9. 6, אם שמו לך מי ברז בוישרים תחזור ליבואן.......... ותדרוש ממנו שיחליף מיד את כל הצינורות ממיכל מי החלונות. מי ברז פשוט סותמים את הצינורות הללו באבנית. | 26.05.15 (ל"ת)
8. מי שבאמת רוצה מכונית פרימיום מבית פולקסווגן לא קונה CC אלא מזמין פולקסווגן פאטון שמיוצרת בהזמנה אישית בייצור ידני במפעל הזכוכית של פולקסווגן בדרזדן ועולה בין 70 ל140אלף יורו בגרמניה. CC זה בסה"כ פאסאט בגרסת קופה 4 דלתות פאטון | 26.05.15 (ל"ת)
7. החוצפה של היבואן היא בלתי נסבלת. עיקרו את כל הטכנולוגיות הבטיחותיות החדשות מהרכב. גם מהרמות גימור היקרות. זה פשוט בלתי נסבל הזלזול הזה. פולקסוגן | 25.05.15 (ל"ת)
6. מנסיון קרוב על תקנו wv .חברה של קמצנים. קניתי לאחרונה פאסט מילאו לי דלק ב10 אגורות אפילו לתחנת הדלת לא הספקתי להגיע. במיכל של החומר לנקות חלןנות שמים מים מהברז. רבותי בחברה הזאת לא סופרים אתכם ממטר. תחזירו להם על תקנו רכב מהם עד שיבטיחו להפסיק להיות קמצנים. בושה של חברה עם שרות לקוחות 0. ניר | 25.05.15 (ל"ת)
5. לא קונה צ'מפיון בחיים יותר. אחרי התנסות מרה מאד שכללה חוסר מקצועיות, חוסר יושר וגזל, אני לא מתקרב לשום מכונית מבית צ'מפיון עד אשר יוחלף היבואן. אפשר לראות בהודעה הזו אזהרה לא להתקרב למוסכי צ'מפיון. מיקי | 25.05.15 (ל"ת)
4. 2, אין הסופרב בדיוק יותר נמכר? כנס בבקשה ליד 2. יש כרגע 10 עמודים של מכוניות למכירה, מה שמעיד על היצע גדול וביקוש קטן. מעבר לכך, כל מכוניות המנהלים הגדולות סובלות משוק חלש. לא הצלחתי להבין מה רצית להגיד? אתה מפאר את דבריך בצמד המילם טיעון אקדמי אבל לא הצגת שום טיעון נגדי "לשטויות" שאני מדבר. לא יודע על איזו צריכת דלק אתה מדבר בסובארו, הצריכה די ממוצעת. בסקודה זה ידוע שהם מפרסמים נתונים אופטימיים למדי שרחוקים בעשרות אחוזים מהאמת. אם אתה כותב היעדר כוח והנאת נהיגה על סובארו, כנראה שמועלם לא באמת נהגת על סובארו, בטח לא עם הנעה כפולה. ההספקים במנועים של ה-B4 נעים מ-175 כ"ס ועד 256 כ"ס. לא סתם בוחני הרכב משבחים תמיד את הרכבים הללו. לטעמי האישי, סקודה ופולסוואגן Overrated ולא ממש מצדיקות את מחירן. לסיכום, אפשר לנסות להגיב גם בלי לחלק "מחמאות" לאחרים כדי להוכיח את "הטענות" שלך. בוב ספוג | 25.05.15 (ל"ת)
2. ל-1: אתה לא באמת כתבת את זה נכון?! תגיד שצחקת ורק לשם הוויכוח האקדמי על השטויות חסרות השחר והבסיס שכתבת לגבי העדיפות לכאורה של הסובארו. ניסית פעם להיפטר מאחת? אני בעוונותי התפתיתי לרכוש סובארו. צריכת דלק גבוהה והעדר הנאה וכוח שיכנעו אותי די מהר להחליף. למרות המצב הפנטסטי של הרכב, נתקעתי איתו חודשים בלי יכולת למכור ולא משנה לאיזה מחיר הייתי מוכן לרדת. אף אחד לא התקשר. בסוף הפסדתי עליו המון כסף בטרייד ולקחתי סקודה סופרב. עכשיו יש לי אוטו מעולה, חזק וחסכוני ואנשים שואלים אותי ברמזור אם אני מוכר. דניאל | 25.05.15 (ל"ת)
1. בקצת פחות כסף אני אישית אעדיף סובארו B4. לדעתי, השילדה בסובארו והמתלים יהיו טובים יותר. המנוע הרבה יותר שקט ובוודאי שיותר אמין מהמנועי טורבו הללו. אין גם מה להשוות את הגיר DSG הבעייתי לזה של סובארו שפשוט מצויין. גם ההספק גבוה יותר בסובארו ולמרות זאת הרכב חסכוני באותה מידה ואף יותר. היתרון הגדול בסופו של דבר יהיה ההנעה הכפולה והבטיחות. גם נהיגה בטיחות אקטיבית גבוהה יותר בגלל ההנעה, נהיגה בכביש רטוב או יבש, גם הבטיחות הפסיבית בסובארו יותר גבוהה. כל המבחני דרכים משבחים את הסובארו והיא נבחרה לרכב השנה 2015, מקום שני במדד אמינות הצרכנים בארה"ב ומקום ראשון בסקר בטיחות ענק שנערך בארה"ב. לא מבין למה לשלם יותר כסף רק בשביל לקבל קצת יותר פוזה ותו לא? בוב ספוג | 25.05.15 (ל"ת)
נוסעת על קו התפר שבין ניהול ליוקרה
9 תגובות לכתיבת תגובה