אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אסם תנסה להחיות את הקפה הנמס עם מותג חדש

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
שיטת מצליח. ואת אותו קפה כשאין תחרות מוכרים
שיטת מצליח. ואת אותו קפה כשאין תחרות מוכרים ב-29 שקל. יש תחרות יוריד ל-22 שקל. הקרטל מגיע למצב של הפסקת תחרות ושוב המחיר עולה חזרה. אין פה רשות להגנת צרכנים וחברות המזון מנצלות שוק קרטליסטי. יש תיאום מחירים כמעט בכל קטגוריה. שני מוצרי יוגורט - האחד 26 השני 24.90.  שני מוצרי בשר. האחד מעלה ל19.90 השני מעלה מ-14 שקל ל-18.90. הם רק מתחרים ביניהם מי ימכור יותר יקר. 
Dice | 07.07.16
7.
מאד אוהב קפה, לא אקנה שום מותג של
מאד אוהב קפה, לא אקנה שום מותג של קרטל שטראוס או אסם-נסטלה. עד שילמדו להפסיק את העושק של 40 שקל ל-200 גרם קפה על קפה שהן מייבאות ומייצרות ב-10 שקל לק"ג. כנ"ל כל יתר מוצרי תנובה-אסם-שטראוס-יוניליוור-קוקה קולה. לא מממן קרטלים. שישדדו את כספי הפנסיונרים המליונרים שמורידים לעגלה בלי להסתכל על המחיר. כל שאר הציבור - מומלץ לבדוק מחירים לפני שדוחפים קרטל לעגלה.
Dice | 07.07.16
3.
שימו לב לציטוט בסוף: "המוצר החדש ישווק לקמעונאים
שימו לב לציטוט בסוף: "המוצר החדש ישווק לקמעונאים במחיר זהה לזה של טייסטר'ס צ'ויס, אולם בצנצנת של 180 גרם לעומת 200 גרם בקפה הרגיל. הקמעונאי יוכל להמשיך למכור את הקפה הבסיסי במחיר מופחת ובעבור הקפה החדש לגבות יותר." מה זה אומר? שהמוצר לא באמת פרימיום, אלא רק משדר פרימיום וזה אומר שמי שיעשה את הסיבוב עלינו הם שופרסל מגה וחבריהם
Bone | 06.07.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת