתי הספר הקרובים
ישראלי | 19.04.15
8.
הפתרון לנושא נעוץ בהבנת התפקיד החשוב של מקדם הגרר
מכיוון שבאוסטרו-הונגריה היה מאוד קר לפני 100 שנה (לא המציאו את אפקט החממה. בעצם, לא המציאו את החממה...) נטו בעלי המכוניות לקפוא למוות בזמן ההמתנה לגרר. בשלב כלשהוא , הגיעו אנשי המאה ה19 למסקנה שלחכות מעל שעה בשביל גרר זה ממש לא לעיניין.דבר ראשון הם נשבעו שאם היהודים שבינם יקימו מדינה - היא תתבסס על חופש דת, גזע ואי המתנה לגרר מעל שעה. בכל שלושת הסעיפים הם נכשלו. אבל דבר אחד יצא טוב - בכל עיירה היה כזה מין ילד טמבל ומעצבן שעלה לכולם על העצבים ולכן היו שולחים אותו לכל מיני שליחויות ושטויות. בעיירתנו היה זה מוטל'ה זרזירוביץ'. מוטלה קיבל את התפקיד הנכסף של לרוץ לפני המכונית ואם היא היתה נתקעת, תפקידו היה לרוץ עוד יותר מהר , בטמפרטורה של מינוס 19 מעלות ולקרוא לגרריסט. התקווה היתה שזרזירוביץ' הקטן לא יחזור - אבל החרייאט הקטן תמיד היה חוזר עם גרר. בכל אופן - אותו זרזירוביץ' שהיה נשלח לקדם את פני הגרר הפך למקדם הגרר הראשון בעולם. אחרי שמכוניות הפכו לאמינות יותר נשכח מקדם הגרר הקטן וכדי להנציח את שמו של אותו נודניק, ניתן השם מקדם הגרר ל... נו... הזה עם האווירודינאמיות...
נהג רגוע | 19.04.15
7.
חובה להגביל מהירות על המדרכה ל 2 מטר לשניה, ולהחרים כל אופניים ללא לוחית זיהוי עליהם
הגבלת המהירות צריכה להילמד בבתי הספר, ומדי פעם גם לשים תמרור לתזכורת. גם ילד יכול להעריך כמה זה 2 מטר לשניה (זה 7.2 קמ"ש, אבל קל להעריך את המהירות ללא מכשירים כי בנאדם הולך במהירות של 1 עד 1.5 מטר לשניה.) היום ילדים רוכבים על מדרכות צפופות במהירות של 5 מטר לשניה, כאשר המדרכה מלאה עם הולכי רגל, ספסלים, בתי קפה, תמרורים, עצים, יציאות משבילים, יציאות מחנויות, פינות של בניינים (עיקול במפגש רחובות), רכבים של נכים, כלבים, זקנות וכו' איפה שיש שביל מסומן אבל הוא לא מופרד מהמדרכה אלא מעורבב איתה, יש להגביל המהירות ל 3 מטר לשניה. לא יתכן שאדם מחכה לאוטובוס, עושה צעד אחורה, נכנס לתחום של שביל האופניים ומישהו נכנס בו. החובה לשים לוחית רישוי תפסיק את תופעת תאונות פגע וברח עם אופניים, תקטין את מספר המופרעים שחוצים באדום מלא (כבר ראיתי רוכבים שמשתחלים בתוך זרם מכוניות שנוסעות בירוק ומגיעות מהצד!), ואת מספר החצופים שרוכבים בנתיב השמאלי (בתוך העיר) במהירות 30 קמ"ש כשמשאיות מצפצפות להם לזוז כבר. בונוס חשוב- ניתן יהיה לדווח על אופניים כגנובות, כך שכשעובד זר ינסע בלי מספר האופניים יוחרמו, אם הוא יסע עם מספר מזויף כנ"ל.
תל אביבי | 19.04.15
4.
מאיפה נהיה כזה מאגר של פאשיסטים במשרד התחבורה?
מעניין למה במשרד התחבורה כל כך להוטים לפגוע ברוכבי האופניים החשמליות. מעבר לכך שהאופנים אינם דורשות תשלומי ביטוח ואגרות שמממנים את המשכורות של כל אוכלי החינם האלהבמשרד התחבורה שמקבלים רכב על חשבון משלמי המיסים.
נהג אופניים חשמליות | 19.04.15
3.
במקום לטפל בשורש הבעיה
הבנתי. במקום לטפל בשורש של העשב השוטה הזה שנקרא "אופניים חשמליים", המדינה באמצעות משרד התחבורה ושר התחבורה מעדיפה לטפל רק בעלי העלווה שלו, כלומר להטיל קנסות על מי שייתפס עובר על החוק הקיים, ולאפשר לעשב השוטה הזה להצמיח עלים בכל פעם מחדש כדי ששוב יהיה אפשר להטיל עוד ועוד קנסות וחוזר חלילה, וכך להעשיר את קופת השרצים של המדינה. שלום חיי ציבור הולכי הרגל? זה ממש לא מה שעומד לנגד עיניהם של שר התחבורה ופקידיו. כל מה שעומד לנגד עיניהם זה כסף, כסף ועוד כסף! ואפילו לא משנה להם אם זה מגיע על גופתו המתה של עוד קשיש שנדרס מאופניים חשמליים. ...זה בדיוק כמו שמזה הרבה שנים שכבר אין בארץ תאונות דרכים ואין עברייני תנועה בכבישים כי יש שוטרי תנועה...!
 | 19.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת