6. מה ההגיון בלאפשר חלקים מרחוב או נתיב הרי מה שבאת מסוכן זה מעבר הנתיב וככה מגדילים את מספר המעברים.יכול להיות שמישהו מעוניין מראש שהניסוי יכשל? הרי אם הוא יצליח ירדו הכנסות המדינה הן מדוחות והן ממס דלק והן ממס קניה.דו זולים יותר וצורכים פחות דלק.ואגב כבוד השר כץ,כבר שנה שלישית ברציפות מספר ההרוגים בכביש עולה בחדות.מה אתה עושה בנידון?????? אזרח | 11.01.16 (ל"ת)
4. אופנוע לתמיד מתפטר מהאוטו, מחליף לאופנוע ודוהר ללא הפרעות וללא פקקים. מי כמוני, אחלה של כף. סמי | 10.01.16 (ל"ת)
3. כבר שנים אני נוסע בנת"צים ... חח .ידעתי שבסוף זה יהיה חוקי.. אני גם נוסע באין כניסה , מתי יאשרו את זה ? וגם באיילון נוסע בשוליים , תאשרו בבקשה ! פילוס | 10.01.16 (ל"ת)
2. אתם רציניים? למיטב זגרוני ההנחייה הזו תקפה כבר חודשיים, והיא מוחלת על כל הנת"צים בעיר. אני נוסע באנלנבי לשני הכיוונים, וניידות לא עוצרות ואפילו לא מעירות. כנ"ל בכבישים שנסגרו עקב החפירות(יודלוי ונמיר). מה זה החארטה הזה? חוץ מזה - מזתומרת מותר לנסוע בצומת. ממתי זה אסור? פוגייזי | 10.01.16 (ל"ת)
מפברואר: אופנועים יורשו לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית בתל אביב
6 תגובות לכתיבת תגובה