אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צמצום בתעשייה האווירית: פיטורים וקיצוץ שעות נוספות

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

37.
מדורגי מחקר קיבלו תוספות שכר דמיוניות שאר העובדים נדרשים לשלם את המחיר
עובדים מדוכאים לא יביאו תועלת לחברה. חיסכון של 6-7 מליון שקלים בשנה יבריא את החברה ? כל פרויקט מוצלח שנכנס לחברה יכול להאפיל על 100 שנות "חסכון" שמציעה ההנהלה המהוללת. הוועד דאג לשכבת מדורגי המחקר לתוספות שכר של עשרות אחוזים בשנים האחרונות ובאופן לא מפתיע, בעניין זה לו ולהנהלה אין חילוקי דעות. מה הפלא ? גם ההנהלה וגם הוועד שייכים לקבוצת החוקרים הדגולים במפעל. שמדורגי המחקר יחזירו את הכסף - הסולידריות במפעל נרמסה. גילוי נאות - אני עובד חברה שמסיבות אבסורדיות לא יכול לקבל דירוג מחקר. הביצועים שלי ויכולת החדשנות שלי הרבה מעבר לממוצע. בקרוב אני חוזר להייטק ... אין ברירה - יש משכנתא לכסות. הגעתי עם המון רצון טוב אבל מתברר שאנו חיים בחברה שכל אחד חי לעצמו משיג ככל יכולתו מבלי להתחשב בזולתו. מבחינתי נגמרה הציונות. היא פשוט לא משתלמת ...
 | 24.03.16
36.
לבחון מחדש את הארגון לאחד פעילויות ולצמצם סמנכלים בשיטת צהל
התע"א מפעל מפואר אשר תרם ותורם לבטחון המדינה מעל ומעבר כל הידוע בציבור. ל תע"א שלש בעיות קשות: - שוק קשה עם מתחרים ההולכים ומתרבים כולל בהקשר לעלות שעה יקרה עקב OVER HEAD מנופח עד לרמת ההנהלה. - ועד עובדים המשבש כל החלטה ונשלט מרחוק על ידי שר בבמשלה המגדל לעצמו יורש ( בנו אשר עובד ב תע"א ) בינתיים דאג ללמלא מקום זמני. - ארגון לא יעיל ובו כפילויות ושילושים של התמחויות במפעלים שונים וחטיבות שונות עד לתפקידי סמנכלים מיותרים. הנהלת החברה בראשות הממנכ"ל הקודם נכנסה לפרוייקטים תוך הפסד מראש מול BOEING ובהודו כמו גם רוייקטים בנהול כושל בדרום אמריקה. המנכ"ל הקודם הביא לשיטת ניהול של עושי דברו ושומרי ראשו כולל תוך שלמונים כאלה ואחרים. המינויים חסרי אחריות כולל עד ל רמה של סמנכ"ל בכיר מאוד אשר תפקידו מיותר ויקר במיוחד שבאישיותו ויחסיו עם לקוחות ושותפים עיסקיים תרם לנזקים אדירים עם Boeing, Air Bus , Gulf Stream ועוד אחרים, לא רק שקידומו לא נעצר אלה שהפך לאיש מפתח כאשר בכדי להיחלץ מנזקים נשכרו יועצים מול החברות והשותפים לצורך יישור הדורים. האיש גם נלחם ומשבש פעולת סמנכ"ל בכיר אחר אשר מונה ליעול ושיפור תפקוד כל הצד האזרחי בפעילות ה תע"א ( איש רב יכולות וקשרים אשר ניזוק ונכתש הרבה שנים ). המנכל הנוכחי ו היו"ר למרות שמפרסמים סיפורי בדים למעשה משלימים האחד את השני ומנסים להיחלץ מהירושה שקיבלו והקשיים בשוק. יש לאפשר לאנשים לעבוד ולדאוג שהוועד ייצג עובדים ולא בעלי אינטרסים ברובם זרים ל תע"א ופוגעים בתדמיתה.
יעקב | 17.01.16
32.
תגובה ל 31 לגבי נשים מעל 62
זה לא שהן מקבלות 2 משכורות מתעא. אלא שהן הגיעו לוותר של 70% ולכן מקבלות פעם אחת משכורת ממבטחים ופעם שניה עבור עבודתן. לכאורה אין בכך פסול. אבל לא הגיוני לפטר עובדים חדשים ולעומת זאת לא לבדוק שוב את יעילותן של אותן עובדות שגם ככה זכאיות להכנסה קבועה מהפנסיה.
ב | 02.09.15
29.
בעיה של ניהול
עבדתי במשך 15 שנה עם התעשיה האוירית במסגרות שונות. 1. כמה פעמים ראיתי מנהל ברמה של ראש מנהל מבקר במעבדה? 2. כמה פעמים השתתף מנהל בכיר בסיקרי תכנון? תשובות: 1.לשאלה הראשונה: 3 פעמים. 2. לשאלה השניה: אפס 0!! מדובר בפרוייקטים שתקציב הפתוח לפחות 5 מיליון דולר לפרוייקט.
יהודה | 01.09.15
19.
חיים כץ ממשיך לשלוט
שר הרוח - חיים כץ, ממשיך למשוך בחוטים ולנהל את החברה. אהוד נוף - מינוי של חיים כץ ... הוועד ששולט ביותר מ 100 מיליון ש"ח, מחזיק את הקופה תחת מעטה סודיות - בדמות - אגודה עותומאנית. הכסף אינו מדווח לאיש, חיים כץ שולט על הברז, וגם ההנהלה שמשתתפת במימון הקופה, אינה מדווחת על ניהול הכסף. השחיתות חוגגת, והגיע הזמן שההנהלה (נראה שאכן היא בכיוון הנכון), תנהל את החברה, כמו חברה פרטית...............
עובד לשעבר | 01.09.15
17.
תוכנית הצמצום השערוריתית
פיטורים של 10% מהעובדים שהתקבלו בשנה האחרונה. להווה ידוע שעובד שמתקבל עובד פי כמה יותר מעובד ותיק. ככל שהותק גדל ,ואתו הידיעה שקודם מפטרים את החדשים ,כך גדלה הבטלה. רק הפרטה תוכל להעמיד את התעש"א על בסיס כלכלי ,- הטוב נשאר ומקודם ומי שאינו כזה,מפוטר.הותק בלבד לא ישמש חומת מגן.
אורי | 01.09.15
14.
צמצומים
הגיע הזמן שזה יקרה, שנים לא היה עבודה בתעשייה האווירית, איך הצדיקו את הקיום שלהם מאיפה?????מאיפה הרכבים לכל עובד זוטר בהנדסה, שמשהו היה לו נוח לקרוא לו מנהל ללא הצדקה. צריך להפוך כל הקערה ולהתחיל מחדש, רק כך אפשר להתיעל מבורך הצעד הזה, אך לא מספיק, צריך להתחיל מחדש תראו את רפאל, שעשו את זה, הפכו למפעל מוצלח ומרוויח, ולא חיים על הגב של הציבור
יוסי | 01.09.15
5.
התע"א לא הותאם לשנות ה 2000
התע"א הוא מפעל ענק שלא התאים את עצמו לשנות האלפיים, יש אבטלה סמויה רבה ואופי היבודה הוא כזה שיש תמיד זמן... עם כל הצער, כנראה שאין ברירה וצריך לצמצם ולהתיעל וזה אומר צמצום כח אדם. ועד העובדים הוא גוף שתפקידו להגן על העובדים החלשים יותר אבל יחד עם זאת ההגנה על החלש פוגעת בכלל העובדים והמפעל.
עובד תע"א | 01.09.15
4.
הוועד דואג רק לעצמו
מה הוועד עושה למען העובדים ב 20 שנה האחרונות? רק צמצום בשכר, קנסות, ביטולי הטבות וכדומה שום כלום משמעותי לטובת העובדים,ואני מתכוונת לעובדים האמיתיים שנושאים על גבם את התעשיה האווירית. רוצים קיצוצים אמיתיים כמו בחברות פרטיות? בבקשה דוגמאות : 1.צמצום חברי וועד לחצי 2. צמצום מנהלים, ראשי מנהל וכדומה בחצי. 3.פיטורי פרזיטים מקורבים להנהלה ולוועד
אסנת | 01.09.15
1.
בהנהלה החגיגות נמשכות
לא ראיתי שחברי ההנהלה נקראו לוותר מהנאות החיים שהם עושים על גב העובדים משכורות עתק בונוסים על הפסדים הקידום זורם שיפוץ של בינין ההנהלה בעשרות אלפי שקל רק הגינון מעסיק כ20 איש בקיצור שיפשפשו במעשהם תחילה לפני שהם באים להטיף מוסר לעובדים בשכר מינימום
יקי | 01.09.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת