אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רבעון שני בסלולר: הוותיקות מצמצמות נטישות, גולן מגייסת הכי הרבה

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
קו ב-GOLANTELECOM = מחיר יקרררר מאווד ....
גולן טלקום מבטיחים שמהירות הגלישה תואט לאחר חריגה מחבילת הגלישה. מה שהם לא אומרים זה שהם בגולן טלקום בעצם נותנים מהירות כל כך נמוכה עד ששום פעולה לא מתאפשרת. לאחר הורדת המהירות, לא ניתן לפתוח דף אינטרנט, לשלוח או לקבל הודעה בווטסאפ, לשלוח ולקבל מיילים, ואפילו לא לבדוק את מהירות הגלישה...!!!!!!!!!!! הם התחילו עם השיטה הזאת רק בחודשיים האחרונים. לפני זה, הייתה האטה שמאפשרת להמשיך לגלוש. חבל שבגלל שהם עברו את רף חצי מיליון הלקוחות, הם התחילו להתנהג כמו בריונים אבל תחמנים שעושקים והופכים מנויים לפראיירים.
סילבי מלאכי | 02.07.15
2.
למה גולן טלקום גולן בקושי מצליח לגייס רק 700 אלף מנויים כאן כ-3 שנים ??
רידת המחירים בשוק מראה סימני האטה, וזאת מכמה סיבות: ראשית, אחוזים ניכרים מהמשתמשים כבר מיצו את המעבר והוזילו את מחירי החבילות שלהם. שנית, נדמה כי הציבור כבר פחות ופחות רגיש לירידה של 10-20 שקל בחבילה שלו. לקוח שמשלם היום מחיר של 59 שקל או 69 שקל, לא בהכרח ימהר לנטוש את המפעיל שלו - בין אם מדובר במפעיל חדש כדוגמת גולן טלקום או ותיק - לטובת הנחה של 10-20 שקל. כנראה שברמת מחיר מסוימת, הפערים בין ההצעות כבר לא מניעים לקוחות לנטוש ולעבור חברה. מנגד, לחברות החדשות גולן טלקום פחות כדאי לזעזע את השוק, משום שככל שהן מורידות מחיר - הן גורמות לתגובת נגד בשוק מצד אחד, ומצד שני הן גורמות לזעזוע בקרב הלקוחות שלהם, שגם הם חוזרים ודורשים לקבל את המבצע האחרון. יוצא שכדאי לחברות החדשות לגייס לקוחות לא דרך הורדת מחיר, אלא דרך הגדלת חבילות הגלישה למשל. זו הסיבה שרואים את כל המפעילים מציעים חבילות גלישה הכוללות 5, 6, 8 ו-10 גיגה לחודש בחבילת האנלימיטד. חוץ מזה, ברמה של 37 שקל לחודש לחבילה, ממילא אין לגולן טלקום עוד הרבה לאן לרדת. התופעה המעניינת שמתרחשת בשוק היא של הגדלת חבילות הגלישה כתחליף להורדת מחירים. בעידן שבו כולנו עם טאבלטים וסמארטפונים הצרכנים ממוקדים בבחירת חבילת סלולר בחברת סלולר עם תשתיות מוכחות/טכנולוגיה- מה שגולן טלקום איננה מציעה מאחר וגולן טלקום הינה MVNO חברה וירטואלית בתחפושת של מפעילת סלולר !!!! בשוק הסלולר המחיר איננו העיקר בבחירת חבילת סלולר וגיוס של 700 אלף מנויים בלבד בגולן טלקום רק מאמת את העובדה שהצרכנים באאמת לא מוכנים להיות פראיירים -תרתי משמע אצל גולן טלקום !!
50SMET | 02.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת