אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפרסום כבר לא עוזר ל־YOLO של תנובה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
יקר מידי,וכולה מעדן חלב
פעם אחת קניתי היה סבבה. זה לא שיא הבריאות ולבזבז על מוצר יומי שאמור להירכש בקביעות 5 שח זה חסר הגיון. כשזה עולה שקל או שניים אתה לא חושב אתה זורק רביעיה בעגלה. זו הסיבה שהפסקנו לרכוש מעדני חלב לחלוטין אין הגיון במחירים הנוכחיים של אף אחד מהמוצרים כולל דני ומילקי
קורדובה | 26.05.15
1.
מסע פרסום לא מוצלח - בלשון המעטה- שיעור ראשון בקריאייטיב
אני לא יודע מי חשב על הרעיון אבל בטח לא מגיע לו פרס. התמונה שנצרבת בתודעה של אנשים שאוכלים את המוצר ובוכים בגללו !. ואז עוד מוסיפים וקוראים לו "חטא". ברור שהמסר מיועד לקבל מתוחכם אבל מה שנשאר בסופו של דבר זה הדימויים האסוציטיביים שמציירים את המוצר כדבר שלילי.
דון דרייפר | 26.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת