אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נוהל שנועד להוזיל את חלפי הרכב - ייקר אותם

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
איזה רפורמה שהוביל השר המדובר הצליחה?
ראו את הרפורמות בתחבורה הציבורית, פחות שירות, שכר רעב לנהגים, עלות הנסיעה ירדה רק לרוכשי המנויים החודשיים הקבועיים ורק לקווים שמשתמשים בהם הרבה. אבל מי שצריך לעשות נסיעה מסויימת מפעם לפעם המחיר שנדרש ממנו הרבה יותר יקר ממקודם (דוגמה טובה הפעלת דן בדרום לאחרונה). אבל מייד הפחיתו לכל השכירים את החזר הנסיעות לפי עלות התיאורטית של המנויי ולא חשוב שכדי להשתמש במנוי הם צריכים להחליף לפעמים 2-3 אוטובוסים ולבזבז פי 2 ויותר זמן כדי להגיע מהבית לעבודה.
ליאור | 30.03.16
1.
זה ברור
באגף הרכב של משרד התחבורה יושבים חבורה של בטלנים שלא מבינים שום דבר ברכב ורק עושים כן עם הראש כמו בובת הכלב ששמים על הדש-בורד, כן לכל גחמה של איזה מאכער או חבר במפלגה הנכונה. הם לא רוצים לעבוד ומצאו שיטה: מעבירים הכל החוצה לגורמים פרטיים (ומקורבים ?!), שיתפרנסו החבר'ה מה יש, אז הבירוקרטיה עוברת ממשרד התחבורה למעבדות עצמן אלא ששם זה עולה יותר כי זה גוף פרטי. הכל על חשבוננו.
דודו | 30.03.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת