30. ל25 נאצי גזעני מי אמר לך שהוא מרוקאי או מזרחי בכלל משחק אותה נאור מצביע שמאל זכויות אדם וכולי אבל ביפנים אדם קטן וחשוך אדם נאור זה אדם שזוכר את הכלל הראשון בדמוקרטיה כל בני האדם נולדו שווים ללא הבדל גזע דת ומין זה שאתה מצביע שמאל לא עושה אותך נאור אולי רק מרומם את האגו המפוצץ שלך בשביל להגיד לעצמך איזה בנאדם טוב אני אני הרי מצביע שמאל בקיצור לעבוד על עצמך ועל הסובבים אותך יחתיכת גזען מתנשא מגעיל מוציא שם רע לכל השמאל ואתה לא היחיד בשמאל שמצביע שמאל כאילו הוא בן אדם נאור אבל בפנים חושך מצרים n | 09.10.15 (ל"ת)
28. הסבר פשוט המכונית לא באמת "מזהה" מתי היא עוברת בדיקת זיהום... מה שקורה זה שלוחצים פול גז ולא משנה איפה, שהרכב במצב עמידה אי אפשר לעבור את 2500 סל"ד. אמיר משעלי | 07.10.15 (ל"ת)
27. נשמע לי מוזר ביותר ומצוץ מהאצבע. איך רק לפני שנתיים אם הכל החל עוד ב-2009? ועוד יותר מכך, בכל העולם היו צריכים לעלות על הבעיה ורק הישראלים "הגאונים גילו את זה"? אמיר | 07.10.15 (ל"ת)
26. זה לא "מכוני הרישוי" אלא מקרה מובהק של הון שלטון לבעלים של צ'מפיון מוטורס יש קשרים מספיק טובים במשרדי הממשלה שעבדו גם הפעם - והראיה משרד התחבורע בשיתוף המשרד לאיכות הסביבה המציאו חוק מיוחד שיאפשר לחבר שלהם מצ'מפיון להמשיך למכור למרות שידוע שהמכוניות שהוא מוכר מזהמות. ישראל כץ? | 07.10.15 (ל"ת)
25. אנחנו מכבים את המזגנים והפלזמות, בתנאי שתחזור למולדת מרוקו. למה מרוקאים אוהבים לילל לקלל ולהצביע ליכוד ? ל-19: | 07.10.15 (ל"ת)
24. מי יפצה אותנו על הזיהום לדורות כולם מדברים על הזיוף אך מי יפצה אותנו אזרחי העולם על זיהום יתר,פגיעה באוזון וירידה באיכות החיים לדורות הבאים ?? מדובר על 11 מיליון מכוניות מזהמות , גם כיום. כל העולם נלחם בזה, קובעים רמות פליטה מופחתות לגזי חממה ו...??? צריך לקנוס החברה ושליחיה משמעותית ולהקציב הקנס לטובת פעולות עולמיות למניעת זיהום, הקטנה וניקוי של מזהמים ,פיקוח. רק כך יהיה עולם סביר לחיות בו לדורות הבאים dov | 07.10.15 (ל"ת)
23. האמריקאים הפכו עכבר לפיל. הפרשה תגמר בכלום מה רע בהגבלת סיבובי המנוע בסרק ל-2,500 סל"ד? זה משרת תכלית ראויה של אי זיהום האויר. הסיפור ייגמר בשום דבר. אף אחד לא ניסה לתחמן את הבדיקות. הגבלת סיבובי המנוע עדיין לא אומרת שהמנוע מזהם כשהוא עובד. הלכתי לקנות מניות פולקסווגן | 07.10.15 (ל"ת)
21. פולקסווגן הרגולטור חייב לבטל מיד את רשיון היבאו שלם לזמן לא מוגבל עם לא ייעשה כך הרגולטור חייבים לפטר אותו יש אנשים שנפגעו מה הזיוף הזה לוך | 07.10.15 (ל"ת)
20. המשרד להגנת הסביבה יודע למרר חיי מזהמים כשהוא רוצה אבל רק אם הם לא חזקים או מקושרים אייל | 07.10.15 (ל"ת)
19. תעודת עניות! בושה למשרד הגנת הסביבה איך זה יתכן שאף אחד לא בודק לעומק את הממצאים של איגוד מכוני הרישוי?!!! מדוע איגוד מכוני הרישוי מסתפק בתשובה עלובה שמסריחה משחיתות?!! נדרשת חקירה של המשטרה בישראל והאינרטפול כדי לעקור את שורש הבעיה גם בארגון CITA. לכול הגורמים זה מסתדר שהרכב לא עובר 2500 סל"ד....???? איך זה יתכן... חבורה של חובבנים עלובים, תלכו לעשות חמוצים במקום לשבת במשרדים ממוזגים. מיכאל | 07.10.15 (ל"ת)
17. שקרנים משוחדים או חובבנים חסרי הבנה. בכל מקרה המשרד יוצא פרש. מדובר בדיוק באותה הונאה - מחשב הרכב מזהה תנועת גלגלים ללא תנועת פיזית של הרכב ומייצר מגבלה שמונעת איבחון נכון של המנוע. זה יכול להעשות ע" הגבלת מהירות הסיבוב של המנוע ויכול להעשות ע"י הגבלת כוח המנוע במערכת קליטת המזהמים (ארה"ב). בשני מקרים מופעל מחשב בקרת המנוע לזיהוי מצב בדיקה ושינוי פרמטרים שמזייפים את הבדיקה. יש להעמיד את פולקסוואגן והיבואנית לדין על זיהום יתר, והונאה בדיוק כמו בארה"ב. אחרת אנשי המשרד להגנת הסביבה חוטאים לתפקידם וחשודים מידית בכך ששוחדו או שהם חסרים את הידע הטכני הנדרש. מה יותר גרוע? בשני המקרים הם צריכים להיות מועברים מתפקידם. זיו | 07.10.15 (ל"ת)
16. אפילו שמרמים אותנו משקיעים בנו פחות, עם טריק פשוט יותר. על האמריקאים השקיעו יותר, עם תרמית מתוחכמת יותר. אורן | 07.10.15 (ל"ת)
15. אני רוצה שקיפות מלאה של כול הטסטים שיקום מישהו שיראה לנו איך בוחן בטסט הראה שהרכב לא מגיע לסל"ד הרצוי כתב את זה בדו"ח ואת האישור שנתנו לו המפקחים מעל שאישורו את הביקה..במשפט זה נקרא :"יש להם רשלנות תורמת"....ובטח כולם נוסעים ברכבים של פולקסואגן או חברות הבנות..שיעמידו אותם למכירה בימים הקרובים..או שכולם..אבל כולם..יעשו החלפה בטריד אין.... ערן | 07.10.15 (ל"ת)
13. המשרד לזלזול באזרחים בתגובה: "פעלנו לפי האינטרס של מי ששילם לנו הכי הרבה!" בסוף יתברר שבנוסף לזיוף, VAG שילמו מאות מיליונים בשוחד לכל מיני גופים שהיו אמורים לטפל בעניין. ככה זה עם גרמנים - "סדר חייב להיות!" | 07.10.15 (ל"ת)
10. מנועי TDI מוגבלים בסרק לצורך הגנה על הטורבו והמנוע. לחיצה של ברקס וגז בנסיעה מיידית תגרום לירידת טורים ל1500 סל"ד. מנוע חכם מאוד ומשובח. | 07.10.15 (ל"ת)
8. חזינו מראש את הסקנדל ובחרנו לא לעשות כלום ... כל הכבוד "ההחלטה שהתקבלה היתה להמשיך ולבדוק את הרכבים על פי הנחיות האיגוד האירופי ובהתאם לתקן האירופי" קוראים לזה כיסוי תחת ! ליקריש | 07.10.15 (ל"ת)
7. ובינתיים מעכרים מעבירים גרוטאות מעשנות טסטים בלי בעיה מכוני הרישוי הישראלים הם בדיחה גרועה. בבדיקות לקנית רכב הם מכסים רק את התחת שלהם ובבדיקות רישוי הם תמיד דוחפים איזה נורה או לוחית כדי שיתקנו במקום אבל מעכרים מעבירים בינתיים גרוטאות שמוציאות עשן כמו ספינות נהר במיסיסיפי, בלי שום בעיה אבי כהן | 07.10.15 (ל"ת)
6. מעניין למה שתקו במשרד לאיכות הסביבה עם זה היה איזה משאית ששופכת אדמה ישר היו מחרמים אותה נמרוד | 07.10.15 (ל"ת)
5. נדרשת חקירת משטרה לחקור מי קיבל שוחד מפולקסוואגן , ישירות או בעקיפין שאיפשר מצב כזה - בכל מקרה הציבור הרחב לא דווח על כך כלל וזאת בעייה נוספת. א | 07.10.15 (ל"ת)
4. מדינת קומבינה - צמפיון מוטורס מקושרת ומקומבנת פרופ סווארי וצביקה גיור - מראשי הקומבינה אפי | 07.10.15 (ל"ת)
1. חחח המשרד להגנת התעשיה אני שנים עבדתי איתם, סידרו לי אחלה דיל פה למעלה הלהבות רק שורפות לא מזהמות מזמין את דרסלר ויונה להצטרף סמי עופר | 07.10.15 (ל"ת)
במשרד להגנת הסביבה יודעים שנתיים על בעיות בפולקסווגן
30 תגובות לכתיבת תגובה