37. מדורגי מחקר קיבלו תוספות שכר דמיוניות שאר העובדים נדרשים לשלם את המחיר עובדים מדוכאים לא יביאו תועלת לחברה. חיסכון של 6-7 מליון שקלים בשנה יבריא את החברה ? כל פרויקט מוצלח שנכנס לחברה יכול להאפיל על 100 שנות "חסכון" שמציעה ההנהלה המהוללת. הוועד דאג לשכבת מדורגי המחקר לתוספות שכר של עשרות אחוזים בשנים האחרונות ובאופן לא מפתיע, בעניין זה לו ולהנהלה אין חילוקי דעות. מה הפלא ? גם ההנהלה וגם הוועד שייכים לקבוצת החוקרים הדגולים במפעל. שמדורגי המחקר יחזירו את הכסף - הסולידריות במפעל נרמסה. גילוי נאות - אני עובד חברה שמסיבות אבסורדיות לא יכול לקבל דירוג מחקר. הביצועים שלי ויכולת החדשנות שלי הרבה מעבר לממוצע. בקרוב אני חוזר להייטק ... אין ברירה - יש משכנתא לכסות. הגעתי עם המון רצון טוב אבל מתברר שאנו חיים בחברה שכל אחד חי לעצמו משיג ככל יכולתו מבלי להתחשב בזולתו. מבחינתי נגמרה הציונות. היא פשוט לא משתלמת ... | 24.03.16 (ל"ת)
36. לבחון מחדש את הארגון לאחד פעילויות ולצמצם סמנכלים בשיטת צהל התע"א מפעל מפואר אשר תרם ותורם לבטחון המדינה מעל ומעבר כל הידוע בציבור. ל תע"א שלש בעיות קשות: - שוק קשה עם מתחרים ההולכים ומתרבים כולל בהקשר לעלות שעה יקרה עקב OVER HEAD מנופח עד לרמת ההנהלה. - ועד עובדים המשבש כל החלטה ונשלט מרחוק על ידי שר בבמשלה המגדל לעצמו יורש ( בנו אשר עובד ב תע"א ) בינתיים דאג ללמלא מקום זמני. - ארגון לא יעיל ובו כפילויות ושילושים של התמחויות במפעלים שונים וחטיבות שונות עד לתפקידי סמנכלים מיותרים. הנהלת החברה בראשות הממנכ"ל הקודם נכנסה לפרוייקטים תוך הפסד מראש מול BOEING ובהודו כמו גם רוייקטים בנהול כושל בדרום אמריקה. המנכ"ל הקודם הביא לשיטת ניהול של עושי דברו ושומרי ראשו כולל תוך שלמונים כאלה ואחרים. המינויים חסרי אחריות כולל עד ל רמה של סמנכ"ל בכיר מאוד אשר תפקידו מיותר ויקר במיוחד שבאישיותו ויחסיו עם לקוחות ושותפים עיסקיים תרם לנזקים אדירים עם Boeing, Air Bus , Gulf Stream ועוד אחרים, לא רק שקידומו לא נעצר אלה שהפך לאיש מפתח כאשר בכדי להיחלץ מנזקים נשכרו יועצים מול החברות והשותפים לצורך יישור הדורים. האיש גם נלחם ומשבש פעולת סמנכ"ל בכיר אחר אשר מונה ליעול ושיפור תפקוד כל הצד האזרחי בפעילות ה תע"א ( איש רב יכולות וקשרים אשר ניזוק ונכתש הרבה שנים ). המנכל הנוכחי ו היו"ר למרות שמפרסמים סיפורי בדים למעשה משלימים האחד את השני ומנסים להיחלץ מהירושה שקיבלו והקשיים בשוק. יש לאפשר לאנשים לעבוד ולדאוג שהוועד ייצג עובדים ולא בעלי אינטרסים ברובם זרים ל תע"א ופוגעים בתדמיתה. יעקב | 17.01.16 (ל"ת)
35. ניהול כושל כמי שמכיר היטב את הארגון גם מלמעלה, הבעיה העקרית הינה ניהול חלש ולעיתים כושל של המנכ"ל היו"ר וחלק מהסמנכלים. חובה להחליף ומהר את רובם. יצחק | 09.09.15 (ל"ת)
34. ניהול, ניהול, ניהול. יש בתעשייה אווירית בעיה עיקרית אחת: ניהול. עובד תעשייה אווירית | 05.09.15 (ל"ת)
33. תגובה נוספת ל 31 האמן לי שאותן נשים לא עושות זאת כדי לצבור עוד וותק. אלא כדי לקבל עוד הכנסה. השאלה עד כמה באמת הן פרודקטביות לחברה. צריך להשקיע גם בדור העתיד ב | 02.09.15 (ל"ת)
32. תגובה ל 31 לגבי נשים מעל 62 זה לא שהן מקבלות 2 משכורות מתעא. אלא שהן הגיעו לוותר של 70% ולכן מקבלות פעם אחת משכורת ממבטחים ופעם שניה עבור עבודתן. לכאורה אין בכך פסול. אבל לא הגיוני לפטר עובדים חדשים ולעומת זאת לא לבדוק שוב את יעילותן של אותן עובדות שגם ככה זכאיות להכנסה קבועה מהפנסיה. ב | 02.09.15 (ל"ת)
31. מגיב 25 - אתה פשוט שקרן וחרטטן !! נשים יכולות לעבוד עד גיל 67. הן יכולות לצבור עוד 5 שנות וותק - עד 70%. הן ממשיכות לקבל משכורת אחת , ולא שתים כפי שכתבת. מאיפוא אתה לוקח את הקישקושים האלה ? עלוב שכמוך. אמא שלך קיבלה 2 משכורות ? אחת בעמידה ואחת בחצר ? ארתור | 02.09.15 (ל"ת)
30. מציע לקרוא נתונים לפני שקובעים עובדות ומדברים על "אוכלי חינם" לכל המשמיצים פה, אנא תבדקו טוב האם החברה מרוויחה כסף למדינה או מפסידה. אח"כ תצאו בהצהרות. עובד | 01.09.15 (ל"ת)
29. בעיה של ניהול עבדתי במשך 15 שנה עם התעשיה האוירית במסגרות שונות. 1. כמה פעמים ראיתי מנהל ברמה של ראש מנהל מבקר במעבדה? 2. כמה פעמים השתתף מנהל בכיר בסיקרי תכנון? תשובות: 1.לשאלה הראשונה: 3 פעמים. 2. לשאלה השניה: אפס 0!! מדובר בפרוייקטים שתקציב הפתוח לפחות 5 מיליון דולר לפרוייקט. יהודה | 01.09.15 (ל"ת)
27. מקום עבודה מכובד ומכבד. מהנדסים מהשורה הראשונה. מלח הארץ וכל השאר אמירות מרושעות וחסרות בסיס | 01.09.15 (ל"ת)
25. עובדות מעל גיל 62 ממשיכות לעבוד עובדות מעל גיל 62 ממשיכות לעבוד בתעשייה אווירית למרות שמקבלות בנוסף פנסיה ממבטחים הוותיקה= כלומר, 2 משכורות (וגם משכורת גבוהה כיוון שצברו וותק). ובמקום לפטר אותן לפטר דווקא עובדים חדשים...איפה ההגיון???? ב | 01.09.15 (ל"ת)
21. תאורטית-הוועד ישלים עם קיצוץ בתנאי שלא יגעו בקופה שלו. תאוריה = הוועד שמשום מה חושש שיחטטו בקופת ה 100 מיליון, ילך עם ההנהלה ויסכים בחשאי על קיצוצים. רק תאוריה.............................. ספיר | 01.09.15 (ל"ת)
20. סוף סוף גבר עם בצים אפשר לקצץ ביותר מחצי בכוח אדם...... וכל הביזבוזים שיש למחלקות השונות .....אנשים שלא עושים כלום, הגיע הזמן שיגיע מנהיג עם בצים ויתחל לחסוך למדינה ולנו האזרחים!!! בן ציון | 01.09.15 (ל"ת)
19. חיים כץ ממשיך לשלוט שר הרוח - חיים כץ, ממשיך למשוך בחוטים ולנהל את החברה. אהוד נוף - מינוי של חיים כץ ... הוועד ששולט ביותר מ 100 מיליון ש"ח, מחזיק את הקופה תחת מעטה סודיות - בדמות - אגודה עותומאנית. הכסף אינו מדווח לאיש, חיים כץ שולט על הברז, וגם ההנהלה שמשתתפת במימון הקופה, אינה מדווחת על ניהול הכסף. השחיתות חוגגת, והגיע הזמן שההנהלה (נראה שאכן היא בכיוון הנכון), תנהל את החברה, כמו חברה פרטית............... עובד לשעבר | 01.09.15 (ל"ת)
17. תוכנית הצמצום השערוריתית פיטורים של 10% מהעובדים שהתקבלו בשנה האחרונה. להווה ידוע שעובד שמתקבל עובד פי כמה יותר מעובד ותיק. ככל שהותק גדל ,ואתו הידיעה שקודם מפטרים את החדשים ,כך גדלה הבטלה. רק הפרטה תוכל להעמיד את התעש"א על בסיס כלכלי ,- הטוב נשאר ומקודם ומי שאינו כזה,מפוטר.הותק בלבד לא ישמש חומת מגן. אורי | 01.09.15 (ל"ת)
15. לא רוצים שאנשים יתפרנסו בכבוד כל עוד החברה רוויחית למה לקצץ, זה לא חברה חזירה שנסחרת בבורסה ומחוייבת לתאבי בצץ רווחים אדירים. יוני | 01.09.15 (ל"ת)
14. צמצומים הגיע הזמן שזה יקרה, שנים לא היה עבודה בתעשייה האווירית, איך הצדיקו את הקיום שלהם מאיפה?????מאיפה הרכבים לכל עובד זוטר בהנדסה, שמשהו היה לו נוח לקרוא לו מנהל ללא הצדקה. צריך להפוך כל הקערה ולהתחיל מחדש, רק כך אפשר להתיעל מבורך הצעד הזה, אך לא מספיק, צריך להתחיל מחדש תראו את רפאל, שעשו את זה, הפכו למפעל מוצלח ומרוויח, ולא חיים על הגב של הציבור יוסי | 01.09.15 (ל"ת)
12. הוועדים בארץ מושחתים כבר מזמן ועד עובדים הפך לוועד מקורבים בכל המשק... מאוכזב ועד | 01.09.15 (ל"ת)
11. מאז פיטוריי העובדים במסגרת רותם 2 - קללה רובצת על אלת"א במקום אנשים מדהימים ומהנדסים מצטיינים. למרות זאת, הקללה מתקיימת עד לתיקון. מפוטר | 01.09.15 (ל"ת)
10. מבקר המדינה יודע: אלת"א מפעל משפחתי מבוסס על נפוטיזם - הבייתה נֶפּוֹטִיזְם (בלטינית: Nepotismus) הוא כינוי לנוהגם של בעלי שררה להעדיף במינוי למשרות את קרובי משפחתם על פני אנשים אחרים. לנפוטיזם במוסדות ציבוריים נודעת בדרך כלל משמעות שלילית. יגאל א. מוטי פ. | 01.09.15 (ל"ת)
9. מותרות של ההנהלה 1) להפסיק את הבונוסים של ההנהלה _ מאות אלפיי שקלים 2)לפטר יועצים שלא תורמים כלום ומרוויחים _ מאות אלפי שקלים 3) לפטר עובדי קבלן ולתת את העבודה לעובדים בחברה _ מאות אלפי שקלים 4) להשאיר את העבודות בתוך החברה ולא בחוץ _ מאות אלפי שקלים עובד | 01.09.15 (ל"ת)
8. לסגור אין מה לצמצם לסגור את התעשיה האוירית הכושי עשה את שלו לא עשו התאמות לשנות האלפים הפרטה מיותרת אלביט ורפאל השתלטו על התעשיה הצבאית חגגו במשך השנים תודה שלום ירון | 01.09.15 (ל"ת)
7. אח שלי עבד שם מספר שיש שם לא מעט אנשים שכל מה שהם עושים זה להתעסק עם בנות צעירות. במקום לפטר את אלה שיושבים ולא עושים כלום רוצים לפטר את הצעירים שהם אלה שבת'כלס עובדים. מלח הארץ | 01.09.15 (ל"ת)
6. %D7%9C+-+1 %D7%97%D7%97%D7%97+%D7%A9%D7%9B%D7%A8+%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D+%D7%91%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%94+%D7%94%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%AA%3F%21%3F%21+%D7%90%D7%99%D7%A4%D7%94+%D7%90%D7%AA%D7%94+%D7%97%D7%99%D7%99+%D7%91%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A5%3F%21 %D7%91%D7%91%D7%A0%D7%99 | 01.09.15 (ל"ת)
5. התע"א לא הותאם לשנות ה 2000 התע"א הוא מפעל ענק שלא התאים את עצמו לשנות האלפיים, יש אבטלה סמויה רבה ואופי היבודה הוא כזה שיש תמיד זמן... עם כל הצער, כנראה שאין ברירה וצריך לצמצם ולהתיעל וזה אומר צמצום כח אדם. ועד העובדים הוא גוף שתפקידו להגן על העובדים החלשים יותר אבל יחד עם זאת ההגנה על החלש פוגעת בכלל העובדים והמפעל. עובד תע"א | 01.09.15 (ל"ת)
4. הוועד דואג רק לעצמו מה הוועד עושה למען העובדים ב 20 שנה האחרונות? רק צמצום בשכר, קנסות, ביטולי הטבות וכדומה שום כלום משמעותי לטובת העובדים,ואני מתכוונת לעובדים האמיתיים שנושאים על גבם את התעשיה האווירית. רוצים קיצוצים אמיתיים כמו בחברות פרטיות? בבקשה דוגמאות : 1.צמצום חברי וועד לחצי 2. צמצום מנהלים, ראשי מנהל וכדומה בחצי. 3.פיטורי פרזיטים מקורבים להנהלה ולוועד אסנת | 01.09.15 (ל"ת)
2. חיים כץ עזב וזה הצעד הראשון להפרטה. אהוד נוף זה לא חיים כץ. יש אבטלה רבה בשתי חטיבות. ההנהלה רוצה להוציא אלפי עובדים לפרישה מוקדמת. מחפשים תקציב לפעילות זו , בתנאים מופחתים לאלה שהיו עד היום. מפעל מפואר שנשאר בשנות בשמונים של המאה הקודמת. שולץ | 01.09.15 (ל"ת)
1. בהנהלה החגיגות נמשכות לא ראיתי שחברי ההנהלה נקראו לוותר מהנאות החיים שהם עושים על גב העובדים משכורות עתק בונוסים על הפסדים הקידום זורם שיפוץ של בינין ההנהלה בעשרות אלפי שקל רק הגינון מעסיק כ20 איש בקיצור שיפשפשו במעשהם תחילה לפני שהם באים להטיף מוסר לעובדים בשכר מינימום יקי | 01.09.15 (ל"ת)
צמצום בתעשייה האווירית: פיטורים וקיצוץ שעות נוספות
37 תגובות לכתיבת תגובה