25. הגבלת מהירות למשאיות מ.התחבורה לא נימצא על הכביש יושבים שם אנשים שלא מבינים לא במשאיות ולא בנהיגה זו החלטה שמעידהשהם לא מבינים כלום בגלל לחץ חיצוני מקבלים החלטות בושה רון פפנהיימר | 06.12.18 (ל"ת)
23. מגביל מהירות "מובילאי" אינו מתפקד בתחילת הנסיעה, כאשר..... הרכב עומד בשמש חזקה, מתחיל לתפקד לאחר כ4 ק"מ עם התקררות בתוך המכונית, מה הועילו חכמים? עמי רחובות | 24.07.15 (ל"ת)
22. אחד שלא מבין... להתקין על גג המשאית צ'קלקה שתדלק ותהבהב בצבע אדום בזמן ביצוע עבירה ובאותו הזמן תישלח למוקד המשטרה, מהירות הרכב, שם בעל הרכב. והנהג יקבל בדואר חוזר לנייד שלו, הודעת קנס או/ו שלילה וזימון למשפט ... משה ראשל"צ | 24.07.15 (ל"ת)
21. כרגיל, מש' התחבורה עם הראש בת*ת הסיבה העיקרית לתאונות שקשורות במהירות היא רכבים שנוסעים במהירויות שונות (ולא מהירות מופרזת). אם המשאיות נוסעות ב-85 ושאר כלי הרכב ב-120, יהיו הרבה תאונות קדימה/אחורה, ביחוד בלילה. אם הם רוצים לשפר את בטיחות המשאיות, הדבר הראשון שצריך לעשות זה לאכוף ברצינות את מגבלות המשקל. רוב המשאיות נוסעות רוב הזמן עם משקל גדול בהרבה מהמותר כדי לחסוך כסף, והדבר פוגע קשות בבטיחות שלהן והורס את הכבישים. הדבר השני שצריך לעשות, זה למנוע ממשאיות לעקוף אחת את השניה בזחילה בעליות. ראיתי בלי סוף מקרים שמשאית אחת זוחלת בעליה ב-80 והשניה עוקפת אותה ב-81, אוחריהן 1000 מכוניות עצבניות. אסף | 23.07.15 (ל"ת)
20. הבעיה הקשה יותר היא אי שמירת מרחק שמתאים למשאית לבצע עצירה לא המהירות שלה אם משאית שומרת מרחק בהתאם למהירות שלה אז רוב הבעיה נפתרה כאשר לא שומרים מרחק שמתאים למשקל שלה המשתנה לפי מטען אז גם ב 70 קמ"ש במקרה של עצירה פתאומית מלפניה היא תהפוך את המכוניות הפרטיות ואת היושבים בתוכם לגורטאות. אזרח | 23.07.15 (ל"ת)
19. איזה אוטובוס מוגבל למאה קמ״ש??? סעו בכביש החוף מאה קמ״ש ותראו איך הנהגים של אגד עוקפים אתכם במהירות. מרוב חוקים לא רואים את האכיפה | 23.07.15 (ל"ת)
17. שאלה? ומי יפקח על זה המשטרה שלא שווה כלום? האם רואים היום בכלל בכבישים ניידות תנועה של המשטרה. הספור הזה בדיחה אחת גדולה ועצובה. היה נחמד באם בכלל היתה פה משטרה ששווה משהו ואולי אז אפשר היה לטפל במשאיות ובאוטובוסים שטסים במהירות אדירה!!! שרה | 23.07.15 (ל"ת)
16. הנהגים המקצועיים הם אלו שנוסעים הכי גרוע אין שום ביקורת ובקרה על נהגי המוניות, אוטובוסים ומשאיות! מתפרעים בכבישים וזה בכלל לא קשור למהירות המקסימלית שתגביל אותם ואין שום אכיפה | 23.07.15 (ל"ת)
13. מצוין, אבל צריך להצליב מידע שנוגע גם למיקום ולתנאי הדרך באותו זמן... אחרת, נתון המהירות לבדו לא יספיק לצערי. ff | 22.07.15 (ל"ת)
10. הצעה חכמה הרבה יותר: אם נגביל את מהירותן של המשאיות, משמע, נהגיהן יבלו יותר זמן על הכבישים ויסכנו את משתמשיו עוד יותר. לעומת זאת, אם יוחלט כי משאיות ורכב כבד ממשקל מסוים יוכלו לנוע על הכבישים רק בשעות הלילה, כולנו נצא נשכרים: כבישים פנויים ומהירים יותר לכולם. ובעיקר, בטוחים יותר! אדר | 22.07.15 (ל"ת)
9. צריך להגביל מהירות של רכבים פרטיים 110 קמש וכשרכבים פרטיים טסים מעל 110 קמש זה תקין ?? שוויון | 22.07.15 (ל"ת)
6. הצחקתם אותם-זה ממש ישנה מה המהירות-הם ממשיכים לדהור במהירות של רכב פרטי, נוסעים במסלול אמצעי או שמאלי, עוקפים אחד את השני , מנהלים תחרויות וחוסמים נתיבי נסיעה המון זמן בנסיון לעקוף זה את זה ללא הצלחה- כי הנעקף לא מוכן להיעקף ומגביר מהירות וככה חוסמים נתיבים. צריך אכיפה- שניידות משטרה יתחילו להוריד מהכביש מי שלא נוהג בהתאם לחוק!!! אמיר | 22.07.15 (ל"ת)
5. הליך מגוחך הרי כבר קיימת הגבלת מהירות בכלי רכב כבדים בישראל כבר הרבה שנים אחורה, נהגים מוצאים דרכים (לא מסובכות במיוחד) כדי לעקוף את המערכת הזו, ומתפרעים בלי הבחנה בכבישים, ומצד שני אין שום מערכת מסודרת שבוחנת, או אוכפת בצורה מאורגנת התנהגויות כאלו. המשטרה הציבה מצלמות בכל חור אפשרי, והפחיתה את נוכחות השיטור בדרכים. מנהלי בטיחות/מנהלי ציי רכב מצפצפים על החוק ולא פועלים שום צורה בכדי לפקח על הנהגים/רכבים בחלק גדול מהחברות. חיימוב | 22.07.15 (ל"ת)
3. אז רגע, כשאני לא מצליח לעקוף משאית 25-30 טון על 110, מה זה אומר על המגביל? אף אחד | 22.07.15 (ל"ת)
2. יופי, גם ככה התנוע זוחלת, עכשיו כל המדינה תהיה פקק אחד גדול! פתרון מאוד חכם מבית ישראל כץ... יוסי | 22.07.15 (ל"ת)
1. יופי, אז נהגי משאיות יעדיפו רכבים ישנים ואז גם ינהגו מהר וגם ברכב ישן ופחות בטיחותי... מקסים.. אחד | 22.07.15 (ל"ת)
החל מינואר הקרוב: מהירות המשאיות תוגבל ל-85 קמ"ש
25 תגובות לכתיבת תגובה