אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צפוף במונית: אפליקציית תחנות המוניות Rider הושקה בישראל

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
הכל שאלה למי הולך הכסף, בגט זה לברון/טייקון, באובר לנהג, בריידר לתחנה והנהג
זאת אומרת שאם אנחנו רוצים להמשיך לסבול ממונופול - נמשיך לנסוע גט. אם אנחנו רוצים למוטט את ענף המוניות (על ריידר, על גוגל-וויז ועל גט) - נמשיך לנסוע אובר. ריידר - לפי הפירסומים בלבד, עוד לא נסעתי פעם אחת לא בזה ולא בזה ולא בזה ואני בספק אם אי פעם אסע במונית כשיש לי פרייבט היברידי - היא הפתרון שאמור לאזן את השוק הזה, לא רק פה בישראל. בכל העולם יש התרסקות של נהגים, תחנות ולא בגלל שאי אפשר לתת לנוסע את אותה החוייה. להיפך, זה אפשרי וכנראה שריידר זו ההוכחה. צריך לתת להם חצי שנה - שנה לראות אם הם עומדים בהבטחה שהם מהירים יותר ושהם עם צי של 10000 (!!) מוניות כפי שהתחייבו עד סוף השנה. מספיק שזה יהיה תיקו בינם לבין גט טקסטי, וזה כבר יהיה משחק אחר, משתלם הרבה יותר לנוסע.
אליהו | 24.01.16
6.
שלמו לי 5.20 שקל שאני מזמין מכם!
גנבים! למה שאני אשלם לכם עמלת הזמנה? תגידו תודה למי שמזמין. על גופתי המתה אשלם לכם. לציבור נמאס מהנצלנות הזאת. נוסע רק במוניות ולא מתכוון אפילו להוריד את האפליקציה. בכלל לך תדע עם מי נסעת איך לאתר את הנהג, ואידיוט מי שמוסר פרטי כרטיס אשראי שלו לנהג מונית ועוד כזה שמגיע מאפליקציה.
ישראל | 23.01.16
4.
קליק למונית עדיין קיימת, ריידר זה משהו אחר
אהבתי את קליק כי היא נתנה מענה במקומות שגט טקסי לא יכולה לבטא בכלל. ניסיתי אתמול את ריידר וגם היא מביאה מונית בתוך 3 דק' לכל פינה פה בירוחם, סחטיין. אבל אם יש ריידר לא צריך יותר את קליק כי בריידר קיבלתי על שתי נסיעות 20 שח!!! ביטוח לאומי לא משלם ככה ::)
משתמש קליק למונית | 20.01.16
2.
יש תחנות מוניות שלא גובות כסף על הזמנה (טלפונית). העמלה הזו מיותרת
גם ככה מחירי הנסיעה זינקו לאחרונה מ-11.8 ל-12.30, בלי שום יחס לירידה המשמעותית במחירי הדלק, כך שמישהו כאן מרוויח וזה לא הציבור. אני נשאר עם אובר, שם המחיר ללא תוספות. כדאי להם להתחיל להוריד מחירים אחרת הנסיעות המשותפות יראו להם מי מעדיף לנסוע.
כג | 19.01.16
1.
הזמנת מונית
בכתבה בנושא אפליקציה חדשה להזמנת מונית וכו' ,חוזרים על טעות נפוצה ומכנים את 5.20 ש"ח שנהג רשאי לגבות כחוק עבור הזמנה טלפונית כ"עמלה".ובכן - אין זו "עמלה" אלא תוספת הגיונית שהנהג מקבל על שהגיע ללקוח המזמין (לעיתים גם ממרחק לא קטן) ובמקרים רבים ויתר על נסיעות מזדמנות בדרך.זהו סכום ש"משריין" מונית למזמין ומבטיח לו קבלת מונית ,להבדיל מהרמת יד ברחוב.
י | 19.01.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת