3. פיצוי אין לי בעיה שיפצו אותם שיסימו את הפרויקט יש להטיל עליהם הייטל השבחה וניראה מי יצחק אחרון אמיר | 15.08.15 (ל"ת)
2. לדעתי הפיצוי הנ"ל צריך להינתן להם כהלוואה. כשהפרוייקט יסתיים עסקים לאורך התוואי יהנו מגידול משמעותי בהכנסותיהם וזה יהיה רק הוגן אם יפצו את המדינה על ההשקעה האדירה הזו (שהביאה לעליה הזו בהכנסותיהם). | 15.08.15 (ל"ת)
1. אתמוך בכל ליבי בפיצוי העסקים ובלבד שהעסקים בירושלים יפוצו גם ורטרואקטיבית.. מרגיזה אותי מאוד העובדה שבמשך 11 שנה עסקי בירושלים קרעו תחת הנטל , צעקו עד השמיים , קרסו וסגרו , אולם להם לא היה מענה ולא קשב בתקשורת. כאן אפילו בטרם נפל גשר אחד , כולם כבר התגייסו לטובתם. הייתי רוצה להאמין שזה מדאגה לעסקים אך את הנאיביות הזאת איבדתי לצערי מזמן. בעלי העסקים וגורמים בתקשורת (שגרים בין באזל ליהודה הלוי ..) לוחצים רק איפה שכואב להם. איפה הם היו 11 שנה ? ירון | 13.08.15 (ל"ת)
ישראל כץ: אתמוך בהקמת קרן פיצויים לבעלי העסקים שייפגעו מהרכבת הקלה
3 תגובות לכתיבת תגובה