אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רק לבחור מטרה וללחוץ על הדוושה

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
רכב מזעזע. תכנון תא נוסעים גרוע ביותר.
נהגתי בכזו מהעבודה. תנוחת נהג צפופה ביותר ולא נעימה. אתה מרגיש כלוא בין הקונסולה המרכזית לדלת ולהגה. הגג נמוך והקורה השמאלית דופקת את הראש. המראות קטנות ולא שימושיות. החלון האחורי בכלל לא רואים כלום מאחורה. מליון כפתורים ועומס מוגזם וחסר סדר. גם הנהיגה עצמה לא הרגישה משהו עם התיבה הילוכים המעצבנת.
 | 21.12.15
3.
אכן תחילת שיפור אך נדרש שיפור מקיף ביותר!!!!!
הפוקס הרובטי הרס לחלוטין את המותג בארץ. אכן שיפור ניכר בתפוקת מנוע וגיר פלנטרי, אל נדרשים במיידית: 1. שינוי ארגונומי בעיצוב הפנימי- הפוקוס צפופה ביותר. כנסו לקורלה וראו הבדל עצום במרווח ובנוחות; 2. העיצוב החיצוני נדרש לשינוי רדיקלי. 3. נדרשת אחריות כוללת ל- 5 שנים כדי לשפר אמינות הדגם.
פרופ' צרכני | 19.12.15
2.
טעות איבזור מטורפת של היבואן
מנוע 1000 החדשני באמת שזכה לביקורות מעולות יכל להוזיל עלויות ולאפשר ליבואן לאבזר את הרכב ברמה אירופית ולא להרוס אותו בהתקנות מקומיות של פטנטים מזיקים. למשל בקרת שיוט אדפטיבית שמצילה חיים ומעניקה איכות חיים אדירה לנהג חסרה כאן וזה מספיק למתחרות לנצח את הרכב הזה בעל עיצוב הפנים התינוקי...
יודע חן | 17.12.15
1.
לאחר שלוש שנים עם פוקוס סטיישן 2012 וניסיון של חודש בלבד ו 4000 ק"מ עם אסטרה
סטישן אני לא מבין את הכתבה. 1. היצרן טוען למרווח גדול יותר במושב הקדמי (הקונסולה המרכזית צרה יותר) האם זה קויים? 2. אכן המושב האחורי קטן יותר משל האסטרה במיוחד בגלל הבליטה במרכז אך ברוחב זה זהה. 3. הקיה קטנה מהשתיים הנ"ל (נבדקה על ידי בחניה בלבד). 4. במנועי טורבו כל לחיצה חזקה על דוושת התאוצה גורמת לצריכת דלק גובהה במיוחד בפוקוס הממוצע לאורך 3 שנים היה קצת מעל 12.5 ק"מ בליטר באסטרה הגעתי ל 11.5 ק"מ בליטר באותן נסיעות (תדלוקים בפועל לא לפי מחשה הרכב שתמיד אופטיצי ב 1- 2 ק"מ לליטר). 5. האסטרה נוחה יותר בכביש ישר אך פחות טובה מהפוקוס בכבישים מפוטלים. 6. לא הבנתי את הערתו של הכתב על נהגים שמתעקשים להיות בנתיב הימני, שם מקום כל הנהגים אלה אם הם עוקפים את הרכב שלפניהם. בקיצור סתם כתבה של כתב נוער (אולי אני מעליב את כתבי הנוער בלי כוונה).
ליאור | 16.12.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת