אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוצר מקים מנוע לאיתור פוליסות ביטוח נשכחות והוזלתן

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
הרפורמה האלף בחצי שנה בערך - נמאס ,
הרפורמה האלף בחצי שנה בערך - נמאס , כמה בזבוז של שעות משרד ותקציבי עתק על שטויות במקום לחבק את סוכני הביטוח מציגה אותם כגנבים / שקרנים ורמאים  - במקום לטפל בתקציב לתרופות שלא בסל / ניתוחים / השתלות הלכה ועשתה רפורמה שכתוצאה ממנה פוליסות בריאות חוות פגיעה משמעותית במכירות והמוקדים הטלפונים חסרי המקצועיות דוחפים פוליסות לציבור באלפים
Tag | 11.06.16
13.
המדינה חייבת להשקיע בחינוך בתחום הזה!! יוזמות טכנולוגיות
המדינה חייבת להשקיע בחינוך בתחום הזה!! יוזמות טכנולוגיות וקדמה זה מצוין, אבל זה חייב להיות לצד שינוי בתפיסה והשקעה בחינוך הציבור (בעיקר הצעיר) על עולם הביטוח והפיננסים. כמה אנשים כבר ישתמשו בכל המנועי חיפוש האלה לחשבונות רדומים? אולי 10-15%, אותם 10-15% שבאמת מבינים בתחום ולא מפחדים להתעסק איתו. רוב הציבור בגישה של "עזוב אותי אני לא מבין בזה" "לא רוצה להתעסק בזה" "מפחד לגעת במה שיש" וכו' ... הציבור מפחד ונמנע מללמוד על עולם הביטוח והפנסיה וחברות הביטוח כמובן מנצלות את זה. חייבים להכניס לתוכנית הלימודים בתיכון שיעורים על התמודדות עם כל עולם הפיננסי באופן כללי (בנקים, פנסיה, ביטוחים, משכנתא וכו'), זה יותר חשוב מעוד שיר של ביאליק או ההיסטוריה של יוון העתיקה... אפילו לקיים קורסים לחיילים לפני שחרור. ואז, לצד נגישות המידע, הציבור יוכל באמת להשתמש ולהבין מה קורה, אחרת זה חסר משמעות
Cherries | 11.06.16
10.
"עם זאת, האפקט של מחשבוני ההשוואה הללו מוגבל,
"עם זאת, האפקט של מחשבוני ההשוואה הללו מוגבל, שכן חברות הביטוח נדרשו להציג בהם רק את תעריפי המקסימום שהן גובות. כך לדוגמה עשוי להיות מצב שבו חברת ביטוח תוצג כיקרה במחשבון, אך בפועל בשיחת טלפון פשוטה ניתן יהיה לקבל ממנה תעריף נמוך בהרבה לאחר מו"מ." לכן המחשבונים האלה הם חסרי כל טעם ולא ניתן לעשות בהם כל שימוש. לעומת זאת, הרעיון של מנוע לאיתור פוליסות יכול להיות רעיון נהדר אם היישום יהיה מוצלח.
Controller | 08.06.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת