44. תגובה 8 מצויינת! - אין יותר נכון מטענה זאת. מכל הבחינות דרושה - פריסה של 4 שדות תעופה לאורך המדינה - חיפה, לוד, ב"ש, אילת וסביבם יתפתחו המרכזים העיסקיים וההתיישבותים. פלורליסט | 11.01.16 (ל"ת)
41. מדינת ישראל אלופה בפגיעה בסביבה...שמלת בטון ואספלט מוטב שכל המשאבים יופנו להקמת תשתיות להסעת המונים. מדינה בגודל בול | 09.01.16 (ל"ת)
39. אי בים מהשצריך זה לא אי אחד . צריך 4 אים. 1. שדה תעופה . 2תשתיות. 3. בית עלמין.4 אי מיחזור . וצריך כביש מזלג צפונה . מרכז . ודרומה. וחשוב מסלולל לרכבת.זה הפתרון לכל בעיות משה | 08.01.16 (ל"ת)
38. זה מהבדיחה על האיש שרצה להבין נשים, ואלוהים שואל "אז כמה נתיבים אתה רוצה בגשר לארה"ב?" בקו 5, נוסע אל הים... | 08.01.16 (ל"ת)
36. אין מצב עירייה שמעכבת ולא ממשת כבר 10 שנים את התכנית לחבר את מזרח העיר למערב באמצעות גשר פשוט ואטרקטיבי וכל כך חיוני (להולכי רגל ואופניים) מעל האיילון ... אין מצב שהנכדים שלי יזכו לראות את האי עם הגשר המחובר אליו בים. אלוני | 07.01.16 (ל"ת)
35. התוכנית יכולה אפילו להיות רווחית. כי מתפנה שטח גדול של קרקע התוכנית יכולה אפילו להיות רווחית. כי מתפנה שטח גדול של קרקע מסביב לנתב"ג. זה גם יאפשר הפעלת נתב"ג מסביב לשעון מאחר וכזכור אנו חיים באי אמיתי. דוד | 07.01.16 (ל"ת)
31. ממליץ לוודא שהאי נבנה לפני שמאריכים את הכביש לתוך הים אבל זה רק אני, תעשו מה שאתם חושבים. בני | 07.01.16 (ל"ת)
29. לא יקימו אי אבל כן יסללו את כביש 5 לתוך הים יתכן שכבר עכשיו חושבים על איך לפנות את המתנחלים? יואב | 07.01.16 (ל"ת)
25. פרויקט מיותר -בן גוריון הוא סה"כ 20 דקות מת"א, בשביל מה להשקיע מילארדים? לא חבל על הכסף? | 07.01.16 (ל"ת)
22. פתרונות באספמיה.. שום דבר לא יעזור, אנחנו בדרך למדינה הצפופה בעולם. מתרבים מהר מדי ובונים לאט מדי.. יונתן | 07.01.16 (ל"ת)
20. תגובות של אנשים שלא מסוגלים לראות רבע מטר קדימה, אבל בטוחים שהם גאונים. אבל עובדה - דברים קורים ונבנים שלום | 07.01.16 (ל"ת)
18. לפנות שדה בשביל להעשיר קומץ מליונרים. מיותר לחלוטין מה רע במצב הקיים? כל זה כדי לצופף אוכלוסיה ואחכ לעשות מעל הראש שלהם שדה תעופה עם רעש ובלג ן . מעשה חלמאות כמו הרכבת המיותרת . עדיף היה להכשיר מסלולי אוטובוסים ולתגבר את הקווים שיגיעו לכל מקום ובתדרירות אבל פה התרכזו כל החלמאים ממש מיותר | 07.01.16 (ל"ת)
16. זה בטח האי של רובינזון קרוזו עם ששת מציאות מדומה בארץ כניראה לקחו את מפת מיבחן הסקיפרים שהוסיפו שם 2 איאים וחושבים שזה אמיתי לא תרגיעו זה רק למטרת בחינה טויין מרק | 07.01.16 (ל"ת)
13. אני יודע מתי האי יהיה מוכן ... באותו יום שהרכבת הקלה תצא מפתח תקווה ותגיע לבת ים... מדינת רווחה | 07.01.16 (ל"ת)
10. ברור שכביש. אין שום סיבה לתכנן רכבת לשדה תעופה מחקר בקליפורניה מצא שבניית כבישים חדשים היא שהביאה לעליית עוד מכוניות על הכביש, ואז לעוד פקקים שגרמו לבניית עוד כבישים, שהביאו לעוד מכוניות שיצרו עוד יותר פקקים שגרמו לבניית עוד כבישים... שהיום המדינות בארה"ב בקושי מצליחות לממן את העלויות האדירות של התחזוקה שלהם. אוטוסטרדות שלמות נזנחות בגלל בעיות תחזוקה. כשבחמישית תקציב (אם מחשבים הקמה+תחזוקה+עלויות פקקים ותאונות דרכים) ניתן היה להקים מערכת תחבודה ציבורית לתפארת ואז נתלונן על הפקקים | 07.01.16 (ל"ת)
9. יהרסו את קו החוף האי יחסום את סחף החול לכיוון צפון, כמו שוברי הגלים והמרינות ובכך יכרסם בקו החוף ולא יהיו חופים מצפון לו, ואז צוקי הכורכר יקרסו כמו שכבר קרסו בהרצליה, געש ונתניה. בהצלחה. ברברה | 07.01.16 (ל"ת)
8. שדה תעופה משלים צריך להקים במפרץ חיפה לא בת"א שדה התעופה שבחיפה צריך הארכת מסלול אל תוך הים של 450 מטר בלבד, פי 5 יותר פשוט וזול מאשר להקים שדה תעופה שלם על אי. שדה התעופה של חיפה הוא במרחק של 200 מטר בקו הווירי לתחנת רכבת, שבעוד 10 שנים תקשר את קריית שמונה, כרמיאל, עכו נהריה, הקריות חיפה עם מרכז הארץ כך שלא דרושה השקעה מיוחדת בתחבורה יותר ממנהרה של 100 מטר מהטרמינל לרכבת. שדה התעופנ של חיפה מצוי גם על תשתית כבישים מרשימה שמגיעה לכל הצפון ולמרכז דרך יוקנעם וכביש חוצה ישראל או לכביש החוף דרך מנהרות הכרמל. שדה התעופה של חיפה גם קרוב יחסית לבתי הזיקוק ולכן העברת דלק סילוני היא די פשוטה, בניגוד לצנרת שצריכה לעבור מתחת לכל ת"א. עלות העבודה בחיפה נמוכה ב20% מבת"א, וזה ישפיע על התפעול. חיפה והצפון צריכים בדחיפות עוד 4000 משרות קבועות, ועוד 10,000 חדרי מלון שכרגע מתחלקים בין ת"א הרצליה וי-ם שרקובות לשדה התעופה. שדה תעופה בחיפהגם יעודד פעילות עסקית בצפון ויחסוך עומד של תנועת אנשים וסחורות לנתב"ג על הכבישים העמוסים ממילא. השדה הזה יכול לרכז את כל תנועת הצא'רטר (איזיג'ט, ראיין אייר וויז אייר, פגסוס) לא ברור למה ראש העיר הנכה של חיפה וראשי הערים הנכים של הקריות והצפון לא נלחמים על כזה שדה כשיש שר אוצר חיפאי בממשלה ושר תחבורה מגלומן שמוכן להזיז פרוייקטים לאומיים. אסף | 07.01.16 (ל"ת)
7. הרצליה יש לעירייה המון מה ללמוד מהאחרים.מה לגבי חוף התכלת למה לא לבנות שם עבורנו הצעירים. דינו | 07.01.16 (ל"ת)
6. בסוף הים יהיה שייך רק לעשירים מבחינתי אסור לבנות קילומטר מחוף הים ובטח שלא בתוכו. | 07.01.16 (ל"ת)
ת"א: העירייה מתקדמת בתוכניות לאי המלאכותי מול חופיה
45 תגובות לכתיבת תגובה