אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הריקול הגדול ביותר בהיסטוריית תעשיית הרכב: פגם בכריות אוויר של 35 מיליון מכוניות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
היפניות אמינות כי הם מיושנות הגרמניות בשפיץ של הטכנוללוגיה
ליפנים פטנט פשוט ,מה שעובד שנים יעבוד עוד שנים וזה אמינות אממה המכוניות מפגרות אחרי הגרמניות ביכולת ונצילות המנוע , השילדה וכ"ו . הגרמניות המובילות מרצדס,במוו ,ואודי וחלק מקונצרן פולספגן שואפות לתת את פיסגת הטכנולוגיה וזה לפעמים מופיע כאמינות . אשר לצרפתיות מה שעובד רע ימשיך לעבוד רע .מה שמתקלקל ישאר לנצח . גיר ALL4 4 הילוכים אוטומטים בהתנהגות של גיר רובוטי דור 1 היו במכוניות הצרפתיות מעל עשור . והתקלות לא מקבלות מענה
ערן | 23.05.15
3.
לפני שצוחקים על היפנים, אני לא רואה טויטוה, מזדה ניסאן וכו' בשנותיהם הראשונות רואות מוסך
וגם אם כן, לפחות הם ברות תיקון ולא הולך המנוע. לקוריאנים יכול להישרף המנוע. (קיה 2004 "לא ברת תיקון" - קנה חדשה) לאירופאים הרכב פשוט מתפרק ביידים (ראה ערך רנו פלואנס - WTF בפסי האטה הרכב מרגיש כאילו הוא מתפרק) ולאמריקאים שברולט דפוקה (במיוחד הקרוז הראשונות מבוססות הדיטסו, פורד אולי נוחה אבל ממש לא מתקרבת לאמינות לאורך זמן של טויוטה) כנראה היפנים יותר אמינים, לא כולם טיפשים. [הגרמניות זה א' תמחור שונה, ב' לא בהכרח משמעותית יותר מוצלחות)
אנונימי | 20.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת