אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רשות ההגבלים בודקת אם יבואני רכב סיכלו יבוא מקביל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
מגיב 2 - כטוקבקיסט בשכר או נציג היבואנים הרישמיים אתה עושה עבודה לא רעה
תמשיך לזרוע פחד, הרכבים חדשים לחלוטין, ברוב המקרים מדובר באותם החלקים למעט פנסים שמוחלפים גם ככה בארץ, ולצורך העניין סוחר אחד בינוני של טויוטה בארצות הברית, מוכר פי 10 רכבים מהיבואן בארץ, שבקנה מידה עולמי, הוא פשוט עוד סוחר קטן. (זה שבישראל יש מונופול ויש רק סוחר אחד רישמי לטויוטה שבמקרה קוראים לו יבואן, לא עושה אותו יותר חשוב או גדול)
משה | 12.05.15
2.
למגיב 1:
אז זהוא שלא כ"כ "אחריות בין-לאומית". יצרני רכב כבר אמרו שלא יכבדו אחריות לייבוא מקביל, בעיקר לדגמים שלא יועדו להיות משווקים בישראל לפי החלטת היצרן. למי שלא יודע - הייבוא המקביל הוא למעשה ייבוא "יד שניה". אלבר קונה רכבים מסוכנים וסוחרי רכב בארה"ב ומביאה אותם ארצה. רכבים שמיועדים לשוק האמריקאי. רכבים שאין ליבואנים הישראליים ידע מקצועי מסודר איך לטפל בהם. אין להם גם ייבוא חלפים מסודר, כיוון שהיבואן הישראלי לא יודע איזה חלפים לייבא וכמה, כי הוא לא יודע נתוני מסירת רכבים. ועוד לא נגענו במקרים של ריקול - כי לא היצרן ולא היבואן הרשמי יכולים לעקוב אחרי הרכבים מייבוא מקביל. והיצרנים לא מוכנים להתעסק עם זה.
פנדה | 06.05.15
1.
אחריות בינלאומית
אני בזמנו יבאתי במוו מבלגיה והיה לי בעיה עם האוטו היבואן בארץ סרב לתקן הוצאתי מכתב לבמוו מינכן והם פיצו אותי על ההוצאה של תיקון האוטו במוסך כנגד חשבונית שהעברתי להם הם מאד כעסו ל היבואן בארץ מסתבר שיש אחריות בינלאומית על מכוניות ואם היבואנים בארץ מסרבים לטפל במכוניות יש לחייב את החברות הבינלאומיות לשפות את הקונים בארץ הדבר יגרום לאי נעימות רבה ליבואנים כי זה מוציא שם רע למותג שזה בניגוד למדיניות של יצרני הרכב הבינלאומיות שעומדות מאחורי המכונית שהם מייצרים
צביקה | 06.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת