6. יש מאמר בגוגל בשם: " שוק הנדל"ן העתידי " ******** הזוגות הצעירים בבעיה אלי ויפית, הוד השרון | 09.05.16 (ל"ת)
5. ל-3 - זה כי השכונה לא תוכננה אבל אם מראש מתכננים ויודעים לכוון ולהתאים את הבנייה (לפחות בקומות הנמוכות יותר) כך שתהיה זולה במיוחד ונגישה כלכלית לעשירונים התחתונים - זה יכול להיות מעולה. אני אישית יודע שאם הייתי יודע שאיכות הבנייה סבירה והמחיר באמת זול - הייתי הולך לשם. מרקו, סטודנט | 08.05.16 (ל"ת)
4. המדינה לא צריכה להתערב בסוג השימוש בנכס. מי שזוכה במכרז שיבנה מה שבא לו כוחות השוק כבר יקבעו מה השימוש הטוב ביותר בשטח. אלון | 08.05.16 (ל"ת)
3. מה? לא למדתם מהניסיון? שכונת הרכבת בלוד היא לא בדיוק שכונת פאר. שכונות סמוכות לרכבת יהיו בסוף סלמס! נועם | 08.05.16 (ל"ת)
2. אפשר גם מגורים, רחוב המסילה הוא מסחרי אבל כבר ברחוב הבא ניתן לגור גרתי בסמוך לתחנת רכבת וזה פשוט איכות חיים אחרת!! זה לא כזה מסובך, ניתן לעשות רחוב מרכזי סביב התחנה והמסילה בו יש מסחר ומלונות וסביבו רחובות מזינים בהם יש מגורים בבניה רוויה. יש מלא יתרונות: נגישות, שילוב נכון של מסחר ומגורים, ולהפתעתי הגדולה היה יחסית שקט בשכונה. ** אגב מודיעין זה המקום הטבעי ביותר להתחיל כי היא על התוואי הקו המהיר ירושלים - תל אביב יואל | 08.05.16 (ל"ת)
מי רוצה לשכור דירה מעל תחנת הרכבת במודיעין?
6 תגובות לכתיבת תגובה