39. Check out the Unknown Beaurocrat statue In Reykjavik. Quite symbolic to our times... Dror | 10.09.15 (ל"ת)
38. ובישראל יש רק אנדרטת מכוערות שפוצעות את הנוף ומובנות בעיקר לזה שיצר אותן וגם זה בספק רפאל | 09.09.15 (ל"ת)
37. שני פסלים על שניים מהפסלים כתבנו בהרחבה אצלנו באתר של חיתוכים הנה הקישור הראשון לפסל המרהיב של נלסון מנדלה http://wp.me/p31eJm-j8 והנה השני עם הסיפור מאחורי הסוסים הסקוטיים http://wp.me/p31eJm-uE חיתוכים | 09.09.15 (ל"ת)
36. שוב - חצי השקעה של "כלכליסט"... קודם כל, אני מאוד אוהב את המדור הזה ומעריך את היצירתיות וכמובן את התמונות המרהיבות. אבל מדי פעם יש תחושה כאילו איש לא ישב וערך את זה, ואני די בטוח שבכלכליסט יש עורך. נדמה כאילו לפעמים התמונות נלקחות מאתר בחו"ל ונעשים תרגומים בנוסח "Google Translate". ייתכן ומי שעומד מאחורי המדור אינו דובר עברית כשפת אם, ואיני מאשים, חלילה, את הכותב. אך יש עורך שאמור לקרוא ולתקן. די בלהזכיר את "נהרגו" ולא "נרצחו" בתמונה של בודפשט. יפה, באמת תודה, אבל בבקשה עוד קצת מאמץ כי המדור באמת חייב עריכה והגהה כלשהי. יגאל | 08.09.15 (ל"ת)
35. למה לאשר פסל שמעודד אלימות - פסל 7 מעודד להכשיל שוטרים מסר לא ראוי, להוריד את הפסל. יוסי | 08.09.15 (ל"ת)
34. פסל מספר 8 מברטיסלבה ממוקם בלב מדרחוב קניות ולכן אף רכב לא "דרס" אותו. השלט הוצב שם מהיום הראשון כי...זה פשוט שם הפסל. | 08.09.15 (ל"ת)
33. הפסל הענק בהאג של זידאן נוגח בחזה של מטראצי בגמר גביע העולם ב- 2006 חפשו את התמונה בגוגל גליל | 06.09.15 (ל"ת)
32. אוקיי תרגיעו הבנו הם נרצחו. כלכליסט לא מזלזל בשואה! זה דבר ראשון... ודבר שני , למי ששאל, בארץ כמעט לא עושים פסלים כי הדת שלנו אוסרת בעצם על עשיית פסלים אנושיים. האיסור הזה בגדול לא מעניין אותי באופן אישי אבל בגלל זה פסלים בסגנון הזה לא קיימים במרחב הציבורי כמעט. וזהו. ותודה כלכליסט זה היה נפלא. אנה | 06.09.15 (ל"ת)
31. שורדים ולא ניצולים אכן היהודים בהונגריה נ ר צ ח ו !!!!!! ואלה שחזרו מהמחנות- אינם ניצולי שואה ! הם שורדי שואה !!!! לא 'הצילו' אותם. sara | 05.09.15 (ל"ת)
30. היהודים נרצחו על גדות הדנובה ולא נהרגו!!! היהודים נרצחו על גדות הדנובה ולא נהרגו!!! איילת | 05.09.15 (ל"ת)
27. פסלי ראשי הסוסים נמצאים בסקוטלנד וקשורים להיסטוריה הסקוטית. לקורא להם הפסלים מבריטניה זה אולי נכון מדינית אבל בהקשר של הפסלים זה פשוט תיאור חסר ואף מטעה דן | 05.09.15 (ל"ת)
26. הפרשנות לפסל מספר 3 סליחה, אבל הפרשנות לפסל מספר 3 לא נראית לי מדוייקת. זה נכון שיש "תבניות" שמגבילות אותנו, אבל לא כולן מגונות. לא כל ההגבלות הן מאותה קטיגוריה? אזיקים מגבילים אסיר כמו שרחם מגביל תינוק? האסיר מוגבל ע"י האזיקים, אבל ההשתחררות מהן תותיר לו שנאה אליהם. הם מגונים בעיניו. הוא שנא את ההגבלה שלהם. אבל תינוק, לֶוֹׁ יכול היה לדבר, היה מודה לרחם ש"הגביל" אותו. הוא יצר אותו! לא מדובר כאן בהגבלה סתם. זו יצירה. ההתהוות האיטית. הפסל הרביעי זה שפורץ החוצה, אינו סתם אחד שהשתחרר ממוגבלות. הוא נוצר מהמוגבלות הזו. הוא מותיר חלל בקיר שזה בעצם הוא. התינוק מודה לרחם שיצר אותו. המאמין מודה לאלוהים שברא אותו, המכחול "מודה" לצייר שהגביל את תנועותיו.... והפסל ,מן הסתם, מודה לקיר שמאחוריו. יש פה הודיה על ההיווצרות. ורק אחר שמחה על ההשתחררות ממשהו שהגביל אותך. ארז מטבריה | 05.09.15 (ל"ת)
22. יפה מאוד! אני אוהב את זה – http://imwm.org/wordpress/wp-content/uploads/2012/05/creative-sculpture.jpg שי | 04.09.15 (ל"ת)
20. אתגר לטוקבקיסט: מתן הסברים עתידיים לאומנות מה יגידו הארכיאולוגים של העתיד על האומנות הזאת. ראשי הסוסים בתמונה האחרונה מייצגים דת אלילית שסוגדת לסוסים או לחילופין תפילת השמאן האומן לציד מוצלח של סוסים. זה היה קלוש אבל אולי יש הסברים יותר מעניינים. ארכיפרחיאולוג | 04.09.15 (ל"ת)
15. לא משתווה לפסל המדהים של כיכר הבימה... 3 דיסקים חלודים מפלדה שילד בן 3 (חסר כשרון) יכל להגות. ישראלי לא גאה | 04.09.15 (ל"ת)
14. כמה יפה, כמה חבל כלכליסט: רעיון מדהים, פסלים מקסימים !!! === חבל שכל זה לא יכול להיות בישראל, תוך 24 שעות כל האומנות הנפלאה הזאת היתה נופלת טרף לשודדי המתכות.... יוסי מ-חיפה | 03.09.15 (ל"ת)
13. יואב הפסל מתפח תקווה! פיסל את מעגל "רוקדות הורה" מול עיריית פתח תקווה, ואת שד ימין של דנה אינטרנשיונל. נפטר בטרם עת. פתח תקווה כבוד! kin | 03.09.15 (ל"ת)
4. מה שמדהים במדור הפעם (חוץ מהתמונות כמובן) זה הרעיון הכביר!! יום חמישי הגיע!!!! אפשר להתחיל לקפל את הדברים במשרד. מאוד מקורי וכל תמונה מחוברת לרעיון הראשי בתיאום מושלם. כל הכבוד. ש. למה רק בריאות? גם כסף לא יזיק | 03.09.15 (ל"ת)
יופי דומם: פסלים יצירתיים במיוחד בערים בעולם
40 תגובות לכתיבת תגובה