אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רק 30% מהכספים בקופות גמל קטנות נמשכו חרף הארכת ההטבה

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
המתלוננים בתגובות כאן צודקים! לא מצליחים לקבל הכספים מהקופות,
הפתרונות שמוצעים בתגובות 3 .2 יכולים לעזור לנו המבוגרים ,שאין לנו אנרגיה מיותרת לזה,וזקוקים מאד לסכומים אלה שמאד חשובים למי שאין לו שום פנסיה.אלה שמתהללים בנו יבינו זאת בעתיד.לא לעולם חוסן,תאמינו לי שזה מגיע בסופו של דבר.והמבין יבין
אני | 03.07.15
14.
אולי במשרד האוצר יבינו שיש בעיה...
1. ההליך צריך להיות פשוט ומרוכז עי המדינה ולא עי הקופות. 2. הסכום צריך להיות לפחות כפול לקופה ועד פי 4 למספר קופות 3. צריך להיות הליך אלטרנטיבי קל ופשוט לאחד את כל הקופות הישנות לקופה אחת לי יש 6 קופות כאלו ואני לא חושב אפילו להתחיל בבזבוז זמני על מנת להצליח למשוך אותן
יוסי | 03.07.15
9.
כספים אבודים קרן פנסיה
יש התעללות וסחבת מתוכננת בשיטות של בירוקרטיה אין סופית כדי למנוע את קבלת הכספים . לא לוותר . האם אפשר לתבוע משפטית את מנהלי הקרן ? כך רומסים את האזרחים ובעיקר את הגמלאים והזקנים. מקומם מאוד. צבר מעל 83 שנים בארץ הקודש ואיננו מוותר ולא מתייאש!
alex  | 02.07.15
7.
לתשומת לב משרד האוצר
היו לי ארבע קופות קטנות. שתיים משכתי בצורה די חלקה. אומנם עם טפסים וריצה למעסיק ישן, אבל בסך הכל לא נורא. הבעייה הייתה עם השתיים האחרות. מכיוון שיש לי קרן נוספת בסכום של יותר מ-7000 שקל, לא יכולתי למשוך אותן. על פי הכללים צריך שסכום כל הקופות יחד אשר מתנהלות אצל מנהל אחד, לא יעלה על 7000. כך למעשה שני קופות ישיש לי בסכום של כ-100 שח כל אחת, לא יכולות להיפדות. משרד האוצר צריך לשנות את הכללים. לא משנה מהו סך הקופות שיש לחוסך. במידה ויש לו קופה של פחות מ-7000 שח, הוא יוכל למשוך אותה. פניתי בנושא למשרד המפקחת על הביטוח, אך קיבלתי תשובה לקונית - "אלה הם הכללים". לתשומת ליבכם במשרד האוצר - אל תופתעו שהמשיכות כל כך נמוכות - הכללים שאתם קובעים אינם מאפשרים את משיכת הכספים.
גילי | 02.07.15
5.
זה צריך להיות הפוך
החברות ביטוח צריכות לחפש את העמיתים ולא ההפך! מה הבעיה לאתר אדם? הרי אם מישהו חייב להם ישלחו לו שליח עד הבית עם דואר רשום וזימון לבית משפט. האינטרס של חברות הביטוח הוא לא להחזיר את הכסף. ברור שמה שלא יפדה, קרי 70% מהכסף, ישאר בחברות הביטוח בצורת דמי ניהול
Quanta | 02.07.15
3.
הפוך גב' סלינגר, הפוך...
גב' סלינגר הנכבדה, הדרך לטפל בבעייה היא בדיוק הפוכה - על חברות הביטוח ושאר הגופים המחזיקים בכספי החוסכים לשלוח לכל חוסך מכתב ובו הם מודיעים לו על המצב לאשורו וכן תאריך מוגדר (נאמר 30 יום לאחר משלוח המכתב) בו ישלח צ'ק או יועבר לחשבון הבנק של החוסך מלוא הסכום העומד לרשותו. חוסך המתנגד לכך ומעוניין להשאיר את הכסף בחברה המנהלת יצטרך ליזום משלוח של מכתב נגדי וידרוש להשאיר את הכסף על כל הכרוך בניהולו. לא הייתי מאשר לעשות זאת בשיחת טלפון כי זה פתח קל לזיופים - לך אח"כ תוכיח שלא התקשרת ושאין לך אחות בכלל... ככה תפתר הבעייה באופן סופי. גם אם תוארך התקופה עוד 10 פעמים עדיין ישארו מיליונים רבים אצל החברות המנהלות בתקווה שהחוסכים לא יעשו דבר כדי לחלץ את המעט שנותר. אני מקווה שמישהו במשרד האוצר יבין את העניין ויפעל על פי הצדק מבלי לחשוב על העבודה הבאה לאחר סיום התפקיד הציבורי (זה קשה אבל אפשרי).
דני | 02.07.15
2.
אם לחברות הביטוח "לא משתלם" לנהל חשבונות קטנים - שיפנו לבעליהן
השיטה שבה הלקוח צריך לפנות ולחפש - לא עובדת כשמדובר בחשבונות קטנים - הרי זו הסיבה שהם שם מלכתחילה - שכחו אותם!!! אם לא משתלם לטפל בחשבון קטן - החברה יכולה לפנות במכתב או טלפון ללקוח וליידע אותו שניתן לפדות - לפחות 90% מהלקוחות יעשו זאת
פתרון פשוט ביותר | 02.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת