23. האם נכון שאח של השר כץ הוא יבואן אופניים חשמליים? ובגלל זה השר לא עצר את היבוא מלכתחילה? שרונה | 10.11.15 (ל"ת)
21. מי שאישר היבוא בהעדר תשתית ומערכת אכיפה הוא כץ ורק כץ ! הכי קל להאשים את האחרים משטרה ועיריה ולא לתת להם כלים ותקציבים להתמודד עם האסון על המדרכות . מי שאשם הוא מי שאיפשר וממשיך לאפשר ייבוא של כלי המשחית - משרד התחבורה ורק משרד התחבורה ! משיח | 29.06.15 (ל"ת)
20. רק אופניים חשמליים הם הפיתרון לא ברור למה לא מורידים את האופניים מסדר היום .הכלי הכי ירוק והכי פחות מזהם . ניראה איך אנשים יסתדרו ללא אופניים שכל תל אביב תהיה פקוקה החל מחודש אוגוסט. יש לסלול נתיבים לאופניים חשמליים ולא לבוא בטענות לרוכבים אלון גל | 28.06.15 (ל"ת)
18. אדון כץ, תנהג אתה באופניים על הכביש. בוא נראה אותך חכם גדול כשתראה איך הרכבים נוהגים ליד רוכבי האופניים. אין לי שום כוונה לסכן את חיי בכביש. חובתך כשר התחבורה לדאוג לנתיבי נסיעה לרוכבי האופניים. עד אז, אין לך שום זכות להגיד לנו לא לנסוע על המדרכה. ראובן | 28.06.15 (ל"ת)
17. כיצד הפך כלי התבורה היעיל והנקי הזה לאוייב העם? בגלל חדלון משרד התבורה שלא מצא פתרון... ורוצה שהמכונית תמשיך לשלוט בעיר. כי שר התחבורה וממשלתו הפכו מיליונרים בזכותה. פניני | 28.06.15 (ל"ת)
16. להוריד את האופניים החשמליות מהמדרכה לכביש ואז... נראה את נהגי המכוניות משתרכים בצירים המרכזיים של העיר אחרי אופניים חשמליות שנוסעות 25 קמ"ש באמצע הנתיב. כל הכבישים העירוניים ייהפכו לכבישים עם מהירות מקסימלית של 25 קמ"ש. יחד עם בניית הרכבת הקלה - תהיה חגיגה בכבישים. א | 28.06.15 (ל"ת)
14. כשצריך לגבות חובות מאזרחים יודעים להיות תקיפים.אבל לאכוף חוק בסיסי כזה זה קשה.... ומגלגלים את זה אחד על השני.חייתי בארצות המערב שנים ולא ראיתי רוכבי אופניים על מדרכות שבהם יש תנועה רבה של הולכי רגל..כמדומני. בארה"ב אופניים נחשבים ככלי רכב ורשאים לנסוע בכבישים עירוניים כמו כל רכב מנועי וכך גם מתייחסים אליהם בכביש .הם לא נוסעים על מדרכות.רק בישראל... לאסור נסיעה על מדרכות באופן גורף | 26.06.15 (ל"ת)
13. בושה לכל מבקשי ההגבלות על הכלי הנוח לא מזהם ופחות מסוכן החלום היה שכולם יעברו לאופניים ובמיקום זאת מישהו עושה פוקוס לרע על אופניים וגם אז כשה למצוא נזק אני אישית מקיר 3 אנשים שנפגעו חמורות מאופנוע והולכת רגל שנפגע קשה מבור במדרכה ולא מקיר אחד שנפגע מאופניים אולי מפריע למישהו שאין מיסוי ואין ביטוח ופשוט להסיג ולכן שמים פוקוס על השתוו הזאת מחיתוך ליבי. עודד | 26.06.15 (ל"ת)
12. כמה אפשר לראות את האופניים החשמליים בכותרות. יש כאן התגייסות תקשורתית שלא מריחה טוב. במקום להאשים את רוכבי האופניים, תתחילו לבנות תשתיות ונתיבים בשבילם. אופניים חשמליים מפחיתים את זיהום האוויר, לוקחים פחות מקום, מאפשרים ניידות לכולם, ועוד מישהו מעוניין לפגוע בהם. כל כותרת כזו נודפת מריח תאגידי פסול. צופה מן הצד | 26.06.15 (ל"ת)
11. מדינה של אידיוטים ! במקום שהמשטרה תרדוף אחרי האופניים הללו, תאסרו בחוק את היבוא. וכמו שהמכס יורד לנו לנשמה על כל הזמנה של טלפון או סטרימר מסין, שיבדקו כל משלוח שמגיע ויעצרו את האופניים הללו עוד בנמל. וככה יכחידו את הסכנה הזאת. גיל | 25.06.15 (ל"ת)
9. שר התחבורה: תוציא חוק חדש שונה עם שיניים ועם עונשים כבדים בלי בלבולי מוח הלא אתה רוצה להיות ראש ממשלה נכון? אז ככה? שלומי | 25.06.15 (ל"ת)
8. כץ - הסתכלת במראה? רק אתה ומשרדך אשמים במצב. ישבתם על התחת ולא הוצאתם תקנות בנושא כבר מעל 4 שנים למרות שזה באחריותכם הבלעדית. שר תחבורה עלאק... ליאור | 25.06.15 (ל"ת)
6. במקום להאשים את רוכבי האופניים, אולי תבנו שבילי אופניים בכל הערים: בכביש מסוכן מידי ובמדרכה זה מסכן את ההולכי רגל, הפתרון הוא לא להעניש את ציבור רוכבי האופניים אלה לעזור להם להשתלב בתחבורה על ידי חיוב רשויות מקומיות לבנות שבילי אופניים! ענישה של רוכבי אופניים זה דבר מפגר. צריך להגביל את גיל הנסיעה לגיל מינימום וזהו. כל השאר זה רק תשתיות. דותן | 25.06.15 (ל"ת)
1. הכי קל להאשים את הציבור אהה אדון כץ? זה בכלל בגלל שאתם לא בונים תשתיות לאופניים! קובי | 25.06.15 (ל"ת)
כץ: בגלל האופניים החשמליים המדרכות הפכו לגיהנום - שהמשטרה תאכוף את החוק
23 תגובות לכתיבת תגובה