19. 16, רק לחניונים תת קרקעיים. הסיבה היא שחניון תת קרקעי לא מסוגל לאוורר את המקום במקרה של דליפת גז. מצב נדיר כמעט במערכת גז לרכב. כל חניון עילי או חניון מקורה אבל שקירותיו פתוחים , אינו רשאי לאסור על רכב גז להיכנס. טכנאי גז | 13.07.15 (ל"ת)
18. 12, שמן לשסתומים עולה 100 שקל באי ביי..... טיפול עולה בסך הכל 200 שקל החלפת מסנן פעם ב-15 אלף קילומטר. זו הבעיה? 300 שקל? בוב ספוג | 07.07.15 (ל"ת)
17. ל-16 זה בגלל שאם יש דליפה ברכב, המצב נהיה מסובך בגלל שזה בתוך חניון. כל מי שידליק סיגריה באיזור עלול להצית את החניון כולו. כשהרכב בחוץ, הדליפה לא משנה כי הגז פשוט מתפוגג באוויר. | 06.07.15 (ל"ת)
16. שאלה: למה לא נותנים לרכבים המונעים בגז להיכנס לחניונים? יש שלט כזה בכניסה לכל חניון. מה עומד מאחורי זה? הרי אם היה מדובר ברכב מסוכן, צריך לאסור את השימוש בו בכל מקום ולא רק בחניונים. סקרנל | 06.07.15 (ל"ת)
15. בעלי הCNG או גם בעלי הגז? ראוי שתציינו מי הגוף היחיד המייצר את הCNG בארץ? כולל מי הבעלים(במקרה תשובה !) המכבסה ממשיכה לעבוד יפה אסף | 06.07.15 (ל"ת)
14. למה התחנה בפז מסילת-ציון לא עובדת???!! כבר שנתיים שיש תחנת גז בפז מסילת-ציון. כבר שנתיים שהיא "מחכה לאישורים". זה מריח כמו מאפיה שהשתלטה על תדלוק הגז ולא מאפשרת לפתוח תחנות. יובל | 06.07.15 (ל"ת)
13. ממשלה של שקרנים: ברגע שכולם ישמשו בגז הן יוסיפו 200 אחוז מס. נמאס מהשקרים של הממשלה. אם כולם יעברו להשתמש בגז היא תפסיד מיליארדים בגלל שלא יתדלו בדלק, והתוצאה תהיה שהם יעלול לנו את המחיר של הגז ככה שיהיה כמעט כמו הדלק. הכל עבודה בעיניים. אתם עבדים של הממשלות שאתם מצביעים עבורן. במיוחד של הממשלה הנוכחית. גדי | 06.07.15 (ל"ת)
11. למה לא חשמל? האוטובוס החשמלי של דן עבר בהצלחה את הניסוי בתל אביב למה לא מכניסים אוטובוסים חשמליים שהם נקיים לחלוטין ומשתמשים בחשמל שמיוצר בגז? כי יש למישהו אינטרס בגז???? החשמלאי | 06.07.15 (ל"ת)
10. המדינה צריכה לחייב את אגד דן וחברות התחבורה לעבור לגז/חשמל תוך 7 שנים כל אוטובוס חדש שנרכש החל משנת 2016 צריך להיות או חשמלי (אוטובוס עירוני) או גז אוטובוס בין עירוני. ברגע שחברות האוטובוסים ירכשו אוטובוסים מגז וחשמל, תתפתח בארץ רשת תדלוק יעילה יותר. המגזר הבא יהיה משאיות תעבורה כבדה ותחנות התדלוק בגז ימוקמו ביציאות מנמלי הים, מפעלי ים המלח והברום במספר איזורי תעשייה נבחרים ובכביש 6. לאחר שיוקמו כמה עשרות תחנות תדלוק גדולות לגז ולחשמל, יווצר מספיק ניסיון לזליגה לשוק הרכב הפרטי. ותוך 3 או 4 שנים המדינה תתחיל לתת העדפה במיסוי לרכבים ירוקים (העלאת המס על רכבים המונעים בבנזין ונפט, והורדה נוספת של המיסוי על רכבים הברידיים, מונעים בגז) גם ההעדפה הזאת צריכה להיות זמנית רק לתקופה של 3-4 שנים. מפני שעם היווצרות מסה קריטית של 200-300 אלף רכבים ותחנות תדלוק נוחות במקביל לירידת המחירים העולמית של מכוניות מסוג זה, מה שימלא תפקיד מרכזי הוא עלות התדלוק והתחזוקה ומשם מכוניות הגז והחשמל כבר יהיו פשוט יותר זולות, ולא יהיה צורך להפסיד עליהן מיסים. הצעד הבא לקראת 2022 עם השלמת הרכבת הקלה בגוש דן, הרחבת הירושלמית בשני קווים הרחבת רכבת ישראל לפריפריה והוזלת התחבורה הציבורית, היא מגמה להפחית קליל את השימוש ברכב פרטי לא משנה מאיזה סוג ע"י מיסוי גם של הדלק וגם של הגז וביטול המע"מ על התחבורה הציבורית והשכרת רכב. כדי לעודד אנשים בכלל לא לקנות רכבים מלכתחילה. אסף | 06.07.15 (ל"ת)
7. מכוניות גז לפני הפנטזיה שגז יהיה תחליף לבנזין צריך לשכנע את המנועים שיעבדו עם גז אי אפשר להחליף מנוע בנזין לגז כי הקומבסט של הגז גבוהה יותר וזה גורם לסדקים בתושבות השסתומים בבוכנות המנוע בקיצור רוב המנועים לא יחזיקו הרבה זמן עם גז לוך | 06.07.15 (ל"ת)
5. כתבה מפוברקת ושיקרית מדינת ישראל נלחמת בצרכני הגז כמה עובדות: מערכת גז לרכב פרטי לא משתלם להתקין בין 8000 ל- 10000 שקל בגלל מיסים המדינה נותנת גב ליבואני הרכב להסיר אחריות יצרן מרכב שהתקין מערכת תדלוק בגז המדינה נותנת גב לקניונים לא להכניס רכבים עם מערכות גז אף על פי שאין לזה שום הצדקה מה הקשקוש הזה בכתבה שהמדינה תתמוך בתדלוק בגז המדינה מנסה בסך הכל לעשות איזה שהוא סיפור של יחסי ציבור לא יותר משה מושובסקי | 06.07.15 (ל"ת)
4. המדינה צריכה לסגור את תחנות הדלק בעיר אם כבר מקימים תחנת דלק חדשות לתדלוק בגז . צריך (1) שהתחנות יפעלו מחוץ לעיר עם חניון ורשת שיווק כעוגן (2) שהמדינה תאפשר סגירה \ מיזוג של חברות דלק כך שיתאפשר פינוי תחנות דלק ממרכזי העיר . לדוגמא : העיר ראשל"צ יכולה להעביר למתחם הסופרלנד - 10 -12 תחנות דלק . ובכך לשחרר את אזור התעשייה מערב להקמת עסקים חדשים \ חניונים ועוד 10-12 תחנות דלק מגבול נס ציונה \ מרכז העיר ראשל"צ , לאזור צריפין . בצורה כזאת יהיה פחות בלאגן אורבני \ רעש \זיהום אוויר שנגרם מתחנות דלק . ונוצרת צמיחה מסחרית סביב המתחמים החדשים . יואל | 06.07.15 (ל"ת)
1. זה החלק הטוב בסיפור. החלק הרע הוא....שעכשיו המדינה תעלה את המחירים כמו בסולר גם סולר היה 1 שקל אני שמתי גז ברכב ומתדלק בכייף ב2.7-2.9 שח לליטר נראה מה יהיה המחיר עכשיו יניב | 06.07.15 (ל"ת)
המדינה מקדמת רשת תחנות לתדלוק בגז
19 תגובות לכתיבת תגובה