אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרטנר וסלקום איבדו הכי הרבה לקוחות בשנה האחרונה

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
פשוט לא ברור ...
בכל פעם שאני רואה את המספרים האלו אני מבין למה הצרכן הישראלי ממשיך להידפק על ידי תאגידים (לא רק סלולר) הסיבה המאד פשוטה היא שכנראה שאנחנו ציבור שיודע מה הוא מקבל איפה זול ואיפה יקר אבל מעבר לזה לא מוכן לעשות כלום על מנת להשפיע על מגמות. לא היה תחום שהרגולטור כל כך התערב בו לטובת הצרכן - - ניודים פשוטים - הפרדת המכשירים מחברות הסלולר - איסור נעילת מכישרים - אין התחייבויות ועדין יש לכל אחת מהחברות הגדולות יותר לקוחות מאשר לחדשות ביחד .. פשוט לא יאמן איך אנשים מוכנים להמשיך להיות לקוחות של סלקום אורנג' ופלאפון אחרי כל מה שהם עשו. ובראיה לאחור רואים שזה היה גזל לשמו כי עובדה ששלושתן עדיין קיימות ורווחיות.
,m | 04.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת