אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רוני דוידוף מוכר 45% מחברת פמי פרימיום לקרן קדמה ב־100 מיליון שקל

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
שירותי דרך וגרירה פמי פרימיום
לפני שבועיים אני ורעייתי נזקקנו לשירות גרירה לאחר תאונה שעברנו עם רכבנו בכביש 4 . קיבלנו מענה מהיר , אנושי ומקצועי מהרמה הראשונה , הגיע אלינו גורר אדיב תוך 30 דקות ובסיום הגרירה אף דאג להסיע אותנו הביתה . שירות מצוין , כן ירבו נותני שירות ברמה זו !!!
דני לוי | 14.10.15
3.
שירות גרוע, שוד המבוטחים. עדיף שלא יהיה בפוליסה
מהנסיון שלי פמי ושחר מתקשרות עם אינסטלטורים ושיפוצניקים דרגה נמוכה. לי עשו נזקים לבית. חוץ מתוספת לפרמיה חודשית שהופכת לאלפי שקלים בשנה, יש גם השתתפות עצמית של 500 ש"ח. יוצא שתיקון פיצוץ בצינור בקיר עולה: פרמיה שנתית + השתתפות עצמי + תוספת לשרברב שמסביר שהוא מתקן רק 40 ס"מ כי זה ההסכם עם חברת הביטוח ולא איכפת לו שהמשך הצינור עם חורים ועל זה צריך לשלם לו תוספת . אז מי הרוויח ומי יצא פראייר? גרירה? הצחקתם אותי. האוטו היה תקוע באמצע ת"א. באה ניידת שירות הסתכלו שנייה. אמרו "הכל תקין, אפשר לנסוע עד אילת" והסתלקו. אבל אי אפשר היה להזיז את האוטו אחרי שהוא נסע. שבוע ויכוחים עם החברה על התיקון והגרירה ועוד דרשו כסף נוסף בשביל זה.
נפגעת חברות הביטוח | 14.10.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת