13. כתבה מגמתית שמאדירה את ביבי וממשלתו לפי הכתב שכנראה עובד בשביל ביבי או בשביל שר השיכון שזה היינו הך אפשר לגור בקריית שמונה ולעבוד באילת כי התחבורה הציבורית כמו ביפו יש רכבת עד אילת מה לא ידעתם? אנחנו מינימום כמו באירופה נסיעה ברכבת מאילת לקריית שמונה מקסימום 20 דקות אז למה יש לישראלים תענות? נו באמת ! גרתי שנים בחדרה (לא איזה חור נידח בדרום) וכדי להיות במשרד בשמונה בבוקר הייתי צריכה לצאת מהבית מקסימום ב4:30 שזה האוטובוס הראשון לתל אביב אוטובוס מסריח מלא פועלים ערבים והיה סיוט ליסוע כך כל יום. תאמינו לי אף אחד לא היה רוצה! אז אולי הרכבת מקצרת את זמן הנסיעה אבל ראיתם כמה פעמים היא לא מגיעה בכלל או לא מגיע בזמן? כל שני וחמישי שביתה וברוב המיקרים היא מפוצצת או בחיילים או סתם מלא אנשים ובזמן האחרון גם באופניים. וחוץ מזה יש רק כמה תחנות רכבת ומשם שוב צריך לחקות לאוטובוס שעות עד שמגיעים למשרד כך שלא יבלבלו לכם את הראש. ובקשר לעבודה מהבית - חוץ מעובדי הייטק איזה מעסיק פרטי עוד אתם מכירים שמוכן שהעובדים ישארו בפיג'מה בבית ויעבדו? אנחנו עדיין לא שם ורחוקים מרחק שנות אור מהקידמה במדינות מערב מתקדמות. ריטה | 29.04.16 (ל"ת)
12. זאת כתבה על מדע בדיוני דברו על רכבת תחתית בתל אביב בשנות ה 60 חפירת בדיקה עשו ב72 ,הרכבת היתה צריכה להיות פעילה כבר בשנת 80, תפסיקו לקשקש אני גר 20 ק"מ מתל אביב , 50 דק נסיעה בבוקר ברכב פרטי לעבודה, באוטובוס זה כמעט שעתיים, מי יגור שעה או שעה וחצי מתל אביב? אני גדלתי במרחק של 120 ק"מ מהמרכז ומודע ליתרונות, אבל ,,, אלי | 15.03.16 (ל"ת)
10. אוטובוס ישראלי: לא נוח, עצירה וזינוק ברוטלי המשרד החתום משקר. אין מקום לרגליים. קשה לטפס להמושבים השמורים למבוגרים. המושבים לא נשענים לאחור, מכאיבים בגב. אוטבוסים בין עירוניים בעולם נראים כמו ביזנס קלאס במטוס. מתיחסים לנוסעים כמו בקר. צביצ | 30.10.15 (ל"ת)
9. עברתי לגליל בכדי להזדהות עם הכותב אך אצטרך לחזור מהר מאד למרכז, לצערי, בהזדהות מלאה עם קודמיי המגיבים האחרים מכיוון שנוכחתי לדעת שמנוף יפה ומאויר טוב אי אפשר לשרוד במדינתנו הקטנטונת.. אחותיתי | 28.09.15 (ל"ת)
6. כל כך הרבה מילים וכל כך מעט תוכן... כל הנ"ל ניתן היה לכתוב בפסקה אחת. זאת כתבת פרסומת של קבלנים הבונים בפריפריה. הכותב לקח שני רעיונות וחוזר עליהם כל הזמן בוריאציות ובמינוחים שונים. עלבון לקורא וביזבוז זמן. מיקו | 17.09.15 (ל"ת)
4. הכתבה מספרת סיפורי סבתא לילדים מה הסיפורים הללו ... אם ניקח השוואה פשוטה בין תושב ת"א והמרכז לתושב באר שבע נראה שתושב באר שבע מרוויח הרבה פחות מתושב במרכז ... ששרותים הרפואיים שזמינים לתושב ב"ש אינם משתווים לשרותי הרפואה של תוזב ת"א .... יש הבדל עצום ברמת הרפואה, גיל הקשישים, איכות החיים, רמת החיים ,זמינות עבודה ועוד ועוד ... לא סתם כל הצעירים נוהרים לגור בת"א והמרכז ... כתבה שאיננה אקטואלית לישראל | 09.09.15 (ל"ת)
3. להשלים משימות ברכבת ?אין מקום אפילו לשבת וכל הזמן יש ניתוקי תקשורת בשעות הבוקר בהם נוסעים לעבודה אין מקומות ישיבה | 08.09.15 (ל"ת)
2. כמה חבל שבמדינת ישראל בטכנולוגיות של המאה העשרים במקום להשקיע באנרגיות מתחדשות כגון ארגיית שמש ורוח משקיעים בגז... בונים רכבת במקום לעודד מכוניות אוטונומיות... במקום לעודד עסקים זעירים מקשים על אנשים פרטיים להיות עצמאיים... המציאות בישראל כיום היא שמקום עבודה שנמצא במרחק של 20-30 דקות למשל בת ים הרצליה לוקח בשעות העומס כשעה וחצי. לגור ביקנעם ולעבוד במרכז זה לא ראלי כי הפקקים מתחילים בנתניה. בקיצור המאמר הזה צריך להיות בקטגוריית מד"ב. בישראל "מעצמת הסטארטפים" מאוד רחוקים משימוש מושכל בטכנולוגיות מתקדמות. שרון | 05.09.15 (ל"ת)
1. גלוי נאות: מי המחבר והיכן מתגורר? תבדקו זמן הגהה לבית חולים ולתחנת הרכבת לפני שעוברים לערי הנגב. יצא חרוז בתגובה לכרוז של כרישי הדל"ן. צביצ | 28.08.15 (ל"ת)
העולם המודרני מקרב בין ערי הלוויין לערי המרכז - איך נוכל לנצל זאת?
13 תגובות לכתיבת תגובה